abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2014 @ 14:46:45 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_147248000
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door SQ op 03-12-2014 19:11:24 ]
disclaimer
pi_147248017
Dat babyvarkentje hierboven vrolijkt me wel elke keer weer op trouwens O+
pi_147248162
Ik heb gelukkig geen trap in huis maar alles gelijkvloers. Dat zou dan ook wel m'n angst zijn, van de trap af kletteren met baby.
pi_147248165
Al zijn dit soort foto's nu toepasselijker :')

Tralalalaaa
pi_147248351
Tap O+

Mijn uitzicht nu:
Kwak
pi_147248545
Ach gossie kwak O+

Ohja deze vond ik ook nog :')

Tralalalaaa
  woensdag 3 december 2014 @ 15:08:10 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147248623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens, waarom 'sprong'. Waarom niet gewoon 'rottigehuilperiodewaarinjekindineenseenanderkindlijkt' }:| .
Of zou dat niet zo goed verkopen?
Wij noemen het altijd een groeispurtje. Of gewoon een offday. 't Kind doet het ook niet expres verder. Hoewel de theorie van de sprongetjes vaak wel op gaat qua timing, vind ik het zo'n doemdenktheorie. Alsof je kind alleen maar lastig is, of het expres doet.

TAP O+.
KuikenGuppy
pi_147248643
Als ik dit zo lees ben ik blij dat het met onze poezels goed gaat met baby er bij. We zijn een tijdje druk geweest om ze uit bedjes-box-maxicosi-reiswieg te jagen, maar dat gaat nu inmiddels goed (met als compromis dat de box gezamenlijk terrein is, de rest blijft verboden). We proberen ze regelmatig te knuffelen tussen de bedrijven door, en ze vinden baby niet vervelend (of juist zo leuk dat ze er bovenop willen liggen) dus dat leeft allemaal behoorlijk relaxed samen op onze 70m2.

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147248974
Met onze poes gaat t ook goed hoor! Alleen ik kan wat minder hebben.

S avonds komt ze vaak bij ons zitten op de bank en dan is t ouderwets knuffelen.
Kwak
  woensdag 3 december 2014 @ 15:30:12 #10
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147249311
Jullie foto's O+

Ik heb geen katte dus in die zin geen herkenning. Ik heb de irritatie wel met de hondjes van m'n moeder, en dan vooral }:| dat }:| geblaf }:|.

Oi Razz, sterkte :). Dat hadden wij hier maandag. Ik zat om 17 uur echt jankend op de bank :@ :'). Bleek dinsdag op het KDV dat ze 2x een monsterlijke poepluier had, waarschijnlijk dus maandag gewoon enorme last daarvan ;(. Vandaag is ze het zonnetje in huis juist O+. En, ze slaapt al voor de 2e X vandaag in de reiswieg. Zonder problemen. Fijn en relaxt. Wel is ze ineens een speenweigeraar, alle 4 de spenen die ik heb zijn afgekeurd :') (difrax, bibi, Avent en mam). Ze wil alleen nog maar de pink. Gelukkig is dat maar 30 sec en dan slaapt ze. Iemand nog een tip voor een speen die erg op een pink lijkt :+?
pi_147249416
Set van tien! Koopje!

:+
Kwak
pi_147249435
Bluh, wat een rukdag is dit. -O- Beide baby's zitten niet lekker in hun vel en huilen daardoor eigenlijk de hele dag door. Het is zo erg dat L zich er zelfs aan ergert, terwijl die altijd, no matter what, heel lief en geduldig is met haar broertjes. Als mijn man zo thuiskomt ga ik maar even met L naar de supermarkt en een rondje over de boulevard om kerstlichtjes te kijken. Ik moet er echt even uit om bij te komen.
Ik weet dat de baby's er niets aan kunnen doen, maar bluh, ik ben er echt even klaar mee. :{
  woensdag 3 december 2014 @ 15:37:26 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147249536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
Set van tien! Koopje!

[ afbeelding ] :+
:D

Jak!
pi_147251143
die foto's :D hilarisch! Denk niet dat mijn katten zich zo zullen laten aanhalen. Nu zijn ze nog wel geinteresseerd in de babydingen, maar als er daadwerkelijk een baby in de box zit zijn ze ws bang.. ben benieuwd! Gelukkig hebben ze mekaar, mijn tweetal speelt nog heel veel samen O+.

Kan me best voorstellen dat je je beestjes ff niet goed trekt als de baby eerst komt, SQ (en overigens ook alle anderen)!

En Skittles, balen ook van het pissen :( ;( ... weet er alles van helaas. :*

Razz en Nikki en Zoe :* voor de moeilijke dag
  woensdag 3 december 2014 @ 16:27:54 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_147251181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ach gossie kwak O+

Ohja deze vond ik ook nog :')

[ link | afbeelding ]
O+!
disclaimer
pi_147251694
Ooooh die poezenfoto's O+ cute!

Hier begonnen toen A. EINDELIJK sliep de Poolse bouwvakkers bij de buurman met hun pneumatische hamer iets te slopen }:| . Oftewel, ik heb A. in haar berenjasje in een Wallaboo onder een dekentje in de wagen gegooid en we zijn gaan lopen. De polder in, ijs- en ijskoud maar wel lekker om even weg te zijn. Neus in de wind en hoofd leeg.

Nu weer thuis, de buurman is klaar met kitten, ik ga de keukenkastjes weer inpakken en A. ligt (voorlopig) tevreden in de box te pruttelen met haar Wizzel en Poep (kraamcadeautje :') ) boxspiraal.
  woensdag 3 december 2014 @ 16:44:14 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_147251741
TAP, mag die laatste in de OP?
disclaimer
pi_147252433
Die foto's met geplette kat O+

Hier geen last van de katten, de ene klautert gewoon de box in als F er driftig ligt te spelen en gaat dan onverstoord slapen erbij.
Of als ik F op schoot heb denken de heren dat ze dan er ook bovenop kunnen, op F welteverstaan :')

Nikki nog even dikke :* voor jou, pittig zo mwt je zieke mannetjes

En zoë ook :* hoop dat je het wel fijn hebt gehad vanmiddag met bezoek

En verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb in mijn kolfpauzes.

Ohjah, dat ik even dacht dat ik in het bv-topic zat zoveel als het daar over gaat.

En nu huilend jochie uit zijn bedje plukken :o
pi_147252671
Ja sorry ik zit als ik mobiel post meestal hier en als ik dan mn verhaal heb gedaan denk ik: hm dit hoort eigenlijk in t bv topic...

:@
Kwak
pi_147252933
Aww NIKKI :*
Even lekker met L op pad

Tap
:D geweldige foto's

Ennn herkenbaar SQ
Peuter kan de deuren open doen, scheelt een hoop..pff

JM lieve foto!

Razz..ookal :*

BLueEyes
Ja was fijn even iets anders aan m'n hoofd. Mn moeder heeft plakbaby S geknuffeld en later E de fles gegeven.
Peuter is blij met de cadeaus en heeft lekker met nichtje (9dgn ouder) gespeeld

Hoe gaat het met jou?

Fijn crumpette!
pi_147253094
Ik post hier niet zoveel mee maar ooh wat geniet ik van jullie verhalen en vooral van alle herkenbaarheid O+

Wat betreft huisdieren, ik kan mijn 2 honden momenteel ook niet zo goed hebben. Erg eigenlijk :@ De jongste loopt vaak voor mijn voeten, wil ie spelen. Het is een teckel dus daar loop je niet snel omheen. Wordt ik weer getackeld door de teckel :') Erg onhandig als ik beebje vastheb.

Met beebje hier alles goed, ze wordt deze maand alweer 5 maanden! En ze heeft het druk. Met kwebbelen op allerlei toonhoogtes tegen haar knuffels, tegen dat ene mooie plekje op de muur of tegen die toevallige voorbijganger in de winkel die door haar geroepen werd; 'Aaaargluhaaaamaaaa'.Juistem!
O+
pi_147253568
TAP, die foto's. _O- . Ik herken het trouwens verder niet, dat je je huisdieren niet meer goed kan hebben. Onze poes is juist veel rustiger geworden en accepteert ook zonder morren dat ze niet meer bij ons op de slaapkamer mag. Het was alleen wel verwarrend voor d'r toen we een paar keer per nacht beneden kwamen om flesjes uit te koken en zo, tijdens de spruw. 's Ochtends beneden komen betekent melk krijgen en ze begreep niet zo heel goed dat dat niet élke keer zo is. :+.

Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd. Ik heb rond drie uur I gevoed en hij leek daarna weer niet te gaan slapen, dus toen heb ik hem maar in de doek geknoopt. Daar zit 'ie nu nog in, slapend, en ik heb eindelijk een paar wassen kunnen doen, de vaatwasser uitgeruimd en de co-sleeper en wieg verschoond.

Het valt me tegen hoe slecht ik tegen het plakken kan. 's Ochtends wil I steeds alleen maar drinken en bij mij liggen, totdat 'ie op een gegeven moment een lange dut van drie uur maakt. 's Avonds is het dan weer plakken en drinken. Ik word wanhopig en gefrustreerd van het gehuil en het niet even kunnen wegleggen. Vooral als hij dan duidelijk wel wil drinken, maar steeds de borst weer loslaat of niet goed wil aanhappen. Ik functioneer erg slecht zolang ik niet heb ontbeten en gedoucht en huil de halve ochtend gewoon gezellig met baby mee. :'). Als Baard 's avonds thuis komt ga ik wel eens naar de supermarkt of zo puur om even in m'n eentje het huis uit te kunnen. :@.

Maar het wordt beter, toch? :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147253925
Herkenbaar DaD, en ja, het wordt beter. Clusteren hoort erbij (werd mij verteld) en ze hadden gelijk dat ik me maar beter kon installeren op een comfortabele plek met eten, drinken, telefoon en afstandsbediening/ander vermaak binnen handbereik.

Het duurde alleen even voor ik daar in mee ging en erachter kwam dat ze gelijk hadden. :+

Vraagje: met spruw kun je toch ook gewoon 1 keer per dag uitkoken? :@
Kwak
pi_147254197
Er gewoon lekker voor gaan zitten kan ik 's middags ook wel, of aan het begin van de avond (later op de avond ben ik te moe, dan word ik weer chagrijnig :+ ), maar 's ochtends, terwijl ik net wakker ben na een gebroken nacht, zonder gedoucht te hebben, met enorme trek maar niet even vijf minuten naar beneden kunnen om iets te halen zonder dat baby alles bij elkaar krijst... Dan is dat wat lastiger. :+. Ik had gisteren bedacht dat ik gewoon na de laatste nachtvoeding, die meestal om zes uur/half zeven is, zou gaan ontbijten en douchen, en daarna eventueel gewoon naar beneden gaan, zodat ik niet weer de hele ochtend in dat stomme bed lig. Maar toen was de laatste nachtvoeding vannacht ineens om vijf uur al en vond ik dat toch ineens een wat minder strak plan. :+.

En ik deed dat één keer per dag ja, maar 's nachts wel eens wat vaker omdat ik het makkelijker en sneller vond dan alles eerst heet en daarna nog koud afwassen. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147254542
Herkenbaar hoor DaD, ik trek plakken ook heul slecht.. En keihard huilen omdat-ie beretrek heeft en dan de borst loslaten/duwen/krabben/tepelhoedje wegtikken }:| :{ :( -O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')