SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 03-12-2014 12:54:28 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hij liep er 1:49 over, dus zelfs met die instap tijd van 20 seconden dan blijft er 1:29 over.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar stel dat je 20 sec. kwijt bent aan trappen en in en uitstappen, dan doe je het al in 1.10. En de vraag is dus hoe hard deze dude zou kunnen gaan als hij ook op atletiek gaat en op een vlakke baan gaat rennenVolgens mij loopt er nog zoveel talent rond wat nog nooit op een atletiekbaan is geweest. Maar goed, wie weet heeft hij wel een hardloopachtergrond hoor, maar aangezien hij er niet over begon in het filmpje nam ik aan van niet.
Ik denk ook wel dat er hier een flink aantal in het topic zitten die het kunnen halen. Enige probleem is dat je trap af niet op je plaat moet gaan (zie ook mijn Fobo)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
HahaMisschien moeten we dat maar als voorafje voor de volgende Ekiden gaan proberen dan.
Het valt me trouwens op dat ik 4e sta in de challenge qua totaal gelopen kms, en 1e van de vrouwen(als iedereen het bijgehouden heeft iig). Yay.
Daarnaast moet ik nog even bedenken wat ik vanavond ga doen, yoga of een kort loopje. Het nadeel aan de kou is dat ik eigenlijk niet langzaam wil lopen want dan bevries ik, dus dan train ik te vaak te hard
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daarnaast zie ik dat ik dit jaar met sporten totaal 157217 kcal verbrand heb, als ik dus niet gesport had en net zoveel gegeten had als nu was ik 22kg aangekomen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mossel, vanuit squats springen is idd pittigMoest laatst bij de HIIT ook zoiets leuks doen, burpees, inclusief opdrukken
. Hel.
![]()
Als je in de hel de hele dag burpees moet doen zou ik inderdaad wel meer mijn best doen om er niet in te komen
Burpees... dat klinkt als het resultaat van verkeerd eten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ojaaaa burpees, jumpsquats hoera
Hihihihi!
Wbt loopband: ik heb ook jaren op de sportschool gesport (en gelopen) en ben daarna pas (na een pauze van 5 jaar ofzo) buiten gaan lopen. Ieder zijn ding hoor! Hij sport tenminste
RunnerAdd: gefeli met je eerste volle uur!!!
Swan: nice! Super gevoel is dat, als je gewoon lekker loopt en je geen ruk aantrekt van het tempo.
Hier is keel- en koppijn weer een tikkie minder. Ga vandaag weer wat huisklusjes oppakken om te kijken of ik dat trek. En ook wat voor mijn werk doen. Misschien morgen wel weer werken ook.
Vrijdag denk ik een heel klein rondje rustig lopen om te checken of ik de bruggenloop aandurf. Of misschien vrijdag niet en dan zondag gewoon starten. Lekker kalm aan en van de sfeer genieten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat is ook zo ongeveer het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:00 schreef Wolve000 het volgende:
Burpees... dat klinkt als het resultaat van verkeerd eten.![]()
Ik vind een loopband ook verschrikkelijk lopen. Totaal onvergelijkbaar met lopen in de buitenlucht. Op een loopband ben ik veel meer bezig met overeind blijven dan met hardlopen. Ok, het forceert je misschien wel op constant te lopen, qua tempo en techniek, maar daar heb ik hier in de buitenlucht vrij weinig aan. Ik loop het liefst op een ongelijk parcours, met hoogteverschillen (voor zover mogelijk hier in Nederland natuurlijk) en op verschillende ondergronden. Wat mij betreft is er maar een plek om daarin te verbeteren en dat is door gewoonweg te lopen daar waar ik het liefst wil lopen. Slecht weer neem ik wel op de koop toe.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef Vork het volgende:
Ik vind een loopband ook verschrikkelijk lopen. Totaal onvergelijkbaar met lopen in de buitenlucht. Op een loopband ben ik veel meer bezig met overeind blijven dan met hardlopen. Ok, het forceert je misschien wel op constant te lopen, qua tempo en techniek, maar daar heb ik hier in de buitenlucht vrij weinig aan. Ik loop het liefst op een ongelijk parcours, met hoogteverschillen (voor zover mogelijk hier in Nederland natuurlijk) en op verschillende ondergronden. Wat mij betreft is er maar een plek om daarin te verbeteren en dat is door gewoonweg te lopen daar waar ik het liefst wil lopen. Slecht weer neem ik wel op de koop toe.trailer in de dop
Ja doei.![]()
Wie weet.quote:
Eerst mag m'n knie wel weer gewoon meewerken. Vanmiddag maar weer rustig aan uitproberen of ik er alweer een klein beetje erop kan hollen. Geen park dit maal, wel twee bruggen.![]()
Bij fase 2 en 3 wel opletten dat je niet door je rug gaat hangen. Das nl niet best voor je.quote:
Mountainclimbers zijn ook leuk
Ik moet weer meer bootcampen. Is lekkerrrr!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
R'dam?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Wie weet.
Eerst mag m'n knie wel weer gewoon meewerken. Vanmiddag maar weer rustig aan uitproberen of ik er alweer een klein beetje erop kan hollen. Geen park dit maal, wel twee bruggen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zorg wel dat je niet een brug te ver gaat!quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hihihahahohoquote:Op woensdag 3 december 2014 11:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je niet een brug te ver gaat!Ja doei.![]()
Gewoon goede pushup doen, dan ga je niet in je rug hangen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij fase 2 en 3 wel opletten dat je niet door je rug gaat hangen. Das nl niet best voor je.
Mountainclimbers zijn ook leuk
Ik moet weer meer bootcampen. Is lekkerrrr!
Mountainclimbers en runners![]()
![]()
Jep! Ook geen lieverdjesquote:
Hmmm jaaaa, bridge2bridge volgend jaar maar eens doen!
Veel plezier iig. Voorzichtig met je knieen, vooral de brug af!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat zijn runners?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon goede pushup doen, dan ga je niet in je rug hangen.
Mountainclimbers en runnersSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik loop vanmiddag samen met iemand die een wat lager tempo heeft, wat op dit moment wel verstandig is (ik heb nogal de neiging om net iets sneller te lopen dan ik eigenlijk zou moeten en/of aankan).quote:Op woensdag 3 december 2014 11:22 schreef Murmeli het volgende:
Jep! Ook geen lieverdjes
Hmmm jaaaa, bridge2bridge volgend jaar maar eens doen!
Veel plezier iig. Voorzichtig met je knieen, vooral de brug af!
Bridge to Bridge was eigenlijk de aanleiding om te beginnen met lopen. Die is wel wat ver weg, maar aangezien ik wat mensen heb uitgedaagd voor de komende editie, moet ik natuurlijk wel goed voor de dag komen. En nu heb ik zogezegd ook dat loopvirus te pakken en meer doelen gesteld dan alleen een wedstrijdje over een maand of 9 (want dat is te ver weg om gemotiveerd te blijven).![]()
Dit is vast wel wat voor je: http://www.derdekerstdagloop.nl/NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: