Tonijnsteak en carpaccio kan je prima eten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:18 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte Skoap! Die onzekerheid lijkt me killing! Ik duim iig voor je dat alles goed is en blijft!
Ik ga vanavond uit eten. Heb de menukaart alvast bekeken. Carpaccio, tonijnsteak... Als ik morgenochtend negatief test dan baal ik echt dat ik die dingen heb laten staan
Het invriezen van rundvlees zorgt ervoor dat de parasiet het niet overleeft.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:29 schreef Skoap het volgende:
Je mag toch geen rauw (rund) vlees omdat je daar toxoplasmose van kan krijgen?
Dus dan is het toch niet verstandig om carpaccio te eten of mis ik iets?
Tonijn wordt afgeraden door kwik, maar inderdaad 1x tonijnsteak eten kan echt geen kwaad.
Ik zou het alleen niet elke avond eten
goh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Lushes het volgende:
Het invriezen van rundvlees zorgt ervoor dat de parasiet het niet overleeft.
Daarom bij dit soort producten gewoon melden dat je zwanger bent en vragen of het ingevroren is geweest.
http://www.gezondheidsnet(...)iabacterie-geen-kansquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef Lushes het volgende:
Listeria gaat ook dood bij invriezen...
Tja, dat sowieso, voor 9 maandenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:53 schreef pinquit het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je een risico zou nemen eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:56 schreef Cygne het volgende:
Bah. Stomme menstruatie.Alles doet zeer en t gutst eruit.
Vanavond surprise en pakjesavond bij mijn schoonzus. Vind dat toch wel moeilijk, heb de kinderen ook niet meer gezien na de uitslag.
Ook voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vallen mijn kleine dingetjes nog best mee toch?![]()
Dat risico neemt iedereen elke dagquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:53 schreef pinquit het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je een risico zou nemen eigenlijk
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef Cygne het volgende:
Ik heb ook nog een vriendin en ze is echt lief. Maar ze heeft ook echt een heeeel zwaar leven, nee maar echt heel zwaar.Heerlijk relativerend zo'n vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
Nou.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:33 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Heerlijk relativerend zo'n vriendin
Dat snap ik dus óók niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Barreltje het volgende:
Heb je niet ook zo'n artikel over een glaasje wijn zo nu en dan , lushes?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:12 schreef Cygne het volgende:
Ik heb ook nog een vriendin en ze is echt lief. Maar ze heeft ook echt een heeeel zwaar leven, nee maar echt heel zwaar.Iedereen heeft recht op eigen leed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand kan voelen wat jij voelt, dus neem het niet persoonlijk als een ander niet begrijpt wat jij doormaakt, of in jouw ogen niet gepast zal reageren.
Slecht in je vel zitten en geen werk hebben kan redelijk dramatisch aanvoelen en soms zijn we egoistisch in onze beleving. Vast voor iedereen herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |