SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
23:35:04 Calvin Harris - Billboard Hot 100 - Blame (Feat. John Newman) Current Songquote:
Drei, vier meter bier!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:35 schreef Fogel het volgende:
Er is wat unieks gebeurd vandaag!
Ik was in de lounge op het vliegveld en dronk cola ipv bier.Waar bist du dan? Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu thuis. Was vanmorgen even in Oslo.quote:
Even met het vliegtuig op en neerquote:Op woensdag 3 december 2014 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis. Was vanmorgen even in Oslo.
Get to da choppah!!! doodnormaal daarquote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even met het vliegtuig op en neer, Wat een luxe
Als ik met de auto was gegaan was ik nog niet teruggeweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Even met het vliegtuig op en neer, Wat een luxe
Heli heb ik nog steeds geen gebruik van kunnen maken helaas. Maar ze vliegen af en aan inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Get to da choppah!!! doodnormaal daar
Hier in Emmeloord hebben we alleen een busquote:Op woensdag 3 december 2014 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik met de auto was gegaan was ik nog niet teruggeweest waarschijnlijk.
Vlieg is geen luxe, het is gewoon een soort van OV maar dan anders.
[..]
Heli heb ik nog steeds geen gebruik van kunnen maken helaas. Maar ze vliegen af en aan inderdaad.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 3 december 2014 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik met de auto was gegaan was ik nog niet teruggeweest waarschijnlijk.
Vlieg is geen luxe, het is gewoon een soort van OV maar dan anders.
[..]
Heli heb ik nog steeds geen gebruik van kunnen maken helaas. Maar ze vliegen af en aan inderdaad.
Slapenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo maar eens opnieuw een tukkie doen.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo maar eens opnieuw een tukkie doen.
Die gaat vast ook naar Schiphol, eventueel met overstap. En dan kan je met een Airbus verder.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier in Emmeloord hebben we alleen een bus
Na een keer of 200-300 ofzo gaat de lol er wel vanaf hoor.quote:
Ik kan mij er iets bij voorstellen, maar toch.. de bus of een vliegtuigje.. Nederland of Noorwegen.. Mwah.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef Fogel het volgende:
Na een keer of 200-300 ofzo gaat de lol er wel vanaf hoor.
nah, inderdaad eerst overstappen op de trein. Maar al met al ben je dan bijna 2 uur verder, en nog geen 120 kilometer van huisquote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die gaat vast ook naar Schiphol, eventueel met overstap. En dan kan je met een Airbus verder.
[..]
Na een keer of 200-300 ofzo gaat de lol er wel vanaf hoor.
Ohja, dit keer maar wel wakker worden danquote:Op woensdag 3 december 2014 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb morgenmiddag een afspraak staan.
Neem een raket. Million miles from homequote:Op woensdag 3 december 2014 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nah, inderdaad eerst overstappen op de trein. Maar al met al ben je dan bijna 2 uur verder, en nog geen 120 kilometer van huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |