Dit. Veel gezelliger dan je zelfgedrukte nep geld dat na 1x aanraken uit elkaar valt.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Of gewoon even de briefjes van Monopolie gebruiken.
Of chocolademunten. Kun je je winst opetenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Leandra het volgende:
Haal gewoon speelgoedgeld bij de speelgoedwinkel.
Edit: of de supermarkt...
http://www.ah.nl/producten/product/wi188737/ah-speelgoedgeld
Wie weet geeft ze een feestje voor minderjarigen, ik zou niet zo blij zijn als mijn kind al het zakgeld er door heen gokt, jij wel?quote:
Leren ze mooi de waarde van geld. Bovendien ook vast een doorkijkje in de grote mensenwereld als kleine Mo met een paar neven even een gokschuld komt opeisen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wie weet geeft ze een feestje voor minderjarigen, ik zou niet zo blij zijn als mijn kind al het zakgeld er door heen gokt, jij wel?
Verwachte reacties; dat is dan zijn of haar eigen schuld.pokeren is geen gokken.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leren ze mooi de waarde van geld. Bovendien ook vast een doorkijkje in de grote mensenwereld als kleine Mo met een paar neven even een gokschuld komt opeisen.
Dat maakt de suggestie van chocolademunten wel heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Kandijfijn het volgende:
Daarvoor heb je chips, briefjes zijn fucked up irritant om mee te spelen lijkt me.
Wel als je een printer of kopieerapparaat hebtquote:Op woensdag 3 december 2014 17:33 schreef Faazz het volgende:
Briefgeld kan je helemaal niet printen of kopieren.
En als ik je dan all-in wil zetten eet je je stack zekers opquote:Op woensdag 3 december 2014 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt de suggestie van chocolademunten wel heel aantrekkelijk.
Oja dan kan het wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Wel als je een printer of kopieerapparaat hebt
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 3 december 2014 21:57 schreef Peter het volgende:
B. veel kopieerapparaten herkennen geldbiljetten en kopiėren het simpelweg niet.
Hoe vaak plemp jij geld in n kopieerapparaat johquote:Op woensdag 3 december 2014 22:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor. Nog nooit meegemaakt
Nooit. Vandaar ook dat ik het nog nooit meegemaakt hebquote:Op woensdag 3 december 2014 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe vaak plemp jij geld in n kopieerapparaat joh
Duidelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nooit. Vandaar ook dat ik het nog nooit meegemaakt heb
Succes!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:40 schreef Gwywen het volgende:
Wedden dat er een paar zijn die dat morgen op hun werk gaan uitproberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |