Dit zijn allemaal voorouders van mij, incest voor de win.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, dan ben jij dus een Lodewijkje
Mompelt iets met een mongooltjequote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal voorouders van mij, incest voor de win.
[ afbeelding ]
We stammen allemaal van een aantal mensen af uiteindelijk, iedereen is een mongool!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mompelt iets met een mongooltje![]()
Hoera voor ons allemaalquote:Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We stammen allemaal van een aantal mensen af uiteindelijk, iedereen is een mongool!
Kan je heel makkelijk berekenen hè. De verste generatie die ik heb gevonden in mijn stamboom is Marovech: https://nl.wikipedia.org/wiki/Merovech Dan zit ik op generatie 52. Geschat wordt dat er in de hele geschiedenis van de aarde 107 miljard mensen hebben rondgelopen. Als je dan een kleine berekening doet: 2(ouders)*2(hun ouders)^g waarin g generatie is dan zit je bij 2*2^36 al op 137 miljard mensen. Dus Vanaf generatie 35 heb je sowieso incest ergens.quote:
Bedankt voor deze wijze les Dagoquote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je heel makkelijk berekenen hè. De verste generatie die ik heb gevonden in mijn stamboom is Marovech: https://nl.wikipedia.org/wiki/Merovech Dan zit ik op generatie 52. Geschat wordt dat er in de hele geschiedenis van de aarde 107 miljard mensen hebben rondgelopen. Als je dan een kleine berekening doet: 2(ouders)*2(hun ouders)^g waarin g generatie is dan zit je bij 2*2^36 al op 137 miljard mensen. Dus Vanaf generatie 35 heb je sowieso incest ergens.
Tot zover FOK! ONZ-SC educatie.
Maar aangezien bij die 107 miljard rekening wordt gehouden dat de mens vanaf 50k voor Christus rondloopt op deze aardkloot klopt het niet helemaal. Want ik reken die mensen van voor generatie 36 (dus generatie 36>...), dat is zeg maar iedereen geboren voor het jaar 900 ook mee. Dat is dus al fout. Maar niemand heeft enig idee hoeveel mensen er voor 900 hebben geleefd. Daarom houdt deze vage les alweer op.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze les Dago
Koop dan een brommerquote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef BBQSausage het volgende:
The fuck.M'n moeder wil een nieuwe fiets. Elektrisch.
Die krengen zijn bijna ¤2.000,-
quote:
''Leren van het verleden, leven in het heden.'' - Karel de Grotequote:
Ja.quote:
Vast niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Komen er nog verkiezingen op FOK! Deze maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |