abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147248203
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik solliciteer op 20 banen en hoop op 20 reacties :').

Als het ophoud houd het op.
Klopt, het moet ook van twee kanten komen. Maar gewoon kut gevoel, als voor jou alles klopt maar voor die andere niet. Dat is een hele zure, zure, zure appel. Zo eentje met wormen erin enzo.
  woensdag 3 december 2014 @ 15:22:17 #102
416020 K44S
The bearded man
pi_147249070
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:54 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Klopt, het moet ook van twee kanten komen. Maar gewoon kut gevoel, als voor jou alles klopt maar voor die andere niet. Dat is een hele zure, zure, zure appel. Zo eentje met wormen erin enzo.
Bij zulke appels zie je de wormen inderdaad zitten, daarom moet je er ook vanaf blijven en de betere appels uit de boom plukken.

Don't worry, ik ben er geweest.

Meisje dat ik tijden leuk vond( vanaf jeugd af aan) Veel moeite gedaan om d'r te vinden.
Bleek ze al iets van 1.... 2 jaar getrouwd te zijn met 2e kleine onderweg :').
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147251088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer "andere piemels", maar ik denk inderdaad dat ze niet goed weet wat ze wil. Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
Nee. Ze gaat rondkijken en zien dat er nog veel meer anders leuks is. De kans dat die gevoelens terugkomen zijn bijna 0. Als je 35 bent en samen 2 kinderen dan ga je bij twijfel niet uit elkaar en probeer je er samen aan te werken. Als je 19 bent en al een paar maanden twijfelt ga je verder kijken in de wereld. Dat is logisch.
pi_147251921
Jullie komen nooit, maar dan ook nooit meer bij elkaar. Accepteer het. Move on. Ik weet dat het kut is, maar laat (haar) gaan.
pi_147251926
Tja. 19 jaar. Die heeft vast ook best verdriet er van, maar laten we eerlijk zijn. Over een maand of drie opent TS hier een topic dat hij zijn ex zag slettebakken in de kroeg, terwijl ze beloofd had bij hem terug te komen als ze genoeg nagedacht had.
-nee-
pi_147252337
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:50 schreef Marsenal het volgende:
Tja. 19 jaar. Die heeft vast ook best verdriet er van, maar laten we eerlijk zijn. Over een maand of drie opent TS hier een topic dat hij zijn ex zag slettebakken in de kroeg, terwijl ze beloofd had bij hem terug te komen als ze genoeg nagedacht had.
ik vind het fijn dat je meedenkt, maar je kent mij niet en je kent haar niet. Dus ik zou het fijn vinden als je niet te snel oordeelt. Bovendien is zij totaal niet verdrietig, alleen op het moment dat ze het uitmaakte even. Als zij behoefte heeft om te slettebakken moet ze dat doen, dat zou ik inderdaad niet fijn vinden maar daar zou ik geen topic voor openen. Ze heeft ook niet beloofd om terug te komen en daar ga ik niet van uit. Maar als je een relatie hebt gehad waarin voor jou gevoel alles klopte en je na 2,5 jaar nog steeds verliefd bent en dat die andere het dan ineens uitmaakt terwijl jij het niet zag aankomen, dan is het toch normaal dat ik me kut voel?
  woensdag 3 december 2014 @ 17:30:30 #107
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147253083
Pics van je ex?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147253794
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef peterkailey het volgende:
Pics van je ex?
Haha, dat zou een beetje zielig zijn voor haar en van mij.
  woensdag 3 december 2014 @ 18:22:22 #109
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147254820
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:54 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Haha, dat zou een beetje zielig zijn voor haar en van mij.
Ben wel benieuwd naar hoe perfect ze is. PM het anders?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147257172
quote:
Twee uur samen met haar zitten huilen en gevraagd waarom ze het dan uitmaakte, bleek het dat ze teveel twijfelde en haar "gevoel" weg is. Ze houdt wel van me, maar als een broer.
Met je broer wil je geen relatie, geen seks. Ze zegt eigenlijk dat ze geen seksuele aantrekkingskracht voelt naar jou toe...en iemand van 19 wil dat, over het algemeen, wel in een relatie.
Dit is nog erger dan in de friendzone komen...een doodsteek voor de relatie.

quote:
Overigens had ze bij mij niet zo heel vaak zin, maar als we het deden was het wel goed.
Mmmm....ik trek hier mijn eigen conclusies uit. Vooral icm het " ik hou van je als een broer"

quote:
Ze is wel gewoon heel eerlijk, ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist.[
Als ze zo eerljk is, dan ,mag je er ook wel vanuit gaan dat ze je echt niet mist. Als ze dat wel doet, dan laat ze door dit te zeggen in ieder geval heel duidelijk weten dat ze je niet terug wilt...of daar zelfs maar over twijfelt.

quote:
Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
Rare beredenatie van jou kant. Die gevoelens komen misschien helemaal niet terug als de twijfel weggaat. Sterker nog, wanneer ze niet meer twijfelt heeft ze je waarschijnlijk volledig afgeschreven.
Ze heeft geen gevoelens meer voor je en ze mist je niet...ze twijfelt over wat ze wel wil in haar leven...niet zozeer over jou. Daar is ze volgens mij aardig duidelijk over.

quote:
Ze doet gewoon heel koel en afstandelijk en zo deed ze eerst nooit. Kan het niet zo zijn dat voor haar de klap pas later komt? Of zou ze gewoon heel lang hebben getwijfeld?
Er hoeft niet altijd een klap te komen. Ze is er duidelijk klaar mee. Als ze heeft gezegd van je te houden zoals ze van een broer zou houden dan is dat waarschijnlijk een gevoel wat in de loop der jaren al ontstaan is. Dat gebeurd niet van de ene op de andere dag.
Dan kan het een heel veilig en vertrouwd gevoel zijn om de relatie (nog) niet te verbreken, maar alle passie ontbreekt...en ontbrak voor haar ws al langer.
pi_147257328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Met je broer wil je geen relatie, geen seks. Ze zegt eigenlijk dat ze geen seksuele aantrekkingskracht voelt naar jou toe...en iemand van 19 wil dat, over het algemeen, wel in een relatie.
Dit is nog erger dan in de friendzone komen...een doodsteek voor de relatie.

[..]

Mmmm....ik trek hier mijn eigen conclusies uit. Vooral icm het " ik hou van je als een broer"

[..]

Als ze zo eerljk is, dan ,mag je er ook wel vanuit gaan dat ze je echt niet mist. Als ze dat wel doet, dan laat ze door dit te zeggen in ieder geval heel duidelijk weten dat ze je niet terug wilt...of daar zelfs maar over twijfelt.

[..]

Rare beredenatie van jou kant. Die gevoelens komen misschien helemaal niet terug als de twijfel weggaat. Sterker nog, wanneer ze niet meer twijfelt heeft ze je waarschijnlijk volledig afgeschreven.
Ze heeft geen gevoelens meer voor je en ze mist je niet...ze twijfelt over wat ze wel wil in haar leven...niet zozeer over jou. Daar is ze volgens mij aardig duidelijk over.

[..]

Er hoeft niet altijd een klap te komen. Ze is er duidelijk klaar mee. Als ze heeft gezegd van je te houden zoals ze van een broer zou houden dan is dat waarschijnlijk een gevoel wat in de loop der jaren al ontstaan is. Dat gebeurd niet van de ene op de andere dag.
Dan kan het een heel veilig en vertrouwd gevoel zijn om de relatie (nog) niet te verbreken, maar alle passie ontbreekt...en ontbrak voor haar ws al langer.
Met alles wat je zegt sla je volgens mij de spijker op zijn kop. Ik denk dat ze het in eerste instantie vooral spannend vond omdat ik ouder was dan zij. En dat daarna inderdaad de spanning weg is gegaan voor haar en dat ze alleen nog maar bij me was omdat ze heel veel van me hield (als een broer :r ).
pi_147257505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Met alles wat je zegt sla je volgens mij de spijker op zijn kop. Ik denk dat ze het in eerste instantie vooral spannend vond omdat ik ouder was dan zij. En dat daarna inderdaad de spanning weg is gegaan voor haar en dat ze alleen nog maar bij me was omdat ze heel veel van me hield (als een broer :r ).
Klinkt zeer aannemelijk. En op die leeftijd wil je toch een beetje spanning in je relatie. En 19 is een hele mooie leeftijd om spannende dingen mee te maken. En dan heb ik het niet direct/alleen maar over andere piemels willen neuken.
pi_147257594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klinkt zeer aannemelijk. En op die leeftijd wil je toch een beetje spanning in je relatie. En 19 is een hele mooie leeftijd om spannende dingen mee te maken. En dan heb ik het niet direct/alleen maar over andere piemels willen neuken.
Ja, dat is gewoon mijn probleem. Ik ben niet zo'n spannend vriendje. Ik ben meer de jongen die je moet hebben als je 2,5 jaar een relatie gehad hebt met een klootzak en toe bent aan een lieve en trouwe jongen. Helaas zijn meisjes van 19 daar nog niet naar op zoek.
pi_147257661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:41 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon mijn probleem. Ik ben niet zo'n spannend vriendje. Ik ben meer de jongen die je moet hebben als je 2,5 jaar een relatie gehad hebt met een klootzak en toe bent aan een lieve en trouwe jongen. Helaas zijn meisjes van 19 daar nog niet naar op zoek.
Sommige wel...alleen zij duidelijk niet. Daarom ook niet het 'perfecte meisje' voor jou.
pi_147257912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sommige wel...alleen zij duidelijk niet. Daarom ook niet het 'perfecte meisje' voor jou.
Ik vond haar wel perfect voor mij omdat we elkaar goed aanvulde en ook gewoon een beetje met elkaar konden discussiëren over politiek, etc. Ook was ze heel open minded naar andere mensen toe, wat ik enorm belangrijk vind in een partner. Qua uiterlijk was het ook precies mijn type, ze was alleen iets avontuurlijk dan ik. Maar, dat vond ik juist fijn want daardoor deed ik ook wat meer, ik vond het wel moeilijk om dingetjes te verzinnen, maar het ging voor mijn gevoel steeds beter. Ik kan echt niks aan haar persoonlijkheid verzinnen wat ik niet fijn vond.

Ook vind ik het ergens niet eerlijk dat ze niet eerder heeft aangegeven dat ze zoveel twijfelde, maar waarschijnlijk deed ze dit juist omdat ze van me hield en mij geen verdriet wilde doen ofzo.
Ze heeft twee keer getwijfeld: de eerste keer toen we een jaar samen waren (vrij normaal moment, ook gezien haar leeftijd) en een keer toen we twee jaar samen waren. Voor mijn gevoel was het toen goed uitgepraat en kwamen we er sterker uit, Schijnbaar heeft zij nog heel de tijd met die twijfels gelopen en niks gezegd en dat neem ik haar ergens wel kwalijk, maar misschien wilde ze zo graag dat het werkte ofzo?

Twee dagen voordat ze het uitmaakte was ze ook dronken op een feestje en stuurde ze nog berichtjes van "jij bent mooi", etc. Als je dronken bent spreek je toch de waarheid?

Nouja, ik denk inderdaad dat jij gelijk hebt en dat ze op sequeel gebied niet tot mij aangetrokken voelde en daardoor de relatie saai vond ofzo.
pi_147259269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:57 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Sorry mannen, als ik overkom als één of andere vaatdoek of wat dan ook, dat is absoluut niet mijn bedoeling. Ik begrijp dat het nu het beste is om door te gaan, maar misschien had één van jullie ervaringen dat het wel kon ofzo. Vrouwen blijven gewoon vreemde wezens.

Ik ben trouwens 25 op dit moment (ik was 21 toen ik haar ontmoette).
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:28 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
(zij was 16 en ik was 21 toen we elkaar ontmoette, nu 24 en 19 dus)
Je eigen leeftijd vergeten? Of een kloon van Uptastic? Die vergat ook steeds zijn leeftijd en zo.
pi_147259393
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

Je eigen leeftijd vergeten? Of een kloon van Uptastic? Die vergat ook steeds zijn leeftijd en zo.
Haha, pas jarig geweest dus even vergeten dat ik 25 ben. :)
pi_147259766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer "andere piemels", maar ik denk inderdaad dat ze niet goed weet wat ze wil. Het enige wat ze wel weet is dat ze voor mij geen gevoelens meer heeft omdat ze teveel twijfelt. Die gevoelens komen terug als de twijfels weg gaan, dat weet ik zeker, maar ik kan die twijfels nu toch niet weghalen.
Nee, dat weet je niet zeker, dat is wat je wilt denken. Maar zij twijfelt omdat die gevoelens er niet meer zijn en niet andersom. Sterker nog, ik denk dat er al lang een ander is, of ze daar nu iets mee heeft of niet.
pi_147260095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:
Ook vind ik het ergens niet eerlijk dat ze niet eerder heeft aangegeven dat ze zoveel twijfelde, maar waarschijnlijk deed ze dit juist omdat ze van me hield en mij geen verdriet wilde doen ofzo.Ze heeft twee keer getwijfeld: de eerste keer toen we een jaar samen waren (vrij normaal moment, ook gezien haar leeftijd) en een keer toen we twee jaar samen waren. Voor mijn gevoel was het toen goed uitgepraat en kwamen we er sterker uit, Schijnbaar heeft zij nog heel de tijd met die twijfels gelopen en niks gezegd en dat neem ik haar ergens wel kwalijk, maar misschien wilde ze zo graag dat het werkte ofzo?
Ze heeft het dus wel eerder aangegeven maar jij hebt haar overgehaald om toch bij elkaar te blijven. De laatste keer was dus een half jaar voor ze de knoop definitief doorhakte. Je hebt het niet willen horen, niet willen zien en niet willen accepteren en dat breekt je nu op.
Heeft ze het direct na een weekeindje samen weg uitgemaakt?
pi_147261196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:41 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, dat weet je niet zeker, dat is wat je wilt denken. Maar zij twijfelt omdat die gevoelens er niet meer zijn en niet andersom. Sterker nog, ik denk dat er al lang een ander is, of ze daar nu iets mee heeft of niet.
Ze zegt dat er absoluut niemand anders is en ik geloof dat ook, ze is geen meisje die daarover gaat liegen. Anders heb ik me die 2,5 jaar dat we samen waren wel heel erg in haar vergist. Ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist, dus waarom zou ze dan over een andere jongen liegen?
pi_147261352
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ze heeft het dus wel eerder aangegeven maar jij hebt haar overgehaald om toch bij elkaar te blijven. De laatste keer was dus een half jaar voor ze de knoop definitief doorhakte. Je hebt het niet willen horen, niet willen zien en niet willen accepteren en dat breekt je nu op.
Heeft ze het direct na een weekeindje samen weg uitgemaakt?
Ik heb haar niet echt overgehaald. Ik heb alleen gezegt dat het normaal is om te twijfelen op haar leeftijd en zeker gezien de tijd dat we toen samen waren. Ik heb ook gezegt dat als zij denkt dat het niet werkt dat ze het uit moest maken, ik heb hetzelfde namelijk gehad bij mijn ex(toen was ik degene die twijfelde).
Het was ook niet na een weekendje weg ofzo, maar we hebben elkaar het weekend voor het uit ging wel gezien en toen was het eigenlijk heel fijn (ook samen geslapen en lekker tegen dr aangekropen) alleen was er toen wel weinig intimiteit ja.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 21:33:54 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147261993
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ze zegt dat er absoluut niemand anders is en ik geloof dat ook, ze is geen meisje die daarover gaat liegen. Anders heb ik me die 2,5 jaar dat we samen waren wel heel erg in haar vergist. Ze zegt ook eerlijk dat ze mij niet mist, dus waarom zou ze dan over een andere jongen liegen?
Oh alsjeblieft gast. Je bent echt de zoveelste die dat zegt over zijn vriendinnetje, terwijl je simpelweg niet IN haar hoofd kunt kijken. Ze kan daar prima over liegen, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Omdat zeggen tegen je dat ze je niet mist van een hele andere orde is dan tegen je zeggen (nu al) dat ze iemand anders heeft.

Je moet echt even iets minder naïef worden. Ik snap dat je het niet leuk vind om te horen, maar het is gewoon heel erg reëel dat ze iemand anders heeft. Ik zeg niet dát dat zo is, maar de mogelijkheid is er simpelweg wel, of jij haar nu 'een meisje dat daar niet over zou liegen' vindt of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147262148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh alsjeblieft gast. Je bent echt de zoveelste die dat zegt over zijn vriendinnetje, terwijl je simpelweg niet IN haar hoofd kunt kijken. Ze kan daar prima over liegen, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Omdat zeggen tegen je dat ze je niet mist van een hele andere orde is dan tegen je zeggen (nu al) dat ze iemand anders heeft.

Je moet echt even iets minder naïef worden. Ik snap dat je het niet leuk vind om te horen, maar het is gewoon heel erg reëel dat ze iemand anders heeft. Ik zeg niet dát dat zo is, maar de mogelijkheid is er simpelweg wel, of jij haar nu 'een meisje dat daar niet over zou liegen' vindt of niet.
Ik geloof wel dat die mogelijkheid er is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze liegt. Als ze dat wel doet dan hoop ik iig dat ik er snel achter kom, want dan wordt het toch een stuk makkelijker voor mij om haar te vergeten.
  Moderator woensdag 3 december 2014 @ 21:47:04 #124
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147262532
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef Klaas-Jan_50 het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat die mogelijkheid er is, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze liegt. Als ze dat wel doet dan hoop ik iig dat ik er snel achter kom, want dan wordt het toch een stuk makkelijker voor mij om haar te vergeten.
Nee, dat maakt 't niet makkelijker. Niet in de fase waar jij nu nog in zit. Want wat het dan wordt is 'maar ik hou van je, ik heb alles voor je gedaan, hoe kun je tegen me liegen?'. Je kunt niet in je vingers knippen en 5 maanden verder zijn, zo werkt het niet. Als je niet gekwetst wil worden moet je geen relaties aangaan. Je kiest de actie, je kiest dan ook de gevolgen daarvan. Je moet hier doorheen, en ik snap dat dat kut en moeilijk is, maar je moet echt af van dat voor haar denken hoe zij wel of niet zou reageren.

Het is klaar. Nogmaals, ik weet dat ik redelijk bot klink, en zo bot bedoel ik het eigenlijk helemaal niet, maar jij bent net een langspeelplaat die blijft hangen. Ze is niet perfect. Ze was niet perfect. Ze lijkt alleen maar perfect in jouw ogen, en dat komt omdat jij nog gevoel voor haar hebt. Dat is niet erg, maar je moet echt af van dat haar blijven verdedigen, want dat is in principe wat je een beetje doet. Verdedigen + hopen. Echt, je moet echt aan jezelf gaan denken, ook al gaat dat op dit moment volledig tegen je gevoel in.

Wat jij nu doet voelt beter dan de alternatieven, maar in werkelijkheid gaat wat je nu doet je niet verder helpen. Echt niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147263383
Kerel, ze vindt het tijd voor een andere piemel. Als chicks twijfelen of het uitmaken, is het ook echt klaar voor ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')