SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en weer weekend
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat ik het zeg.quote:
En Lahm is een slappe midget, die wil je niet op CDM in dat systeem (ik niet iig).![]()
En wat is er dan wel niet mis met slappe midgets?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
En Lahm is een slappe midget.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij is wel baasquote:Op woensdag 3 december 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
En Lahm is een slappe midget, die wil je niet op CDM in dat systeem (ik niet iig).![]()
Wel niet mis?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat is er dan wel niet mis met slappe midgets?
Nou, je kunt er lekker mee gooien, bij voorkeur headfirst tegen een muur.![]()
Jij hebt je aardig ingelezen zie ikquote:Op woensdag 3 december 2014 14:01 schreef Roypsv het volgende:
pirlo / busquets voor hun last minute/winning goals
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al 1.5K per Iscoquote:Op woensdag 3 december 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je aardig ingelezen zie ik
#dearmenwordeneindelijkrijkerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
pirlo wist ik , busquets nietquote:Op woensdag 3 december 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je aardig ingelezen zie ik![]()
Al 4,5k per Tevez, netto.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al 1.5K per Isco
#dearmenwordeneindelijkrijkerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoop if hunter voor me dutchies dan maarquote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is ook nog niet bevestigd, maar ik denk beiden...![]()
Ik denk geen van beidenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is ook nog niet bevestigd, maar ik denk beiden...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja want Pirlo en Busquets zijn geen Nederlanders.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoop if hunter voor me dutchies dan maar
En geen Duitsers ook, trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij bent aardig zegquote:Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want Pirlo en Busquets zijn geen Nederlanders.
En geen Duitsers ook, trouwens.![]()
Ik kon voor 1 Tevez 15 Isco's kopen,quote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al 4,5k per Tevez, netto.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laatste minuut goals.. dus wel een klein beetje Duits.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want Pirlo en Busquets zijn geen Nederlanders.
En geen Duitsers ook, trouwens.![]()
IF Fanni wil ik (indien zilver) echt hebbenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop op IF Fanni en IF Afobe is een zekerheidje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:07 schreef DutchSL het volgende:
IF Bruma, geen fout gemaakt dit weekend!
Op het veld tenminste..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Middenvelders worden gewoon Fernandez en Pjanic dus geen ruimte voor Pirlo en BusquetsOok vanwege Vela bijv.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ook, de NIF is echt fantastisch. De IF wordt wel een CB en dus duur.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
IF Fanni wil ik (indien zilver) echt hebben![]()
Veel te omslachtig.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik kon voor 1 Tevez 15 Isco's kopen,
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eerder Saymak danquote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef DutchSL het volgende:
Eerder Vidal dan Pirlo scorebordjournalistiektechnisch gezien.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wordt als CB waarschijnlijk wel duur.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, de NIF is echt fantastisch.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt er toch nooit mee spelen behalve single matches tegen gouden tegenstanders met bronzen bank.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt als CB waarschijnlijk wel duur.![]()
Speculaties, speculaties.
Tijd voor een paar mooie dooddoeners:
- Het blijft koffiedik kijken
- Over twee uur zullen we het weten
- Tja, je weet het nooit met EANAC Breda
Rèsbaarge![]()
Silver cupsquote:Op woensdag 3 december 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt er toch nooit mee spelen behalve single matches tegen gouden tegenstanders met bronzen bank.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Speel het niet echt meer. Win nu alles bij Rockets. Ik kan ook geen upgrades kopen, elke 7 potjes krijg ik er 1 bijquote:Op woensdag 3 december 2014 13:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je MC carriere? Ik kan geen upgrades meer kopen![]()
![]()
Ik denk Zlatan. gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speculaties, speculaties.
Tijd voor een paar mooie dooddoeners:
- Het blijft koffiedik kijken
- Over twee uur zullen we het weten
- Tja, je weet het nooit met EAPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kun je nu beter ff doen, want na 7 uur is je kans op een blauwe Messi verkekenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de PU stond de kans op een ronaldo uit een pack, 1 op 300.000quote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kun je nu beter ff doen, want na 7 uur is je kans op een blauwe Messi verkeken![]()
Dat is een mooi weetjequote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
In de PU stond de kans op een ronaldo uit een pack, 1 op 300.000
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoop minder dan 200k. En dan hopelijk IF Afobe voor <100k.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt als CB waarschijnlijk wel duur.![]()
Dan had ik inmiddels wel eens een Ronaldo mogen hebbenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Soms heb ik daar moeite mee ja, maar tot vorige week (daarna niet meer geprobeerd) lukte het me meestal wel. Overigens vind ik het ook gewoon fijn om dat team klaar te hebben liggen voor een silver themecup ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Offline? Want online kan ik nog steeds nooit tegenstanders vinden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon IF Griezmann Spitta en Neymar doorschuivenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon voor deze.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
haha ja ik wel 3quote:Op woensdag 3 december 2014 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan had ik inmiddels wel eens een Ronaldo mogen hebben![]()
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Kans in een 5k pack is sowieso al anders anders dan 100k pack etc.![]()
Bale op RM? Die lijkt mij juist baas als spitta.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon IF Griezmann Spitta en Neymar doorschuivenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
You can't have them all...maar ergens is het wel jammer dat je de Benz niet gebruikt.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bale op RM? Die lijkt mij juist baas als spitta.
Kun je die niet gewoon als CDM gebruiken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee Neymar LM, maar dat kan ookquote:Op woensdag 3 december 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bale op RM? Die lijkt mij juist baas als spitta.
Elke dag![]()
staat er niet bijquote:Op woensdag 3 december 2014 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd?
Kans in een 5k pack is sowieso al anders anders dan 100k pack etc.![]()
1 op 300 000. Heeft hier ooit iemand al ronaldo gehad? (en in de world cup mode telt niet mee)
volgens mij niet toch?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit seizoen volgens mij niet, andere jaren wel (ik niet).quote:Op woensdag 3 december 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
1 op 300 000. Heeft hier ooit iemand al ronaldo gehad? (en in de world cup mode telt niet mee)
volgens mij niet toch?![]()
DS2 toch of was die gejatte een gekochtequote:Op woensdag 3 december 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
volgens mij niet toch?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In elk geval een aantal mensen die het nodig vonden om dat hier met ons te delen, om daarna hier nooit meer terug te komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
volgens mij niet toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
geen 1:1 meerquote:Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef Brammess het volgende:
hallo volk
hoeveel goals in hoeveel wedstrijden hebben jullie op clubs?370 wedstrijden, 350 goals 148 assists. jij dan?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vorig jaar 2 users hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
volgens mij niet toch?![]()
Stel, een pack openen duurt in totaal 10 sec met alles erop en eraanquote:Op woensdag 3 december 2014 14:25 schreef over_hedge het volgende:
volgens mij niet toch?
Dan ben je 833 uur bezig om 300000 packs te openen, oftwel 35 dagen
Elke dag![]()
Ja. Altijd leuk die lurkers.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In elk geval een aantal mensen die het nodig vonden om dat hier met ons te delen, om daarna hier nooit meer terug te komen.![]()
Maar ik denk dat de kans nog kleiner is eigenlijk dan die 300 000.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je ziet hoeveel YouTubers Ronaldo in een pack hebben gehad de afgelopen dagen is het wel minder dan 1 op 300.000 ja.![]()
Ja, al zal die 300 000 wel over 7.5k packs gaan neem ik aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je ziet hoeveel YouTubers Ronaldo in een pack hebben gehad de afgelopen dagen is het wel minder dan 1 op 300.000 ja.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
0 uit 3 gok ik zoquote:Op woensdag 3 december 2014 14:18 schreef Brammess het volgende:
hallo volk
hoeveel goals in hoeveel wedstrijden hebben jullie op clubs?
#FreeTrapz![]()
Packs openen is gescript, daar ben ik van overtuigd, en die youtubers krijgen betere packs omdat kijkers dan geneigd zijn om ook packs te kopen.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je ziet hoeveel YouTubers Ronaldo in een pack hebben gehad de afgelopen dagen is het wel minder dan 1 op 300.000 ja.![]()
En nu dan? Nu dat coinselling van hen juist zo wordt tegengewerkt en hun accounts worden gebannen?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Packs openen is gescript, daar ben ik van overtuigd, en die youtubers krijgen betere packs omdat kijkers dan geneigd zijn om ook packs te kopen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die youtubers openen zo achterlijk veel dat het net lijkt of ze iets goeds pullenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Packs openen is gescript, daar ben ik van overtuigd, en die youtubers krijgen betere packs omdat kijkers dan geneigd zijn om ook packs te kopen.
#FreeTrapz![]()
die kans is voor mij 0quote:Op woensdag 3 december 2014 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kans op een legend.waarom zijn die er niet voor de playstation?
![]()
Zoveel bans zijn er nog niet uitgedeeld toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En nu dan? Nu dat coinselling van hen juist zo wordt tegengewerkt en hun accounts worden gebannen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wie begint er vast met een PES youtube account
#beearlyadoptertobefamousPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sommigen pakken ze aan ja, die zullen ze niet helpen, maar anderen weer wel. Ze hebben een inner circle die ook bv. voor de release al naar EA mogen komen om daar te spelen. Dat staat haaks op elkaar... als ze iemand uit die inner circle aan pakken is dat imo allemaal voor de bühne.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En nu dan? Nu dat coinselling van hen juist zo wordt tegengewerkt en hun accounts worden gebannen?![]()
Al die coinsellerreclameytses spelen voortaan op andere account en hebben vaak een balk over hun coin/naam/ wedstrijdgespeeld balk heen geplakt zodat je hun teamnaam niet kan zienquote:Op woensdag 3 december 2014 14:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zoveel bans zijn er nog niet uitgedeeld toch?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is vooral om hacken tegen te gaan. Als je iemand zijn wedstrijden coin aantal en gamertag weet kan je dat gebruiken om ze te hacken. Hoe precies weet ik ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Al die coinsellerreclameytses spelen voortaan op andere account en hebben vaak een balk over hun coin/naam/ wedstrijdgespeeld balk heen geplakt zodat je hun teamnaam niet kan zienDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Aurier 23k laagste bin
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat is een fabel die KSI ooit verzonnen heeft, dat was een hoaxquote:Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is vooral om hacken tegen te gaan. Als je iemand zijn wedstrijden coin aantal en gamertag weet kan je dat gebruiken om ze te hacken. Hoe precies weet ik ook niet.
Elke dag![]()
Dat geld had ook naar Giro 555 gekund, maar gelukkig is het bij Maver terechtgekomen voor zijn dagelijkse packopening
Elke dag![]()
Volgens mij is het gewoon waar. is gewoon Social engineering.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is een fabel die KSI ooit verzonnen heeft, dat was een hoaxDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jezus Pack Luck OP. In 10 pakjes tijd Neuer, Benzema, Alves, Xavi. Steeds het pakje met Messi op de voorkant kiezen.![]()
Dat is echt bs manquote:Op woensdag 3 december 2014 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon waar. is gewoon Social engineering.
Elke dag![]()
Hebbie weer zo'n lurker hoorquote:![]()
gasten komen alleen melden als ze wat goeds pullen![]()
#FreeTrapz![]()
Nou zou me niks verbazen dat als je naar die pakistanen gaat met de goede info dat ze geloven dat jij het bent.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 3 december 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Jezus Pack Luck OP. In 10 pakjes tijd Neuer, Benzema, Alves, Xavi. Steeds het pakje met Messi op de voorkant kiezen.![]()
Lijkt me dan toch dat ze op zijn minst even wachten of iemand reageert op een mailtje dat ze dan sturen naar het mailaccount van de accountquote:Op woensdag 3 december 2014 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou zou me niks verbazen dat als je naar die pakistanen gaat met de goede info dat ze geloven dat jij het bent.
Maar lijkt me sowieso sterk verhaalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh accountjes hacken mooi werkquote:Op woensdag 3 december 2014 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch dat ze op zijn minst even wachten of iemand reageert op een mailtje dat ze dan sturen naar het mailaccount van de account
Maar lijkt me sowieso sterk verhaal![]()
jammer dat ik nooit de jackpot hitte
#FreeTrapz![]()
En hoe deed jij dat dan? Gokte je de winratio?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh accountjes hacken mooi werk![]()
jammer dat ik nooit de jackpot hitteDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IK keek eerst anar de account naam, dan hoeveel coins ze hadden. als het aantal coins deelbaar was door de som van de winratio was je zo binnenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hoe deed jij dat dan? Gokte je de winratio?
#FreeTrapz![]()
Thijs gaat los
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 03-12-2014 om 11:56:54De knip- en plaksites kunnen zelfs geen NLse zaakwaarnemer van een NLse speler vragen of een gerucht klopt. #VoetbalPrimeur #Huilen reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 03-12-2014 om 12:19:15@VoetbalPrimeur jullie zijn een schande voor ons vak. Stelen, uit het verband trekken, geen hoor en wederhoor en nog trots ook. reageer retweet
![]()
PSV Feyenoord 17 decOooookeee dan. En nu serieneus?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IK keek eerst anar de account naam, dan hoeveel coins ze hadden. als het aantal coins deelbaar was door de som van de winratio was je zo binnenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
70 wedstr, 68 goals en 22 assists. zit wel pas in divisie 3quote:Op woensdag 3 december 2014 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geen 1:1 meer370 wedstrijden, 350 goals 148 assists. jij dan?
![]()
![]()
Was een einstein geweest die met het mail adres wel een Origin account aangemaakt had maar geen Hotmailquote:Op woensdag 3 december 2014 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV Feyenoord 17 dec
[..]
Oooookeee dan. En nu serieneus?Hotmail aanmaken, origin accountje en PSN accountje even in. ff met de paki chatten om je veiligheidsvraag te resetten. en binnen was je
achteraf stom gedaan want volgens mij als je het PSN account hebt hoef je geen veiligheidsvraag te beantwoorden. tenminste kan me niet herinneren dat ik die in moest vullen toen ik voor pots in had gelogdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Was een einstein geweest die met het mail adres wel een Origin account aangemaakt had maar geen HotmailHotmail aanmaken, origin accountje en PSN accountje even in. ff met de paki chatten om je veiligheidsvraag te resetten. en binnen was je
![]()
Maar dat soort accounts zullen idd niet vaak veel coins hebben. Iig niet voor lange tijd
Elke dag![]()
Ik heb ook een account met een niet bestaande mail.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het zal je verbazen wat er evengoed allemaal nog stondquote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Maar dat soort accounts zullen idd niet vaak veel coins hebben. Iig niet voor lange tijd
#FreeTrapz![]()
Ik zou maar heel snel je Hotmail veilig stellen, als mensen het weten zijn ze met 2 minuten binnen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb ook een account met een niet bestaande mail.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kies altijd het pack met Alaba op de voorkant (behalve dus bij die special packs en black friday/cyber monday packs) en dat heeft tot nu toe al aardig wat opgeleverd.![]()
Nou het is niet van hotmail.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zou maar heel snel je Hotmail veilig stellen, als mensen het weten zijn ze met 2 minuten binnen.Maar van mijn eigen domeinnaam.
Dus kan niemand bij. Behalve als ze eerst mijn website hacken dus. Maarja dan zouden ze er sowieso al bij kunnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En jij denkt echt dat als Fred Rutten op de voorkant had gestaan de inhoud anders was geweest?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kies altijd het pack met Alaba op de voorkant (behalve dus bij die special packs en black friday packs) en dat heeft tot nu toe al aardig wat opgeleverd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vast niet, maar ik hou vast aan de traditie.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat als Fred Rutten op de voorkant had gestaan de inhoud anders was geweest?
Bij bronze en silver packs doe ik dat trouwens niet.![]()
Als ze maar niet bij je PSN gegevens kunnen komen, die ingevulde geboortedatum is echt peanuts om langs te komen namelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou het is niet van hotmail.Maar van mijn eigen domeinnaam.
Dus kan niemand bij. Behalve als ze eerst mijn website hacken dus. Maarja dan zouden ze er sowieso al bij kunnen.
#FreeTrapz![]()
![]()
Ok DS2 als ik niks krijg dan krijg ik van jou een blinkje monster.
Auto los gelatenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:25 schreef Roypsv het volgende:
haha wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)isje_op_live_tv.html
Elke dag![]()
watdanquote:Op woensdag 3 december 2014 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Poep raakt de ventilator, de loan 'glitch' breidt zich uit.![]()
Kreeg ze met geen mogelijkheid er op gisterquote:Op woensdag 3 december 2014 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Poep raakt de ventilator, de loan 'glitch' breidt zich uit.![]()
#tellushowPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij bent ook een mooie. Vertel eens wat meer ipv die teasertsquote:Op woensdag 3 december 2014 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Poep raakt de ventilator, de loan 'glitch' breidt zich uit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iedereen zit te wachten op Teaser7Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hele topic ook meteen doodquote:Op woensdag 3 december 2014 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie. Vertel eens wat meer ipv die teaserts![]()
iedereen druk loan players aan het verkopen ofzo
#FreeTrapz![]()
Hoe Hoe tell me Hoe almachtige Trapzgodquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen verrassing, jammer
Elke dag![]()
Don't feed the troll pleasequote:Op woensdag 3 december 2014 15:43 schreef wieisboos het volgende:
bohhh ik had nog een loan Bale in mijn clubdie staat er nu op
Bagger TOTW
#FreeTrapz![]()
Clichy en Fernandez
Al is een IF Clichy ook niet bijster interessant tov de NIF denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Fanni
Gr gr DSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niks natuurlijk Ajacied7 zal wel weer aan het trollen zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:46 schreef Maver24 het volgende:
ik heb geen Loan spelers meer maar wat kan je doen dan ??
zet het maar in een spoiler ofzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dude.. lurkers kunnen via mobiel ook gewoon spoilers lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder account
![]()
En weer een glitch die wordt verneukt omdat mensen hun bek er niet over kunnen houden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen aan het proberen natuurlijk
Elke dag![]()
Hoeveel spelers heb je al verkocht dan Tim :pquote:Op woensdag 3 december 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
En weer een glitch die wordt verneukt omdat mensen hun bek er niet over kunnen houden
lijkt mij toch dat niemand die loan players koopt op de markt
#FreeTrapz![]()
Al zou het echt zijn zou ik het niet eens doen. Heb mijn lesje wel geleerd na mijn ban van tamperen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Elke dag![]()
quote:
hahahaha daar stond wat anders Timmehquote:
#FreeTrapz![]()
Je hebt toch Maher in een pack.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok DS2 als ik niks krijg dan krijg ik van jou een blinkje monster.
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb mijn IF Sanchez geruild met mijn Loan Neuer, Toen dus IF sanchez gediscard. en omgeruild. maaaar nu doet hij het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Dan ben je ook best dom als je het met een IF gaat doen..quote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb mijn IF Sanchez geruild met mijn Loan Neuer, Toen dus IF sanchez gediscard. en omgeruild. maaaar nu doet hij het niet
Ja lekker danquote:Op woensdag 3 december 2014 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ben je ook best dom als je het met een IF gaat doen..dat zet jij er niet bij.
Hogere discard waarde meer kans dacht ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]wat heb je er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1000 coins?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
3.77 miljoenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaan de betere loan spelers dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jongens, help me eens! Speel ook FUT. (divisie vijf seizoenen) maar wat jullie allemaal praten over ' IF' of 'NIF' of ' CB' wat betekent dat?
En wat heb je aan die team of the week spelers? Als je die hebt ben je dan blij? Stel ik zou huntelaar hebben en die zit deze week in het team of the week?
En hoe handel je een beetje? Wanneer kan je veel muntjes pakken met een speler?![]()
Weet ik het? Ik ga er niet aan mee doen. Voordat ik weer een ban heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaan de betere loan spelers dan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IF Inform (zwart kaartje)quote:Op woensdag 3 december 2014 16:15 schreef kreuk050 het volgende:
Jongens, help me eens! Speel ook FUT. (divisie vijf seizoenen) maar wat jullie allemaal praten over ' IF' of 'NIF' of ' CB' wat betekent dat?
En wat heb je aan die team of the week spelers? Als je die hebt ben je dan blij? Stel ik zou huntelaar hebben en die zit deze week in het team of the week?
En hoe handel je een beetje? Wanneer kan je veel muntjes pakken met een speler?
SIF Second Inform (ook een zwart kaartje, maar weer een betere versie van de eerste IF)
TIF, Derde IF, zie SIF.
Andere afkortingen zijn vaak de Engelse benamingen van posities, CB is bijvoorbeeld Centre Back, of CV als je in het Nederlands speelti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En NIF is not inform. Een 'gewone' kaart.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
IF Inform (zwart kaartje)
SIF Second Inform (ook een zwart kaartje, maar weer een betere versie van de eerste IF)
TIF, Derde IF, zie SIF.
Andere afkortingen zijn vaak de Engelse benamingen van posities, CB is bijvoorbeeld Centre Back, of CV als je in het Nederlands speeltNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Slaat eigenlijk nergens opquote:Op woensdag 3 december 2014 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En NIF is not inform. Een 'gewone' kaart.
Elke dag![]()
Jawel, die smiley slaat nu op de grond lolzquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nicht in der Formquote:Op woensdag 3 december 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, jij weet iets beters?![]()
Nou niet perse, maar je hebt heel veel mannen en een paar supermannen. Dan noem je die vele mannen toch ook niet Niet supermannenquote:Op woensdag 3 december 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, jij weet iets beters?![]()
Just sayingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh ik dacht dat NIF 9e in vorm wasquote:Op woensdag 3 december 2014 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, jij weet iets beters?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah snap. Ik hoor mijn manager al roepen: 'nou, doe maar een verbetervoorstel!'quote:Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou niet perse, maar je hebt heel veel mannen en een paar supermannen. Dan noem je die vele mannen toch ook niet Niet supermannen![]()
Just saying
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Concrete praktijkvoorbeelden danquote:Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
oh ik dacht dat NIF 9e in vorm was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan laat ik NIF wel weg, dan weten mensen wel dat die speler niet IF is.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou niet perse, maar je hebt heel veel mannen en een paar supermannen. Dan noem je die vele mannen toch ook niet Niet supermannen![]()
Just saying![]()
Ik moet tegen een compleet Willem II team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet tegen een compleet Willem II team![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moest gisteren tegen dit:quote:Op woensdag 3 december 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet tegen een compleet Willem II team![]()
Zoveel pace en dan Blanco![]()
![]()
Doet me denken aan al die brapace teams met een excuus Ronaldinho op 10quote:Op woensdag 3 december 2014 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest gisteren tegen dit: [ afbeelding ]
Zoveel pace en dan BlancoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest net tegen een Ajacied die het maar wat geweldig vond dat ie kon scoren met Doumbia via park de bus. Maar eens zoeken naar de mute-functie in Fifa want dat ge-"Jalalalala Aja...." inclusief shhhhhhh-ende beelden van een feestende Doumbia gaat me iets te ver.![]()
![]()
Ik ben benieuwd:quote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die brapace teams met een excuus Ronaldinho op 10![]()
![]()
Ah bedankt want dat wist ik dus echt nietquote:Op woensdag 3 december 2014 16:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet je even pesten:
[ afbeelding ]
HAHA
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
4-2 gewonnen maar met mijn Aguero team. Je team speelt echt als pure stront als je tegen zo'n team moet. En Cech maakt nooit fouten en heeft nu 2 debiele blunders waardoor hij nog kon scoren ook. Kerel was nog best oke, al was zijn enige gameplan verdedigen en ballen wegtrappen naar zijn pacehoertjes voorin. Die Vicento en Ondaan zijn echt teringsnel zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga je nu beweren dat er sprake is van handicap is? JBGS.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
4-2 gewonnen maar met mijn Aguero team. Je team speelt echt als pure stront als je tegen zo'n team moet. En Cech maakt nooit fouten en heeft nu 2 debiele blunders waardoor hij nog kon scoren ook. Kerel was nog best oke, al was zijn enige gameplan verdedigen en ballen wegtrappen naar zijn pacehoertjes voorin. Die Vicento en Ondaan zijn echt teringsnel zegNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, Willem II is gewoon beter dan NAC.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat er sprake is van handicap is? JBGS.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik hoop dat je wint maar dit soort combo'squote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Tegen 1 club teams heb ik het ook altijd moeilijk.. laatst tegen een Brentford team maar net 3-2 gewonnen. Ok, het was wel met mijn silvers tegen silvers (+ een paar bronzes) ipv golds tegen bronzes + silvers.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
4-2 gewonnen maar met mijn Aguero team. Je team speelt echt als pure stront als je tegen zo'n team moet. En Cech maakt nooit fouten en heeft nu 2 debiele blunders waardoor hij nog kon scoren ook. Kerel was nog best oke, al was zijn enige gameplan verdedigen en ballen wegtrappen naar zijn pacehoertjes voorin. Die Vicento en Ondaan zijn echt teringsnel zeg![]()
Ik vind die 2.1 rating voor een meer dan 1 goal verschil overwinning voor Chelsea erg laagquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Southampton gaat winnen, heb ik je gisteren al gezegd.quote:Chelsea speelt toch meer aanvallend voetbal?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind die 2.1 rating voor een meer dan 1 goal verschil overwinning voor Chelsea erg laag
En spurs zijn gewoon wack.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ach, zo lang dit eens in de pakweg 5 jaar gebeurt slaap ik daar echt niet minder om.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, Willem II is gewoon beter dan NAC.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ik vind het gewaagdquote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Southampton gaat winnen, heb ik je gisteren al gezegd.
[..]
Chelsea speelt toch meer aanvallend voetbal?
En spurs zijn gewoon wack.
Elke dag![]()
Ach, zo lang PSV maar eens in de 5 jaar kampioen wordt slaap ik daar ook echt niet minder om.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, zo lang dit eens in de pakweg 5 jaar gebeurt slaap ik daar echt niet minder om.
Oh wacht
Toch slaap ik minder, maar om andere redenen.We zien het vanavond welquote:En een gokje moet kunnen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gister eerste potje met cech gespeeldquote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
4-2 gewonnen maar met mijn Aguero team. Je team speelt echt als pure stront als je tegen zo'n team moet. En Cech maakt nooit fouten en heeft nu 2 debiele blunders waardoor hij nog kon scoren ook. Kerel was nog best oke, al was zijn enige gameplan verdedigen en ballen wegtrappen naar zijn pacehoertjes voorin. Die Vicento en Ondaan zijn echt teringsnel zeghij had 4 schoten op doel waarvan 4 doelpunten. 1 schot was zelfs zo bizar dat hij eigenlijk voorlangs zou gaan maar cech het toch nodig vond te duiken en hem in eigen doel tikte
hopen voor hem dat hij het straks beter doet anders is ie heel snel een koppie en een mutsie kleiner.
#FreeTrapz![]()
Gebeurt regelmatig dat het aantal schoten op doel tevens het aantal tegengoals is. Soms zelf meer tegengoals dan schoten op doel als ze binnenkant paal scoren.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gister eerste potje met cech gespeeldhij had 4 schoten op doel waarvan 4 doelpunten. 1 schot was zelfs zo bizar dat hij eigenlijk voorlangs zou gaan maar cech het toch nodig vond te duiken en hem in eigen doel tikte
hopen voor hem dat hij het straks beter doet anders is ie heel snel een koppie en een mutsie kleiner.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Godverdomme kanker GTA5. Even zitten grinden zodat ik die Los Santos Customs kan kopen (en dus eerste heist had gedaan), maar kreeg verdomme maar 80k met Franklin en 250k met Michael terwijl ik mij meen te herinneren dat ik 1 millie en 3/400k had op Xbox. Had ook alle goedkope heist members genomen
#KiidOut
Op zich wel een nuttige TOTW met Clichy/Johnson en die strong link met Gaydado (zelf verzonnen, goed hè? Gr gr). Huntelaar leuke discard speler![]()
![]()
Die schommelt toch ook wel heel erg, zat anderhalf uur geleden nog op 450 ofzoquote:En vanochtend al op 485
Elke dag![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik heb nog wel even tijd om een geschikt moment voor verkoop uit te zoekenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die schommelt toch ook wel heel erg, zat anderhalf uur geleden nog op 450 ofzoEn vanochtend al op 485
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diabyquote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie speelt LB bij Arsenal?
![]()
Giroudquote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Mertesackerquote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb Matic gekocht. Voor wie zal ik die in de plaats doen? Dembele, Fer en Ramsey (ze staan ook zo bij mij).
Fer vond ik echt geniaal juist op de plek van Ramsey. Ramsey vind ik niet echt opvallen. Dus ik zat aan Ramsey te denken
wie postte dat lijstje gister van Newcastle nou? Want er klopte geen reet vanquote:Op woensdag 3 december 2014 17:18 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik. Zo staat het bij soccerway aangegeven.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie postte dat lijstje gister van Newcastle nou? Want er klopte geen reet vanHala Madrid !
Soccerway is geen goede bron met dat soort dingen nee. Gibbs en Monreal werden/worden vandaag nog getest om te zien of ze kunnen spelen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie postte dat lijstje gister van Newcastle nou? Want er klopte geen reet vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Soccer wrong way haha xdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze zijn vanochtend dus getest, maar weet niet of ze die test doorstaan hebben.quote:Arsène Wenger has revealed the latest team news ahead of Wednesday's Premier League fixture against Southampton:
on team news…
We have some question marks about Monreal, about Gibbs and about Oxlade-Chamberlain. They have tests this morning. Everybody else looks to be available. We have Koscielny, who has just come back after a long time, so we'll see how he responds this morning. That's basically it. Szczesny is still out.
on how far Szczesny is from returning…
Maybe three or four days, or the end of the week. We don't know yet.
on Debuchy, Ospina, Sanogo…
Debuchy is one week away. He is training. Could he be involved next week? Certainly. Ospina is as well one week. Sanogo is alright now.
on getting players back at the right time…
Yes we are, especially defensively. Debuchy is not far, Ospina is not far. Of course Koscielny is back now. Let's hope he will be back for a long period.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Janmaat en Abeid speelden in ieder geval gewoon mee gister, dus ik denk niet dat die heel betrouwbaar zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 17:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik. Zo staat het bij soccerway aangegeven.![]()
Waarom gaan sliding schoten altijd keihard de goal in
Echt altijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook echt 200 kmhquote:Op woensdag 3 december 2014 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Waarom gaan sliding schoten altijd keihard de goal in
Echt altijdTerwijl normale schoten niet eens zo hard gaan
Hala Madrid !
Een chille BPL CAM met hoge FKA?
Niet al te duur pls, rond de 10-15k maxHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je die code al gebruikt?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ook echt 200 kmhTerwijl normale schoten niet eens zo hard gaan
(#FIFTYFIFTYNBA2KLEGEND)![]()
fk met if sigurssonquote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
Niet al te duur pls, rond de 10-15k max
#FreeTrapz![]()
Dat wordt Mata of IF Sigurdssonquote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
Niet al te duur pls, rond de 10-15k maxDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sigurdsson IF ?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
Niet al te duur pls, rond de 10-15k max
http://www.futhead.com/15/players/40104/gylfi-sigur%C3%B0sson/Hala Madrid !
Ik heb hem in de app ingevoerd nog niet bekeken op de consolequote:Op woensdag 3 december 2014 17:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je die code al gebruikt?
(#FIFTYFIFTYNBA2KLEGEND)Jij ?
Hala Madrid !
quote:quote:Op woensdag 3 december 2014 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt Mata of IF SigurdssonIk zat inderdaad aan IF Sigurdsson of Mata te denken. Maar omdat een IF wel leuk is, gaan we die eerst proberenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sigurdsson IF ?
http://www.futhead.com/15/players/40104/gylfi-sigur%C3%B0sson/
Geen legend. Wel 1 op ander account maar was maar een matige silver.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem in de app ingevoerd nog niet bekeken op de consoleJij ?
![]()
Ik schiet ze met Cabella ook regelmatig binnenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zat inderdaad aan IF Sigurdsson of Mata te denken. Maar omdat een IF wel leuk is, gaan we die eerst proberen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vraagje voor wie AC Unity heeft uitgespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Cabella overwogen?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:52 schreef DuTank het volgende:
Niet al te duur pls, rond de 10-15k maxNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb Bill Cartwright gekregen.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen legend. Wel 1 op ander account maar was maar een matige silver.Hala Madrid !
quote:Eerst duur, dan cheap he. Pfff jullie snappen ook niks van logica...quote:Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik schiet ze met Cabella ook regelmatig binnenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah, dit is jouw manier van bedanken?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Eerst duur, dan cheap he. Pfff jullie snappen ook niks van logica...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lol..ik domineer de hele finale, 2x zoveel schoten. Hij alleen meer balbezit omdat hij heel lang achterin rond ging tikken. WIn ik de pingels uiteindelijk, krijg ik alsnog niet team of the tournament
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh sorry, bedankt mannenquote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dit is jouw manier van bedanken?
ik las pringlesquote:Op woensdag 3 december 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
Lol..ik domineer de hele finale, 2x zoveel schoten. Hij alleen meer balbezit omdat hij heel lang achterin rond ging tikken. WIn ik de pingels uiteindelijk, krijg ik alsnog niet team of the tournament![]()
![]()
Dan had ik er tenminste iets aan over gehoudenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pots jij als oefententamen expert:
Staat een tentamen met 'examplary questions for the exam' op internet. Heb ze alle 13 goed maar ze waren echt veel te makkelijk in vergelijk met de stof. Wat nu?
Elke dag![]()
dan is het dus niet vergelijkbaar met het tentamen hequote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Staat een tentamen met 'examplary questions for the exam' op internet. Heb ze alle 13 goed maar ze waren echt veel te makkelijk in vergelijk met de stof. Wat nu?![]()
![]()
Maar zo heet het welquote:Op woensdag 3 december 2014 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan is het dus niet vergelijkbaar met het tentamen he
Elke dag![]()
Dan willen ze alleen een beeld geven van de vraagstelling, niet van de moeilijkheid daarvan.quote:
Bijvoorbeeld; er staat een hele makkelijke stelling, dan weet je dat er van die stellingen juist/onjuist in komen maar die zijn dan moeilijker![]()
![]()
![]()
Ik heb 1 t/m 6, 10 en 21 gezien.
Nog aanraders tussen de rest? Die al te downl... "koop" zijn op Blu Ray kwaliteit ?
Zijn Lucy en Edge of Tomorrow bv. nog wat?![]()
Maar het zijn rekenvragen dus dat zou ook een beetje gek zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan willen ze alleen een beeld geven van de vraagstelling, niet van de moeilijkheid daarvan.
Bijvoorbeeld; er staat een hele makkelijke stelling, dan weet je dat er van die stellingen juist/onjuist in komen maar die zijn dan moeilijker
Achja
Elke dag![]()
Lucy is echt kut.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog aanraders tussen de rest? Die al te downl... "koop" zijn op Blu Ray kwaliteit ?
Zijn Lucy en Edge of Tomorrow bv. nog wat?
Kijk planet of the apes die was vetDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is maar net hoe examplary opvat hequote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Staat een tentamen met 'examplary questions for the exam' op internet. Heb ze alle 13 goed maar ze waren echt veel te makkelijk in vergelijk met de stof. Wat nu?
Vaak is het wel gelijkwaardig is mijn ervaring.
Maar ik heb wel eens zo'n voorbeeldtentamen gehad waarin de vraagstelling exact hetzelfde was, en ook verhouding inzicht en 'rijtjes uit je hoofd stampen' was gelijk. Maar de vragen op het echte tentamen waren net iets moeilijker. Nog geen volledige geruststelling dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
edge of tomorrow is wel tof.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Lucy en Edge of Tomorrow bv. nog wat?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Planet of the apesquote:Op woensdag 3 december 2014 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn Lucy en Edge of Tomorrow bv. nog wat?
Interstellar kan je nog niet downloaden in fatsoenlijke kwaliteit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Interstellar was wel tof![]()
Maar Nightcrawler blijft de besteEn Fury was ook goed
Elke dag![]()
Met net iets moeilijker kan ik prima leven dit was zo simpelquote:Op woensdag 3 december 2014 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is maar net hoe examplary opvat he
Vaak is het wel gelijkwaardig is mijn ervaring.
Maar ik heb wel eens zo'n voorbeeldtentamen gehad waarin de vraagstelling exact hetzelfde was, en ook verhouding inzicht en 'rijtjes uit je hoofd stampen' was gelijk. Maar de vragen op het echte tentamen waren net iets moeilijker. Nog geen volledige geruststelling dusMaar ach ga nog maar ff leren
Elke dag![]()
Tevreden achteroverleunen.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Staat een tentamen met 'examplary questions for the exam' op internet. Heb ze alle 13 goed maar ze waren echt veel te makkelijk in vergelijk met de stof. Wat nu?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Draaide hier ook maar heel kortquote:Echt lullig had hem toch wel willen zien
Heb je die lijst ook voor mij? ff checken
Elke dag![]()
Is Gone Girl al te downloaden?
Dat was ook echt een bazenfilm
Elke dag![]()
http://www.boxofficemojo.(...)w2=worldwide&yr=2014quote:Op woensdag 3 december 2014 18:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draaide hier ook maar heel kortEcht lullig had hem toch wel willen zien
Heb je die lijst ook voor mij? ff checken
2014 veranderen in andere jaren voor andere lijstjes
Je kunt ook de opbrengst per land opzoeken. Transformers bv. ziek veel in China, veel meer dan Guardians dat in Amerika meer opbracht. Was ook raar van Guardians dat die pas maanden later in China uit kwam, hele land had hem al gedownload toen wsl![]()
Ik ben blij dat ik Gaurdians niet in bios heb gezien.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.boxofficemojo.(...)w2=worldwide&yr=2014
2014 veranderen in andere jaren voor andere lijstjes
Je kunt ook de opbrengst per land opzoeken. Transformers bv. ziek veel in China, veel meer dan Guardians dat in Amerika meer opbracht. Was ook raar van Guardians dat die pas maanden later in China uit kwam, hele land had hem al gedownload toen wslHala Madrid !
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik Gaurdians niet in bios heb gezien.
Ik heb me in jaren niet zo vermaakt in de bios als tijdens Guardians. Veruit de leukste film van het jaar voor mij.![]()
Vond hem zwaar tegenvallen, karakters iets te. Verhaallijn was ook matig.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb me in jaren niet zo vermaakt in de bios als tijdens Guardians.Hala Madrid !
want? Was echt een leuke film.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik Gaurdians niet in bios heb gezien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niemand wil Philip Cocu steunen wtfGa naar Eindhoven toe en je vindt ze overal
Elke dag![]()
Ik vind het jammer dat ik hem alleen thuis heb gezien. Geniale filmquote:Op woensdag 3 december 2014 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik Gaurdians niet in bios heb gezien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Interstellar is ook wel de moeite om in de bios te gaan kijken hoor. Al is hij helaas niet 3d, wat in de ruimte toch altijd wel tof isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jullie hadden Guardians iets teveel gehyped hier![]()
Leuke film maar zo geniaal als jullie hem hier presenteerde vond ik hem nou ook weer niet![]()
Steunen met wat?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niemand wil Philip Cocu steunen wtfGa naar Eindhoven toe en je vindt ze overal
![]()
Voor een standbeeld in de KNVB tuin, bij DWDDquote:
Elke dag![]()
die vond ik maar tegenvallen. Al krijgt die op imdb wel een 8.9.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Interstellar is ook wel de moeite om in de bios te gaan kijken hoor. Al is hij helaas niet 3d, wat in de ruimte toch altijd wel tof isDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van Bergkamp, wat een domme lul is die Auke kok toch
Elke dag![]()
3 uur zitten vond ik wel kut en het feit dat er brandalarm afging in Pathe Schouwburgquote:Op woensdag 3 december 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Interstellar is ook wel de moeite om in de bios te gaan kijken hoor. Al is hij helaas niet 3d, wat in de ruimte toch altijd wel tof isEerst dachten we dat het bij de film hoorde
![]()
![]()
Hala Madrid !
Wie moest Cocu hypen van dat gezelschap aan tafel?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor een standbeeld in de KNVB tuin, bij DWDD![]()
Ja hij is wel lang ben ik met je eensquote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
3 uur zitten vond ik wel kut en het feit dat er brandalarm afging in Pathe SchouwburgEerst dachten we dat het bij de film hoorde
![]()
Ja niemand dus want niemand wilde komenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie moest Cocu hypen van dat gezelschap aan tafel?
Elke dag![]()
Dafuqquote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hij is wel lang ben ik met je eens
[..]
Ja niemand dus want niemand wilde komen![]()
![]()
Al zou ik ook eerder voor Bergkamp gaan.![]()
nightcrawler gemistquote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hij is wel lang ben ik met je eens
[..]
Ja niemand dus want niemand wilde komenmorgen whiplash checken
ben benieuwd
en @DutchSL, Gone Girl sowieso checken. Lucy zonde van je tijd. Edge of tommorow was wel leuk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Draait ie daar ook al niet meer?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nightcrawler gemistmorgen whiplash checken
ben benieuwd
en @DutchSL, Gone Girl sowieso checken. Lucy zonde van je tijd. Edge of tommorow was wel leuk
Echt zonde want vond ik echt denk ik de tofste film van het jaarQua verhaal en vibe dan
Whiplash? Die draait hier niet eens
Volgende week gaat een film met Kid Cudi erin in premiere2 night stand ofzoiets
Elke dag![]()
Predestination vond ik ook wel te doen
Hala Madrid !
nicequote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draait ie daar ook al niet meer?
Echt zonde want vond ik echt denk ik de tofste film van het jaarQua verhaal en vibe dan
sowieso checken dan. nee man draait hier niet meer. haha whiplash wel hoog imdb cijfer iig maar wel zo'n filmhuisfilm denk ik
Hij acteert best veel. Zat ook al in Need for Speed. En de serie How to make it in America (quote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Draait ie daar ook al niet meer?
)
Hij zit ook in de Entourage film die eraan komt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Naja in Need for speed speelt ie zichzelf dat telt niet zo, maar voortaan is ie veel aan het acteren ja ik zag idd ook dat ie in Entourage zat. Die ga ik wel checkenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij acteert best veel. Zat ook al in Need for Speed. En de serie How to make it in America ()
Hij zit ook in de Entourage film die eraan komt.
Elke dag![]()
Eliza Graves wat ? Ook net uit op blu-ray.Hala Madrid !
Ja die is wel geinigquote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef BDIL het volgende:
Eliza Graves wat ? Ook net uit op blu-ray.![]()
Nicequote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
5* en nog best prima stats ook
Elke dag![]()
Hee er zat een nummer van Fifa bij, bij die leest
Kwabs ofzo
Elke dag![]()
72 finishing /Tim86quote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
5* en nog best prima stats ook![]()
Je kon een Pink Shaq krijgen ?quote:Hala Madrid !
Fernande nu al op 60k
Elke dag![]()
Ik vroeg me al af waar ik die van kendequote:Op woensdag 3 december 2014 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee er zat een nummer van Fifa bij, bij die leest
Kwabs ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ongemakkelijke tv altijd van die mensen die vage muziek laten beluisteren en dan zo met hun hoofd gaan schudden terwijl de rest denk: wtf is dit
Elke dag![]()
Hee daar issie Kwabs
Elke dag![]()
En Mathijs die dan beaamt dat het wel heel goed klinkt, maar er niks van meentquote:Op woensdag 3 december 2014 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ongemakkelijke tv altijd van die mensen die vage muziek laten beluisteren en dan zo met hun hoofd gaan schudden terwijl de rest denk: wtf is dit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'Beste ' Leugenaar op tv iddquote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Mathijs die dan beaamt dat het wel heel goed klinkt, maar er niks van meent
Elke dag![]()
Wtf is dit nou weer voor troep ook
Elke dag![]()
'Ja erg lekker hoor'quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf is dit nou weer voor troep ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een grote berg zooi man wtfWat een saaie muziek
Elke dag![]()
Maar Mathijs is voor Kwabzie
Elke dag![]()
Floretin Pogba die bij Saint-Etienne speelt is de tweeling broer van Mathias Pogba, ze spelen allebei voor Guinea terwijl Paul Pogba voor Frankrijk gekozen heeftWat gebroeders Boateng is overkomen
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: