Dat is de bedoeling toch? Dat het gewoon in het midden blijftquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wat apart.Als ik zoen/tong zit ik ook niet constant met mijn tong bij een ander. Het is meer dat je elkaar soms gewoon even tegenkomt.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch Royco en nooit verslagen?!
Jij doet ook niet echt je best he?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ga nu niet meer in Yats zijn vaarwater zitten, je moet weten wanneer je verslagen bent.
Dankje.quote:
Ik had geen zin om een andere TT te bedenken.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch? Dat het gewoon in het midden blijft
Jij hebt de gun-factor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je moet een ander ook wat gunnen.
Be the bigger man and just walk away
High five! Wij kunnen goed zoenenquote:
Lijkt mij wel. Tenminste, ik neem aan dat je je zoenpartner niet wilt chocken met je tongquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch? Dat het gewoon in het midden blijft
JE PIEMEL IN HAAR KUT DRUKKENquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef Californium het volgende:
Zoenen! Kussen
! Strelen
! Vrijen
! Knuffelen
!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JE PIEMEL IN HAAR KUT DRUKKEN!
JJ Abrams doet ook mee, dus lens flarequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
En dan als je wegloopt dat de muziek gaat spelen, terwijl je lange zwarte jas in de wind wappert.
En als Bay de regisseur is een flat die ontploft.
Dat is weinig subtiel hequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Tsja, ik draai er niet omheenquote:
Oh wacht, gaan we nu de ikwijsjeeerstafenalsjedanverdergeenmoeitemeervoormedoetdanwiljedusnietvoormevechten speech weer krijgen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij doet ook niet echt je best he?
[..]
Dankje.
Goed zo, gewoon straight to the pointquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Tsja, ik draai er niet omheen
Vond ik eerst ook, maar mijn vorige scharrel die gebruikte dat woord altijd en sindsdien vind ik het wel een mooier woordquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb je niet afgewezen, jij hebt je niet aangeboden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht, gaan we nu de ikwijsjeeerstafenalsjedanverdergeenmoeitemeervoormedoetdanwiljedusnietvoormevechten speech weer krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |