Ja daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 3 december 2014 19:26 schreef bijdehand het volgende:
Hoef je niet te doen. Maar dan ben je wel een ontiegelijke egoïst.
Zó flauw niet ... maar wel flauw genoeg om niet mee te willen doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef AGS het volgende:
Ik wil ook helemaal geen cadeautjes hoor, zo flauw ga ik ook weer niet doen.
Het was maar liefst 10 euro.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
De hoge prijs.
Een tientje. Om cadeautjes voor elkaar te kopen voor een Sintviering op school.
Dat zijn wel 25(?) Energy-drankjes, ik snap de klas van TS welquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was maar liefst 10 euro.
Dat is best veel voor ons kleine kinderenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was maar liefst 10 euro.
En daarom wil je in Frankrijk studeren.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:41 schreef AGS het volgende:
Dat is best veel voor ons kleine kinderen
Je zit in groep 2?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:41 schreef AGS het volgende:
[..]
Dat is best veel voor ons kleine kinderen
Jij kan/mag/wil de OP toch wel terugplaatsen?quote:
Ik ben hier geen mod dus brand m'n vingers er niet aan, vraag het ff in het FB-topic!quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij kan/mag/wil de OP toch wel terugplaatsen?
in 10 minuten?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef 10minuteman het volgende:
Ik vind ¤10 ook best veel geld.
Waarom zijn er altijd van die weldenkenkers dat ¤10 niet veel geld is? Met ¤10 kan ik veel boodschappen doen.
Nee, want 10 minuten zijn niet genoegquote:
elke minuut een euro, moet kunnenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, want 10 minuten zijn niet genoeg
Volgens 10minuteman z'n ondertitel niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
elke minuut een euro, moet kunnen
TS zal vast een mobiel hebben, iPad, merkkleding, e.d.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef 10minuteman het volgende:
Waarom zijn er altijd van die weldenkenkers dat ¤10 niet veel geld is? Met ¤10 kan ik veel boodschappen doen.
Welden-kenkers?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef 10minuteman het volgende:
Omdat je dan gewoon een kansloze pauper bent. 10 euro is niet veel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef 10minuteman het volgende:
Voor jou misschien niet. Voor mij wel. Beter dan iemand die steeds veel geld over de balk smijt..quote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon een kansloze pauper bent. 10 euro is niet veel.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Inverted_World het volgende:
Ik weet nog wel, 14 jaar geleden in de brugklas, ook iedereen moest een kadootje voor 10,- kopen. Zo gezegd zo gedaan.
Kwam er exact een type als TS aan met dit als kado:
[ afbeelding ]
TS, doe niet moeilijk over die 10 euro en bespaar jezelf het gênante moment.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Inverted_World het volgende:
Ik weet nog wel, 14 jaar geleden in de brugklas, ook iedereen moest een kadootje voor 10,- kopen. Zo gezegd zo gedaan.
[ afbeelding ]
Lootjes trekken voor sinterklaas in de brugklas.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:32 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lootjes trekken voor sinterklaas in de brugklas.
Dit moet een grapje zijn.
Ik snap prima dat TS niet aan dit soort ongein mee wil doen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:47 schreef Intentiion het volgende:
Natura kan ook TS.
Of een stevige handdruk natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |