quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nice, ik heb Discovery binnen gekregen
quote:
quote:
Ik hoorde het. In diverse topics. Telkens weer. When will it end. Dit is een oude foto trouwens. gezien de manga waar hij op ligt daar 1, 2 & 3 zijn en die inmiddels bij 14 is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In diverse topics. Telkens weer. When will it end. Dit is een oude foto trouwens. gezien de manga waar hij op ligt daar 1, 2 & 3 zijn en die inmiddels bij 14 is.
Ik moet nog steeds eens wat meer van DP in huis halen. Heb je deze wel eens gezien?
http://en.wikipedia.org/w(...)e_5ecret_5tar_5ystem
Die heb ik op Blu-Ray.
Die moet ik ook oooooit nog eens toevoegen aan mijn verzameling.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In diverse topics. Telkens weer. When will it end. Dit is een oude foto trouwens. gezien de manga waar hij op ligt daar 1, 2 & 3 zijn en die inmiddels bij 14 is.
Ik moet nog steeds eens wat meer van DP in huis halen. Heb je deze wel eens gezien?
http://en.wikipedia.org/w(...)e_5ecret_5tar_5ystem
Die heb ik op Blu-Ray.
Puicken aankoop.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die moet ik ook oooooit nog eens toevoegen aan mijn verzameling.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen ga ik een plaat kopen, ik weet nog niet welke.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die moet ik ook oooooit nog eens toevoegen aan mijn verzameling.
Ik heb in de winter geen behoefte aan Daft Punk.quote:
Mooie aanbieding veel platen onder een tientje ook.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen ga ik een plaat kopen, ik weet nog niet welke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |