Wij noemen het altijd een groeispurtje. Of gewoon een offday. 't Kind doet het ook niet expres verder. Hoewel de theorie van de sprongetjes vaak wel op gaat qua timing, vind ik het zo'n doemdenktheorie. Alsof je kind alleen maar lastig is, of het expres doet.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens, waarom 'sprong'. Waarom niet gewoon 'rottigehuilperiodewaarinjekindineenseenanderkindlijkt'.
Of zou dat niet zo goed verkopen?
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ach gossie kwak
Ohja deze vond ik ook nog
[ link | afbeelding ]
Met van die scherpe nageltjes en dan heerlijk knijpen en mee proberen te trekkenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik ook vreselijk bijzonder vind trouwens is hoe iemand die nog niet eens weet dat 'ie handen hééft, met diezelfde handen toch precies mijn tepel vast kan grijpen..
haha, heel herkenbaarquote:Op woensdag 3 december 2014 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik ook vreselijk bijzonder vind trouwens is hoe iemand die nog niet eens weet dat 'ie handen hééft, met diezelfde handen toch precies mijn tepel vast kan grijpen..
8 weken sprong?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, m. blíjft maar op haar handjes zuigen vandaag. Honger is het denk ik niet. Ze wil wel aan mijn (lege) borsten sabbelen, maar als papa de fles geeft gilt ze als een speenvarken(weer 60 cc door de gootsteen
)
Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als één geheel, als een 'soepje'. Je baby begint vaste 'patronen' in dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn handen. Je baby bekijkt ze verbaasd en draait ze rond.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar sabbelen ze dan op de handjes ja?zal morgen de gele babybijbel er weer eens bij pakken
Zo, een persoonlijke "Oei ik Groei" aanpassing voor M. van SQquote:Op woensdag 3 december 2014 22:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Vanaf dit sprongetje beleeft je baby de wereld niet meer als één geheel, als een 'soepje'. Je baby begint vaste 'patronen' in dit soepje te onderscheiden. Bijvoorbeeld: hij ontdekt zijn handen huig. Je baby bekijkt ze haar huigverbaasd en draait ze haar huig rond.
Uit de app
quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zo, een persoonlijke "Oei ik Groei" aanpassing voor M. van SQ. Kan zo in de herdruk.
Zullen we 't dan meteen "Oei ik Huil" noemen?
Oei, ik loei?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zo, een persoonlijke "Oei ik Groei" aanpassing voor M. van SQ. Kan zo in de herdruk.
Zullen we 't dan meteen "Oei ik Huil" noemen?
SPOILER: don't eat the bunnyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik heb op t moment al moeite met 1 ontevreden baby, laat staan 2! Je bent n kanjerquote:Op donderdag 4 december 2014 00:49 schreef Zoë23 het volgende:
Razz![]()
![]()
Gm87wat is ze al groot.
huilende ontevreden baby's. Muhh.
Gelukkig helpt man supergoed
Is ze verkouden?quote:Op donderdag 4 december 2014 04:49 schreef Skittles het volgende:
Welterusten Zoë![]()
Wat lekker dat je 4 uur hebt kunnen slapen JM!
Nou M is nu om 00:20 - 2:00 - 04:00 geweest en is nu net pas een beetje in aan het dommelen na een flinke huilbui.
Ze is ook sinds gisteren heel winderig en heeft sinds eergisteren groene slijmerige poepluiers
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:20 schreef Dot. het volgende:
Zoë, ik las dat je haar met een vuist bam knock-out had geslagenmaar gelukkig sliep ze snel weer
Hopelijk helpt de cosleeper!
En ja hoor, dikke keel has arrived hier. En ik ben meestal een week of 3 verkouden dus ik zie het nu al gebeuren dat ik mijn verse neefje pas met de kerst ga zien
Hmm ze niest iets meer en ik zie wel meer snotjes in haar neus, maar ze oogt niet ziek.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:19 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is ze verkouden?
S is ook heel winderig sinds maandag en heeft er ook echt last van, zo sneu. En ik heb toch echt niks raars gegeten
Hier een prima nacht, 2030/0100/0630 en ze slaapt weer/nog.
Happy b-day Blue!
En de rest ben ik vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |