SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en weer weekend
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Omdat ik het zeg.quote:
En Lahm is een slappe midget, die wil je niet op CDM in dat systeem (ik niet iig).![]()
En wat is er dan wel niet mis met slappe midgets?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
En Lahm is een slappe midget.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij is wel baasquote:Op woensdag 3 december 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
En Lahm is een slappe midget, die wil je niet op CDM in dat systeem (ik niet iig).![]()
Wel niet mis?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat is er dan wel niet mis met slappe midgets?
Nou, je kunt er lekker mee gooien, bij voorkeur headfirst tegen een muur.![]()
Jij hebt je aardig ingelezen zie ikquote:Op woensdag 3 december 2014 14:01 schreef Roypsv het volgende:
pirlo / busquets voor hun last minute/winning goals
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al 1.5K per Iscoquote:Op woensdag 3 december 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je aardig ingelezen zie ik
#dearmenwordeneindelijkrijkerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
pirlo wist ik , busquets nietquote:Op woensdag 3 december 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je aardig ingelezen zie ik![]()
Al 4,5k per Tevez, netto.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al 1.5K per Isco
#dearmenwordeneindelijkrijkerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoop if hunter voor me dutchies dan maarquote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is ook nog niet bevestigd, maar ik denk beiden...![]()
Ik denk geen van beidenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is ook nog niet bevestigd, maar ik denk beiden...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja want Pirlo en Busquets zijn geen Nederlanders.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hoop if hunter voor me dutchies dan maar
En geen Duitsers ook, trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jij bent aardig zegquote:Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want Pirlo en Busquets zijn geen Nederlanders.
En geen Duitsers ook, trouwens.![]()
Ik kon voor 1 Tevez 15 Isco's kopen,quote:Op woensdag 3 december 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al 4,5k per Tevez, netto.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laatste minuut goals.. dus wel een klein beetje Duits.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja want Pirlo en Busquets zijn geen Nederlanders.
En geen Duitsers ook, trouwens.![]()
IF Fanni wil ik (indien zilver) echt hebbenquote:Op woensdag 3 december 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop op IF Fanni en IF Afobe is een zekerheidje
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |