Ja of ze doen alsofquote:Op donderdag 4 december 2014 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beginnen ze dan te stuiteren
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:37 schreef Ro-ald het volgende:
Hema heeft rookworst chips ga ik echt een keer halen
Niet? Wat ik laatst hoorde dat Free record shop weer terugkomt die was failliet maar kan het verkeerd hebbenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaat trouwens niet zo best met de hema
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet? Wat ik laatst hoorde dat Free record shop weer terugkomt die was failliet maar kan het verkeerd hebben
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-goed-gaat-het-niet/quote:OMZET
De totale omzet van Hema, met daarin ook de buitenlandse vestigingen, bedroeg in de afgelopen drie maanden 271,1 miljoen euro, een daling van 3,4 procent. Zonder nieuwe winkelopeningen mee te rekenen kwam de omzet zelfs 6,8 procent lager uit. Volgens het concern presteerde het hiermee ‘in lijn met de Nederlandse retailmarkt’. Hema hield uiteindelijk een nettoverlies over van 14,8 miljoen euro.
Ik kom toch bijna nooit in de Hemaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-goed-gaat-het-niet/
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 december 2014 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom toch bijna nooit in de Hema
Ja zeker om de rookworsten. En taart.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar zou het toch jammer vinden
Dit jaquote:Op donderdag 4 december 2014 18:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja zeker om de rookworsten. En taart.
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 18:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga denk ik daar ook een keer ontbijten
En goedkoopquote:Op donderdag 4 december 2014 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Al schijnt het wel goed te zijn
Mr Pastaquote:
En nu opgezwabberd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |