abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2014 @ 14:46:45 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_147248000
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door SQ op 03-12-2014 19:11:24 ]
disclaimer
pi_147248017
Dat babyvarkentje hierboven vrolijkt me wel elke keer weer op trouwens O+
pi_147248162
Ik heb gelukkig geen trap in huis maar alles gelijkvloers. Dat zou dan ook wel m'n angst zijn, van de trap af kletteren met baby.
pi_147248165
Al zijn dit soort foto's nu toepasselijker :')

Tralalalaaa
pi_147248351
Tap O+

Mijn uitzicht nu:
Kwak
pi_147248545
Ach gossie kwak O+

Ohja deze vond ik ook nog :')

Tralalalaaa
  woensdag 3 december 2014 @ 15:08:10 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147248623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens, waarom 'sprong'. Waarom niet gewoon 'rottigehuilperiodewaarinjekindineenseenanderkindlijkt' }:| .
Of zou dat niet zo goed verkopen?
Wij noemen het altijd een groeispurtje. Of gewoon een offday. 't Kind doet het ook niet expres verder. Hoewel de theorie van de sprongetjes vaak wel op gaat qua timing, vind ik het zo'n doemdenktheorie. Alsof je kind alleen maar lastig is, of het expres doet.

TAP O+.
KuikenGuppy
pi_147248643
Als ik dit zo lees ben ik blij dat het met onze poezels goed gaat met baby er bij. We zijn een tijdje druk geweest om ze uit bedjes-box-maxicosi-reiswieg te jagen, maar dat gaat nu inmiddels goed (met als compromis dat de box gezamenlijk terrein is, de rest blijft verboden). We proberen ze regelmatig te knuffelen tussen de bedrijven door, en ze vinden baby niet vervelend (of juist zo leuk dat ze er bovenop willen liggen) dus dat leeft allemaal behoorlijk relaxed samen op onze 70m2.

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147248974
Met onze poes gaat t ook goed hoor! Alleen ik kan wat minder hebben.

S avonds komt ze vaak bij ons zitten op de bank en dan is t ouderwets knuffelen.
Kwak
  woensdag 3 december 2014 @ 15:30:12 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147249311
Jullie foto's O+

Ik heb geen katte dus in die zin geen herkenning. Ik heb de irritatie wel met de hondjes van m'n moeder, en dan vooral }:| dat }:| geblaf }:|.

Oi Razz, sterkte :). Dat hadden wij hier maandag. Ik zat om 17 uur echt jankend op de bank :@ :'). Bleek dinsdag op het KDV dat ze 2x een monsterlijke poepluier had, waarschijnlijk dus maandag gewoon enorme last daarvan ;(. Vandaag is ze het zonnetje in huis juist O+. En, ze slaapt al voor de 2e X vandaag in de reiswieg. Zonder problemen. Fijn en relaxt. Wel is ze ineens een speenweigeraar, alle 4 de spenen die ik heb zijn afgekeurd :') (difrax, bibi, Avent en mam). Ze wil alleen nog maar de pink. Gelukkig is dat maar 30 sec en dan slaapt ze. Iemand nog een tip voor een speen die erg op een pink lijkt :+?
pi_147249416
Set van tien! Koopje!

:+
Kwak
pi_147249435
Bluh, wat een rukdag is dit. -O- Beide baby's zitten niet lekker in hun vel en huilen daardoor eigenlijk de hele dag door. Het is zo erg dat L zich er zelfs aan ergert, terwijl die altijd, no matter what, heel lief en geduldig is met haar broertjes. Als mijn man zo thuiskomt ga ik maar even met L naar de supermarkt en een rondje over de boulevard om kerstlichtjes te kijken. Ik moet er echt even uit om bij te komen.
Ik weet dat de baby's er niets aan kunnen doen, maar bluh, ik ben er echt even klaar mee. :{
  woensdag 3 december 2014 @ 15:37:26 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147249536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
Set van tien! Koopje!

[ afbeelding ] :+
:D

Jak!
pi_147251143
die foto's :D hilarisch! Denk niet dat mijn katten zich zo zullen laten aanhalen. Nu zijn ze nog wel geinteresseerd in de babydingen, maar als er daadwerkelijk een baby in de box zit zijn ze ws bang.. ben benieuwd! Gelukkig hebben ze mekaar, mijn tweetal speelt nog heel veel samen O+.

Kan me best voorstellen dat je je beestjes ff niet goed trekt als de baby eerst komt, SQ (en overigens ook alle anderen)!

En Skittles, balen ook van het pissen :( ;( ... weet er alles van helaas. :*

Razz en Nikki en Zoe :* voor de moeilijke dag
  woensdag 3 december 2014 @ 16:27:54 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_147251181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ach gossie kwak O+

Ohja deze vond ik ook nog :')

[ link | afbeelding ]
O+!
disclaimer
pi_147251694
Ooooh die poezenfoto's O+ cute!

Hier begonnen toen A. EINDELIJK sliep de Poolse bouwvakkers bij de buurman met hun pneumatische hamer iets te slopen }:| . Oftewel, ik heb A. in haar berenjasje in een Wallaboo onder een dekentje in de wagen gegooid en we zijn gaan lopen. De polder in, ijs- en ijskoud maar wel lekker om even weg te zijn. Neus in de wind en hoofd leeg.

Nu weer thuis, de buurman is klaar met kitten, ik ga de keukenkastjes weer inpakken en A. ligt (voorlopig) tevreden in de box te pruttelen met haar Wizzel en Poep (kraamcadeautje :') ) boxspiraal.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:44:14 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_147251741
TAP, mag die laatste in de OP?
disclaimer
pi_147252433
Die foto's met geplette kat O+

Hier geen last van de katten, de ene klautert gewoon de box in als F er driftig ligt te spelen en gaat dan onverstoord slapen erbij.
Of als ik F op schoot heb denken de heren dat ze dan er ook bovenop kunnen, op F welteverstaan :')

Nikki nog even dikke :* voor jou, pittig zo mwt je zieke mannetjes

En zoë ook :* hoop dat je het wel fijn hebt gehad vanmiddag met bezoek

En verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb in mijn kolfpauzes.

Ohjah, dat ik even dacht dat ik in het bv-topic zat zoveel als het daar over gaat.

En nu huilend jochie uit zijn bedje plukken :o
pi_147252671
Ja sorry ik zit als ik mobiel post meestal hier en als ik dan mn verhaal heb gedaan denk ik: hm dit hoort eigenlijk in t bv topic...

:@
Kwak
pi_147252933
Aww NIKKI :*
Even lekker met L op pad

Tap
:D geweldige foto's

Ennn herkenbaar SQ
Peuter kan de deuren open doen, scheelt een hoop..pff

JM lieve foto!

Razz..ookal :*

BLueEyes
Ja was fijn even iets anders aan m'n hoofd. Mn moeder heeft plakbaby S geknuffeld en later E de fles gegeven.
Peuter is blij met de cadeaus en heeft lekker met nichtje (9dgn ouder) gespeeld

Hoe gaat het met jou?

Fijn crumpette!
pi_147253094
Ik post hier niet zoveel mee maar ooh wat geniet ik van jullie verhalen en vooral van alle herkenbaarheid O+

Wat betreft huisdieren, ik kan mijn 2 honden momenteel ook niet zo goed hebben. Erg eigenlijk :@ De jongste loopt vaak voor mijn voeten, wil ie spelen. Het is een teckel dus daar loop je niet snel omheen. Wordt ik weer getackeld door de teckel :') Erg onhandig als ik beebje vastheb.

Met beebje hier alles goed, ze wordt deze maand alweer 5 maanden! En ze heeft het druk. Met kwebbelen op allerlei toonhoogtes tegen haar knuffels, tegen dat ene mooie plekje op de muur of tegen die toevallige voorbijganger in de winkel die door haar geroepen werd; 'Aaaargluhaaaamaaaa'.Juistem!
O+
pi_147253568
TAP, die foto's. _O- . Ik herken het trouwens verder niet, dat je je huisdieren niet meer goed kan hebben. Onze poes is juist veel rustiger geworden en accepteert ook zonder morren dat ze niet meer bij ons op de slaapkamer mag. Het was alleen wel verwarrend voor d'r toen we een paar keer per nacht beneden kwamen om flesjes uit te koken en zo, tijdens de spruw. 's Ochtends beneden komen betekent melk krijgen en ze begreep niet zo heel goed dat dat niet élke keer zo is. :+.

Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd. Ik heb rond drie uur I gevoed en hij leek daarna weer niet te gaan slapen, dus toen heb ik hem maar in de doek geknoopt. Daar zit 'ie nu nog in, slapend, en ik heb eindelijk een paar wassen kunnen doen, de vaatwasser uitgeruimd en de co-sleeper en wieg verschoond.

Het valt me tegen hoe slecht ik tegen het plakken kan. 's Ochtends wil I steeds alleen maar drinken en bij mij liggen, totdat 'ie op een gegeven moment een lange dut van drie uur maakt. 's Avonds is het dan weer plakken en drinken. Ik word wanhopig en gefrustreerd van het gehuil en het niet even kunnen wegleggen. Vooral als hij dan duidelijk wel wil drinken, maar steeds de borst weer loslaat of niet goed wil aanhappen. Ik functioneer erg slecht zolang ik niet heb ontbeten en gedoucht en huil de halve ochtend gewoon gezellig met baby mee. :'). Als Baard 's avonds thuis komt ga ik wel eens naar de supermarkt of zo puur om even in m'n eentje het huis uit te kunnen. :@.

Maar het wordt beter, toch? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147253925
Herkenbaar DaD, en ja, het wordt beter. Clusteren hoort erbij (werd mij verteld) en ze hadden gelijk dat ik me maar beter kon installeren op een comfortabele plek met eten, drinken, telefoon en afstandsbediening/ander vermaak binnen handbereik.

Het duurde alleen even voor ik daar in mee ging en erachter kwam dat ze gelijk hadden. :+

Vraagje: met spruw kun je toch ook gewoon 1 keer per dag uitkoken? :@
Kwak
pi_147254197
Er gewoon lekker voor gaan zitten kan ik 's middags ook wel, of aan het begin van de avond (later op de avond ben ik te moe, dan word ik weer chagrijnig :+ ), maar 's ochtends, terwijl ik net wakker ben na een gebroken nacht, zonder gedoucht te hebben, met enorme trek maar niet even vijf minuten naar beneden kunnen om iets te halen zonder dat baby alles bij elkaar krijst... Dan is dat wat lastiger. :+. Ik had gisteren bedacht dat ik gewoon na de laatste nachtvoeding, die meestal om zes uur/half zeven is, zou gaan ontbijten en douchen, en daarna eventueel gewoon naar beneden gaan, zodat ik niet weer de hele ochtend in dat stomme bed lig. Maar toen was de laatste nachtvoeding vannacht ineens om vijf uur al en vond ik dat toch ineens een wat minder strak plan. :+.

En ik deed dat één keer per dag ja, maar 's nachts wel eens wat vaker omdat ik het makkelijker en sneller vond dan alles eerst heet en daarna nog koud afwassen. :P.
pi_147254542
Herkenbaar hoor DaD, ik trek plakken ook heul slecht.. En keihard huilen omdat-ie beretrek heeft en dan de borst loslaten/duwen/krabben/tepelhoedje wegtikken }:| :{ :( -O-
pi_147254693
Wat ik ook vreselijk bijzonder vind trouwens is hoe iemand die nog niet eens weet dat 'ie handen hééft, met diezelfde handen toch precies mijn tepel vast kan grijpen. }:| .
pi_147255365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik ook vreselijk bijzonder vind trouwens is hoe iemand die nog niet eens weet dat 'ie handen hééft, met diezelfde handen toch precies mijn tepel vast kan grijpen. }:| .
Met van die scherpe nageltjes en dan heerlijk knijpen en mee proberen te trekken ;(
  woensdag 3 december 2014 @ 18:43:38 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_147255435
Echt ja. Als ik in bed lig te voeden ben ik altijd ontbloot van boven, en áltijd die andere tepel ;(
disclaimer
  woensdag 3 december 2014 @ 18:45:42 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147255491
En als ze wat ouder zijn perfectioneren ze de pincetgreep... ;(.
KuikenGuppy
  woensdag 3 december 2014 @ 18:47:02 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147255524
Dat valt hier overigens perfect samen met een periode waarin ik ab-so-luut geen nageltjes mag knippen. Het is een complot :{w.
KuikenGuppy
pi_147255580
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
TAP, mag die laatste in de OP?
Ja hoor! :)
Tralalalaaa
pi_147256001
Haha oei, ik hou zijn handjes ook angstvallig in de gaten, en s nachts een was hand over de andere borst :P

Ooh jaaa, ergeren aan huisdier, check! Ons hondje kan weinig goed doen in mijn ogen. Blaft veel, wil op schoot als ik aan het voeden ben of daarna en ik wil dan geen schootvulling :{ eerst was ze echt mijn kindje, maar ik ben nu blij dat mijn man zijn verzorging vooral doet :o

Hahaha de maat 3 luier van etos zijn grappig met een eendje erop, en op de achterkant een achterkant van een eend O+ :')

Morgen met R langs mijn werk, FF showen. Ik ben een beetje zenuwachtig ;(
pi_147256444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
haha, heel herkenbaar :D

Verder :* voor de dagen van Nikki, zoe en DaD!

Spannend Hilmo!

Ik lees nu pas terug dat jullie iets zeiden over ouderwetse kraam gisteren, dat klopt wel denk ik (ze deed het al 30 jaar). Moeilijk om niet onzeker te worden van jullie opmerkingen want ik was juist blij een richtlijn te hebben. Gevoel volgen gaat wel steeds beter, dan is het ook weer makkelijker van wat ik geleerd heb af te wijken.

Edit: onzeker is niet goed gezegd eigenlijk, eigen gevoel voor alle meningen van iedereen laten gaan lukt gelukkig wel. :Y

[ Bericht 14% gewijzigd door Heliotrope op 03-12-2014 19:39:02 ]
pi_147257040
Ik heb even gemist waarom je kraam ouderwets zou zijn. Maar probeer idd je gevoel te volgen. In het grootbrengen van een kind kun je het eigenlijk niet fout doen want he doet je best en wilt alles goed doen.

Tepels knijpen met lange nagels: check! En maakt niet uit hoe kort ik ze knip, ze blijven gewoon vlijmscherp ;(

Mijn baby heeft besloten dat ze normale voeding veel leuker, boeiender en lekkerder vindt dan gekolfde bv. Gisteren al bij opa en oma en vandaag op t kdv de fles slecht pakken maar wel enthousiast fruithap opeten en een broodkorstje naar binnen werken. M'n baby wordt groot O+
Tralalalaaa
pi_147257153
:D knijpende baby's

Hlimo
Lijkt mij ook spannend!

De meiden hebben vanmiddag veel tijd tussen de voedingen gelaten (nouja 3 en 4uur voelt als veel! *rust* )
  woensdag 3 december 2014 @ 19:47:37 #36
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147257857
Ik kon ook bijna niks meer van de poes hebben sinds de geboorte van de eerste. Dat werd wel minder maar is nu wel terug. Ik vervloek ze soms echt als ik eindelijk zit na een ochtend met hyperpeuter en Suus net in dr wiegje ligt, en dan van dat gezeikmiauw klinkt aan de deur :')

Ik had hier niet de fokwet moeten tarten gisteren met mn 'zo chill en slaapt altijd meteen rustig' enzo :P. Godsamme, vanmiddag alleen maar plakken en net anderhalf uur achter elkaar heeft ze zo hard gekrijst, zo heb ik haar nog nooit gehoord :X. Voeden en wiegen hielp niet, badje uiteindelijk wel, heb haar in een badje van 39 graden gedaan en heel lang zachtjes geaaid waar ze helemaal rustig van werd. Daarna weer even alarm vanwege het aankleden maar nu chill in de doek, meteen in slaap. Lang Leve De Doek.

DaD dat kan ook echt heel beklemmend zijn, maar gelukkig wordt dat echt minder straks!

Nikki, hoop dat je nu een leuke avond met L hebt!

SQ, jouw bolle baby O+
  woensdag 3 december 2014 @ 19:55:04 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_147258148
Aw, schreeuwsuusje :*
disclaimer
pi_147259518
Ben je nog even weg gegaan Nikki? :*

Suusje :*

Hilmo, leuk dat showen! Ik vond het ook spannend hoor, was bang dat ie net dan heel erg zou gaan huilen enzo :')

M'n kat irriteerde mij ook toen F nog zo klein was. Maar ja, dat beest was eerst m'n kindje ( :') ) en opeens werd die plek overgenomen. Je baby neemt dat al zoveel tijd in beslag dat áls je dan even kan zitten, je niet de kat meteen weer aandacht wil geven :{ Toen F nog mini-mini was kwam hij ook echt niet in de buurt. Nu wel, hij is echt superlief en laat F gewoon aan z'n vacht trekken :o en als ie het zat is loopt ie weg. F is echt gek op hem, gaat lachen en hysterisch met z'n armen zwaaien als ie hem ziet O+
pi_147261223
Geen ervaring met huisdieren. Alleen de schoonfamilie heeft (heel onopgevoede) hondjes die ik altijd angstvallig in de gaten houd. Vooral omdat N nu heel enthousiast "Aai!" roept en dan zo'n hondje probeert te slaan :')

Nikki, kan me voorstellen hoe naar dat is! En jij hebt er dan ook nog twee. Synchroonjammeren :'(

Plakbaby's, gelukkig ook niet heel veel ervaring mee. Of dat heb ik verdrongen, dat kan ook..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 3 december 2014 @ 21:16:09 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_147261234
Nondeju, m. blíjft maar op haar handjes zuigen vandaag. Honger is het denk ik niet. Ze wil wel aan mijn (lege) borsten sabbelen, maar als papa de fles geeft gilt ze als een speenvarken :') (weer 60 cc door de gootsteen :()
disclaimer
pi_147261813
Wat een dag was dit. :o Ik ben toen de jongens op bed lagen samen met L 'op stap' geweest. Ze was vanmiddag in slaap gevallen daarom was ze vanavond nog helemaal hyper. Dat kwam mij wel goed uit, dus ze ligt pas net in bed.
We hebben een kerstboom gekocht, zijn even naar de supermarkt en langs opa geweest, hebben kruidnootjes gebakken (en ze opgegeten :9 ) en zijn ook nog even langs de favo decemberplek van L gereden (een mega kerstboom die bij een hotel hier op de boulevard staat). Heerlijk even twee uurtjes genoten met mijn lieve L. O+

De jongens hebben we sinds ze om half 7 naar bed gingen niet meer gehoord gelukkig. Ik hoop dat ze lekker slapen vannacht.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:30:52 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_147261870
Leuk Nikki!!
disclaimer
  woensdag 3 december 2014 @ 21:35:26 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147262046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, m. blíjft maar op haar handjes zuigen vandaag. Honger is het denk ik niet. Ze wil wel aan mijn (lege) borsten sabbelen, maar als papa de fles geeft gilt ze als een speenvarken :') (weer 60 cc door de gootsteen :()
8 weken sprong? :+
KuikenGuppy
pi_147262063
Ik duim voor een goede nacht, Nikki!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_147262773
SQ lastig zo'n dame. Ik hoop voor je dat ze vanavond gewoon lekker veel aan je (lege) tiet'n sabbelt en dat ze dan net zo'n nacht doet als gisteren. :)
  woensdag 3 december 2014 @ 22:02:27 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_147263169
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

8 weken sprong? :+
wat een vieze woorden burd!
disclaimer
  woensdag 3 december 2014 @ 22:05:40 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_147263282
Maar sabbelen ze dan op de handjes ja? :P zal morgen de gele babybijbel er weer eens bij pakken :7
disclaimer
  woensdag 3 december 2014 @ 22:12:09 #48
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147263483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar sabbelen ze dan op de handjes ja? :P zal morgen de gele babybijbel er weer eens bij pakken :7
Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als één geheel, als een 'soepje'. Je baby begint vaste 'patronen' in dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn handen. Je baby bekijkt ze verbaasd en draait ze rond.

Uit de app ;)
  woensdag 3 december 2014 @ 22:16:52 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_147263653
Ik heb het idee dat ze met dr huig probeert te spelen ;(
disclaimer
pi_147263920
Bij M gaat het er ook ruig aan toe met haar handen. Ook haar ogen en neus zijn niet veilig. En boos dat ze wordt als ik dan haar handje pak zodat ze zichzelf geen oog uitsteekt :')

Wat haat ik deze periode van het jaar toch. Ligt M lekker te slapen en ik ook in bed, zijn ze buiten keiharde knalvuurwerk af aan het steken. Zij slaapt er nog redelijk goed doorheen, maar ik lig klaarwakker }:|
pi_147264237
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:12 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als één geheel, als een 'soepje'. Je baby begint vaste 'patronen' in dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn handen huig. Je baby bekijkt ze haar huigverbaasd en draait ze haar huig rond.

Uit de app ;)
Zo, een persoonlijke "Oei ik Groei" aanpassing voor M. van SQ :7 . Kan zo in de herdruk.

Zullen we 't dan meteen "Oei ik Huil" noemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 22:33:02 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 22:33:04 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_147264252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Zo, een persoonlijke "Oei ik Groei" aanpassing voor M. van SQ :7 . Kan zo in de herdruk.

_O-
disclaimer
pi_147264451
Trouwens, ik had een VICTORY momentje vanavond.. Ik was naar het buikspieruurtje van de pufclub geweest (ik heb ze nog, daar is alles mee gezegd :{ ), en toen ik thuiskwam trof ik een papa aan die met krijsende A. op z'n schouder rondliep. Hij zag er nogal radeloos uit. Dus ik, too cool for school, pakte A. over en heb haar in bed gelegd. "Ze was gewoon moe schat", heb ik heel beheersd gezegd, en hem een kus gegeven en gezegd dat het niet aan hem lag. En intussen draaide ik duimen dat ze ging slapen.. en dat deed ze O+ .

Dit was dus voor het eerst dat A. door mij in bed gelegd werd en wél meteen ging slapen *O* .
  woensdag 3 december 2014 @ 22:47:10 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_147264792
Cool 8-)
disclaimer
pi_147264813
:D goed bezig Razz 8-)

Productief avondje weer Nikki ;) Leuk zo'n onverwacht uitje met L.

Nou, ik ga weer veels te laat naar bed }:| want moet de kolfzooi nog schoonmaken voor werk morgen. }:|
pi_147264963
Goedzo Razz! Wat fijn :D
En oei ik huil klinkt zo negatief.. Wat dacht je van oei, ik kan veel en lang geluid maken :')

Trouwens, precies 2 maanden geleden zei ik dit:
"Maar vanavond wordt het niet meepuffen hier... Nog geen hard buikje gehad"

Wat gaat het toch snel! Ik heb ook nog maar 2,5 week verlof :o (en 2 weken vakantie ;) )
pi_147265384
Wat goed Razz!!

Lekker nog genieten van je verlof en vakantie dus Loj :)

Hier is mini wat onrustig. Laatste dagen sliep ze wel wat uren achter elkaar voordat de laatste voeding erin ging (bijv van 19.00-23.30) nu lag ze om 19.45 en liet ze zich om 21.15 alweer horen en net weer eventjes. Alleen heb ik t nu even laten pruttelen en nu is t weer even stil *fingers crossed*
Slaapiestijd dus, hopelijk mag ik wat uurtjes achter elkaar pakken.
Tralalalaaa
pi_147266030
Bam! Wat goed Razz!
Kwak
pi_147266759
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oei, ik loei? :D
pi_147267891
:W mijn baby kan best n middag zonder mama.... :P. En ik heb me goed vermaakt.

kreeg deze foto van manlief...

SPOILER: don't eat the bunny
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_147268187
Razz B-) 8-)

Gm87 O+ wat is ze al groot.

-O- huilende ontevreden baby's. Muhh.
Gelukkig helpt man supergoed
pi_147268440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:49 schreef Zoë23 het volgende:
Razz B-) 8-)

Gm87 O+ wat is ze al groot.

-O- huilende ontevreden baby's. Muhh.
Gelukkig helpt man supergoed
Ik heb op t moment al moeite met 1 ontevreden baby, laat staan 2! Je bent n kanjer :*
S. 2014
J. 2016
pi_147268753
Lief :*

S was zo overstuur. Ze knort ook als een malle dan. We waren de speen kwijt (handig zo'n doorzichtige) dus ik geef S haar vuistje en bam. Knock out.

Baby's... O+
pi_147268806
Oh en S'je is weer bij me in bed in slaap gevallen. We gaan een cosleeper maken. Ze heeft het blijkbaar nodig O+
pi_147269057
Nice Razz!! En goed plan zo te horen Zoë! En hoop dat SQ een goede nacht heeft met handsabbelende M :) En de rest ook natuurlijk: hoop op veel tukkende mama's & baby's!

Hier bijna 4u geslapen sinds einde vorige voeding O+
pi_147269705
Wat fijn JM!

Kwakz0r, wat rot van het vele werk door spruw. Uitkoken in pannetjes is rotwerk :*

Hoop ook dat de andere dames lekker slapen.

Sje werd half4 weer wakker maar slaapt gelukkig weer na een fles. Net E ook maar gegeven.. Hopelijk kan ik zo nog wat slapen.
(8> slaapt pas sinds half2 (ging om 22:30u al naar boven om de laatste fles te geven. Ik had van 20:30 tot 22:30 geslapen)
En 5:30 gaat zijn wekker alweer.

:Y) heb honger maar geen zin om naar beneden te gaan. Koud! :{
pi_147269715
Welterusten Zoë :*

Wat lekker dat je 4 uur hebt kunnen slapen JM!

Nou M is nu om 00:20 - 2:00 - 04:00 geweest en is nu net pas een beetje in aan het dommelen na een flinke huilbui.
Ze is ook sinds gisteren heel winderig en heeft sinds eergisteren groene slijmerige poepluiers :?
  donderdag 4 december 2014 @ 05:05:56 #68
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147269730
Nachtploeg :W.

Mijn kind heeft al best lang geslapen, maar lag vroeg op bed dus ik zit alsnog op en voor ons rare tijd te voeden :'). Gelukkig slaapt hij na zo'n voeding meestal nog een paar uurtjes.

Oh en Blue is jarig vandaag :) gefeliciteerd!
KuikenGuppy
pi_147269735
Gefeliciteerd Blue! *O*
pi_147269736
Hier ook gekke tijden voor ons (maar wel fijne), 21 naar bed, 1 u voeding en nu 5 u. Uiterlijk 8u moeten we opstaan ivm ziekenhuisbezoek voor nacontrole bevalling.

Had hem eigenlijk om 24, 3 en 6 verwacht n.a.v. de afgelopen nachten :+

J staat m te verschonen. Uiteraard in zn romper gepoept O+ hij ligt te lachen O+

Zoe wat fijn dat jullie een oplossing bedacht hebben voor Sje! Hoop dat t verlichting brengt.

Verder te gaar om te reageren, sorry, niks onthouden met mn zeefhoofd.
Kwak
pi_147269738
Ohja! Haapppyyy birthdaaay Blue! *O*
Kwak
  donderdag 4 december 2014 @ 07:19:51 #72
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147270003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 04:49 schreef Skittles het volgende:
Welterusten Zoë :*

Wat lekker dat je 4 uur hebt kunnen slapen JM!

Nou M is nu om 00:20 - 2:00 - 04:00 geweest en is nu net pas een beetje in aan het dommelen na een flinke huilbui.
Ze is ook sinds gisteren heel winderig en heeft sinds eergisteren groene slijmerige poepluiers :?
Is ze verkouden?

S is ook heel winderig sinds maandag en heeft er ook echt last van, zo sneu. En ik heb toch echt niks raars gegeten :?

Hier een prima nacht, 2030/0100/0630 en ze slaapt weer/nog.

Happy b-day Blue!

En de rest ben ik vergeten :@
pi_147270006
Gefeliciteerd Blue!

Ik kreeg een fles aangereikt door vriend op gegeven moment, maar Stip sliep alweer dus die heb ik lekker laten liggen en hij sliep door tot net :) Volgens mij is hij aan de beterende hand. Koorts was gisteren al weg en hopelijk het snot ook snel. Hij drinkt namelijk het liefst zonder pauze maar ademhalen is ook wel relevant zeg maar :')

Succes bij de nacontrole kwak!

Supermama Razz! Soms voelen ze dat gewoon aan he. Lekker een vrouwenonderonsje ;)

Zoë, ik las dat je haar met een vuist bam knock-out had geslagen :D maar gelukkig sliep ze snel weer :) Hopelijk helpt de cosleeper!

En ja hoor, dikke keel has arrived hier. En ik ben meestal een week of 3 verkouden dus ik zie het nu al gebeuren dat ik mijn verse neefje pas met de kerst ga zien }:|
pi_147270020
Gefeliciteerd Blue!! *O*

En vervelend Dot, beterschap!! :*

Hier nachtje van 0:45 en 5:20. Dikke prima!

Oh en ik moest hierom lachen:
Tralalalaaa
pi_147270149
Gefeliciteerd, Blue!

Hier moest iemand blijkbaar wat slaap inhalen. :o. 22 uur, 3 uur, en hij is nu net weer wakker aan het worden. En de hele nacht netjes zonder problemen in zijn eigen bedje. Knapperd van mij. O+.
pi_147270223
21:00 - 7:00
pi_147270246
Wat fijn DAD! Heb jij ook wat slaap gepakt?

Hier ook sinds maandag scheterig en groene poep. Ik dacht dat het aan de KV lag, maar kan het ook een verkoudheid zijn begrijp ik? Ze klinkt wel wat slijmerig in haar keel.

Zoë hopelijk helpt de cosleeper S.!

Blue gefeliciteerd!

Dot beterschap :* hier ook dikke keel en pijn bij slikken en traanogen. Rotwinter -O- .

TAP dat filmpje :D De ninja passen wij hier regelmatig toe :7 (Om vervolgens in alle voorzichtigheid keihard iets om te stoten en dan.. Ja hoor, baby wakker :') )

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2014 07:59:15 ]
pi_147270264
Happy B-day Blue. w/

S is vandaag onverwachts naar het kdv. De pokjes waren niet meer waterig en daarom mocht hij ook gelijk blijven toen ik T daar bracht. Sims best handig zo'n tweeling. :+ Ze bellen me als het niet gaat want ik werk toch thuis vandaag.
Ik ga nu maar een poging doen tot werken, al kan mijn huis ook wel een poetsbeurt gebruiken, man wat een rommel is het hier. -O-
pi_147270489
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:20 schreef Dot. het volgende:

Zoë, ik las dat je haar met een vuist bam knock-out had geslagen :D maar gelukkig sliep ze snel weer :) Hopelijk helpt de cosleeper!

En ja hoor, dikke keel has arrived hier. En ik ben meestal een week of 3 verkouden dus ik zie het nu al gebeuren dat ik mijn verse neefje pas met de kerst ga zien }:|
:D haha.
Dé oplossing bij huilende baby's :9

-O- beterschap voor jou

Gefeliciteerd Blue!

Succes kwak :*

*O* Lekkere nachten! Wat fijn!

NIKKI
Fijn dat hij ook op het kdv mag blijven. Werkze :*
(lijkt me erg lastig thuis werken terwijl je nog 100 andere dingen in huis moet/wilt doen)

:@ blijkbaar moet ik kleine S gewoon laten miepen soms. E had veel gespuugd dus gewassen etc. S miepen in de box en overstrekken/rood worden. Heb haar even gelaten want E ging even 'voor'.
Na 2 min sliep ze al en nu slapen ze beide. Nu brood eten met peuter O+ en veel knuffelen nu het nog rustig is :+
pi_147270529
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Is ze verkouden?

S is ook heel winderig sinds maandag en heeft er ook echt last van, zo sneu. En ik heb toch echt niks raars gegeten :?

Hier een prima nacht, 2030/0100/0630 en ze slaapt weer/nog.

Happy b-day Blue!

En de rest ben ik vergeten :@
Hmm ze niest iets meer en ik zie wel meer snotjes in haar neus, maar ze oogt niet ziek.
Misschien heeft ze, net als ik, scheermesjes in d'r keel en wil ze daarom ook zo vaak en lang sabbelen aan mijn pink. Het zou ook het huilen aan de borst verklaren. Ik dacht zelf aan spruw, maar er is niets te zien in haar mond en ik heb zelf geen pijn aan de borsten.

Jemig wat heerst het zeg :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')