Ik zou jou ook nooit zo noemen. Ben je het type niet voor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
instant slappe als een vrouw dat tegen me zou zeggen
Dat klinkt foutquote:
Of dat.quote:
Ik ken die gewoon als Rescue Rangersquote:
Damnquote:
Ja, ik ook. Alleen klinkt in het Duits alles leuker.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken die gewoon als Rescue Rangers
Ik heb te fleurige kleren aan zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou jou ook nooit zo noemen. Ben je het type niet voor.
Oh, volgens mij ken ik die nog wel. Je had ooit ook eens zo'n rare rode UI.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darkwing Duck was trouwens ooit mijn allereerste UI op FOK!
Had Pluisignijntje voor me gemaakt.
quote:
Kende ik je toen al? Was rond 2007-2008 denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, volgens mij ken ik die nog wel. Je had ooit ook eens zo'n rare rode UI.
Zoals?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef Koettie het volgende:
Mijn vriend zet steeds zulke weirde muziek op.
Hoe weirder muziek is hoe beterquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:45 schreef Koettie het volgende:
Mijn vriend zet steeds zulke weirde muziek op.
Onder andere.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb te fleurige kleren aan zeker?
Kennen hoeft natuurlijk niet, hé. Langs zien komen of zo? Ik weet het niet zeker, hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kende ik je toen al? Was rond 2007-2008 denk ik.
Die rode, is denk ik Deadpool.
Ik heb nu ook foto's zonder mijn paarse uniform.quote:
Knappe meid hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb nu ook foto's zonder mijn paarse uniform.
Maakt ook niks uit verder. Ik vind het wel jammer dat ik dat plaatje niet meer heb.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennen hoeft natuurlijk niet, hé. Langs zien komen of zo? Ik weet het niet zeker, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |