Ik kan dan wel niet zoenen maar heb mijn kwaliteiten, Roy.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Making a girl feel special Thijs-Style
38quote:
Ik heb 8 jaar gestudeerd, nooit iets anders gehoord!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is nieuw.....
Wat ze allemaal verzinnen![]()
ik ga liever voor kijk diep in mijn ogen tijdens het klinken want anders heb je 7 jaar slechte seks
11quote:
Nou ja, het klonk zo ... Dunnow.quote:
Krijg nou de tering.quote:
te veel gerekenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Koettie het volgende:
Maar hoeveel tijgerpunten? Dat is veel leuker om te weten!
zout erbijquote:
Weer maagdquote:
Op het formulier stond dit toch wel op de voorpagina hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een optie, die word niet bij elk model man standaard bijgeleverd.
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Teveel vrouwelijke hormonen geloof ikdie nothing box heb ik niet.
Verklaart wellicht ook mijn weinige lichaamshaar.
Was meer een GMTA ...quote:
Lage tijgerpunten high 5!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb 8 tijgerpunten! Nee geen idee eigenlijk
tellen de panda's en tijgers niet meer ... moet je wel seks hebben anders heb je er ook niks aanquote:
Ai...Dan heb je nog genoeg dingen die je kunt proberen.quote:
hoe kinky je bentquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:38 schreef Inolvidable het volgende:
Ik snap eindelijk die pandapunten, beginnen ze over tijgerpunten. Wat zijn tijgerpunten?
Duurde gruwelijk lang, man.quote:
Sorry, ik ben nu eenmaal experimenteelquote:
5 min is de wachttijd ... #old[Singles]rulezstillapplyquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb serieus 4 minuten gewacht. Toen was het welletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |