What happens in Groningen stays in Groningen zeggen ze wel eensquote:
quote:Gasten in de uitzending van woensdag 3 december zijn: Tom Egbers, Michel van Egmond, Erik Dijkstra, Auke Kok, Giel Beelen, Annemieke Schollaardt, Timur Perlin, Frank van der Lende en Solomonica de Winter. Muziek is er van Kwabs, Nico Dijkshoorn komt dichten en tafeldame is Evi Hanssen.
Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ronald Koeman, Giovanni van Bronckhorst of toch Philip Cocu. Welke Nederlandse ex-international verdiend er een plaatsje in de Eregalerij van de KNVB? Naar aanleiding van het 125 jarig bestaan van de Nederlandse voetbalbond organiseren ze samen met Telesport 'Verkiezing Oranjegalerij'.
Vanavond geven Erik Dijkstra, Michel van Egmond, Auke Kok en Tom Egbers een pleidooi voor de speler die volgens hun moeten winnen.
Haar leeftijdsgenoten moeten verplicht een boek lezen op de middelbare school. Solomonica schrijft gewoon zelf een boek. Meerdere zelfs. Maar Achter de Regenboog is het eerste boek dat wordt uitgebracht. Het boek kwam eerst uit in het Engels en Duits, maar is sinds vorige week ook in het Nederlands verkrijgbaar!
Welke band of artiest heeft hét nieuwe frisse geluid waar wij het komende jaar allemaal naar gaan luisteren? Welke band of artiest gaat in 2015 doorbreken? We bespreken het met de 3FM DJ's!
Tafeldame: Evi Hanssen
kan gewoonquote:Op woensdag 3 december 2014 19:02 schreef schoolstudent het volgende:
Evi!
klacht: wordt eens tijd dat we mobiel emoticons kunnen toevoegen op Fok!
Check je instellingen eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:02 schreef schoolstudent het volgende:
Evi!
klacht: wordt eens tijd dat we mobiel emoticons kunnen toevoegen op Fok!
Amai hequote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik zou die belg wel keihard geven man man man
Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat was echt niet grappig, die sketch.
Jij ook wel hoor.quote:
Bergkamp of Koeman.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gio, Bergkamp, Cocu, Frons en Koeman
Thursday December 18quote:
Geen Willems?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Robben
2. Strootman
3. Memphis
Dit leek mij het meest logische.
De mooiste wedstrijd van de 1e rondequote:Op woensdag 3 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thursday December 18
7.10pm John Part (30) v Keegan Brown
8.15pm Christian Perez v Cristo Reyes (P)
9.00pm Jelle Klaasen (29) v Christian Kist
10.00pm Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen
11.00pm Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes
Ik mis Klaasen v kist
Kon wel lekker ballen die gozerquote:Op woensdag 3 december 2014 19:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bergkamp is nu al een levend standbeeld. Wat een dooie.
Hij heeft de kool van James verpest.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Grueter is per definitie de grootste mongool van het commentaarkorps.
nog liever
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Veel plezier met schoonpa.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Die 17-jarige chick achter is wel iets voor mij denk ik
fuuu, 17 serieus?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Die 17-jarige chick achter is wel iets voor mij denk ik
Auke Kok. Die verkanjerde elke ochtend van mij toen ik tijdens het WK de TV aanzette in de morgen.quote:
Bedoelde dus de donkere, maar nu ik weet hoe oud ze is...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die blonde of die met donker haar?
Inter?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
Bergkamp speelde wel bij de grootste faal club ter wereld
Die met donker komt onder me leeftijd net dus wat voor mijquote:Op woensdag 3 december 2014 19:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die blonde of die met donker haar?
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef Monolith het volgende:
Bergkamp inderdaad zonder enige twijfel uit dit rijtje.
En hoe weten we dat?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Bedoelde dus de donkere, maar nu ik weet hoe oud ze is...
Jij geilt dus op kinderenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zei matthijs in het begin. Let eens op man jezus
Ja ik had het niet gehoord an het begin en ik vertrouw FOK!kers nietquote:Op woensdag 3 december 2014 19:20 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Werd net hier vermeld. Alle Fok!kers zijn betrouwbaar.
Na een droevig verlopen avondje Heracles fietst hij nog even langs de Almelose prostitutiestraatjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij jou in Almelo lopen idd betere rond.
Kom jij wel eens in Almelo?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij jou in Almelo lopen idd betere rond.
Wat triest als je daar langs fietst. Daar loop je toch langsquote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na een droevig verlopen avondje Heracles fietst hij nog even langs de Almelose prostitutiestraatjes.
Ik heb bij Heracles het gevoel dat je daar in een auto uit de jaren '50 naar het stadion rijdt of op de fiets naar het stadion komt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat triest als je daar langs fietst. Daar loop je toch langs
dat merk je niet als je neukt he Rolandquote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef KingRoland het volgende:
beetje kakker dat wel maarja moet je over het hoofd zien
klopt kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat merk je niet als je neukt he Roland
Harderrrrrrr harderrrrrrquote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat merk je niet als je neukt he Roland
Spoiler graag.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes is een echte chefkok
hafcfan vindt haar een 3/10quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een schoonheid, ik krijg er rode wangetjes van.
haha johannes daarquote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben Leon en Jessica toch nog iets goede geproduceerd.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een schoonheid, ik krijg er rode wangetjes van.
dmquote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bergkamp niet kunnen waarderen![]()
![]()
Bergkamp![]()
![]()
![]()
Ja als ik niet 3x Bergkampquote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bergkamp niet kunnen waarderen![]()
![]()
Bergkamp![]()
![]()
![]()
Wat een kotslelijke houten tafel. Hier zou Solomonica niet bij aan willen schuivenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:20 schreef hafcfan het volgende:
Ze is ook helemaal niet knap btw. Ik geef haar een 3/10.
Niet genoeg inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als ik niet 3x Bergkamppost waardeer ik hem niet.
Eet smakelijk! Zeg even tegen Johannes dat hij wel DWDD terug moet kijken, dit meisje is van Alba achtige allure.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Zeg even tegen Johannes dat hij wel DWDD terug moet kijken, dit meisje is van Alba achtige allure.
Misschien kijken ze samen mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Zeg even tegen Johannes dat hij wel DWDD terug moet kijken, dit meisje is van Alba achtige allure.
Daar mag alleen een koosjere jongeman bovenop klimmen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:28 schreef speknek het volgende:
Leon mag wel wat honkbalknuppels klaar hebben staan naast de deur allememachies.
Het Israëlische leger staat paraat.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:28 schreef speknek het volgende:
Leon mag wel wat honkbalknuppels klaar hebben staan naast de deur allememachies.
Jammer dat Giel er zo zit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toptafel dit, jammer dat Matthijs er ook zit.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar mag alleen een koosjere jongeman bovenop klimmen.
Moet je de Snijtafel eens opzoeken op YouTubequote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom wordt iedereen die te gast is bij DWDD zo aan de anus gelikt?
Woensdag the hobbitquote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
The 120 Days of Sodom zei hijPure aids film.
Ik ben even in een bad trip beland geloof ikquote:
Net als A Serbian Filmquote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
The 120 Days of Sodom zei hijPure aids film.
Hoezo?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben even in een bad trip beland geloof ik
9.5 so far, maar het zegt weinig.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet tegen gaat vallen, maar ben er een beetje bang voor
Heb je weer paddo's genomen?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben even in een bad trip beland geloof ik
Qua recensies bedoel je? Waar heb je dat gezienquote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
9.5 so far, maar het zegt weinig.
WOWOWOWquote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier nog haar ''instagram''
[ afbeelding ]
http://ink361.com/app/users/ig-177754319/photos
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDbquote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua recensies bedoel je? Waar heb je dat gezien
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDb
Vertaalde titelsquote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Hobbit: De Slag van Vijf Legers (2014) - IMDb
Die beelden triggeren een epileptische aanval!quote:
Vanaf 14 mag het gewoon Roland.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef KingRoland het volgende:
BROEKJE UIT BROEKJE UIT BROEKJE UIT
#Bijna18 #TeamMani
Klopt. Maar daar moet jij toch wel tegen kunnen, Maniquote:Op woensdag 3 december 2014 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die beelden triggeren een epileptische aanval!
http://instagram.com/thekillapupquote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Weet je ook haar naam op Instagram?
De muziek klonk wel prima in ieder geval.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar moet jij toch wel tegen kunnen, Mani
Vreemd dat hafcfan haar lelijk vindt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://instagram.com/thekillapup
Woei!
Apart dametje als je haar foto's zo ziet.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://instagram.com/thekillapup
Woei!
Hou je kop nou eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat hafcfan haar lelijk vindt.
Hij vindt Italiaans voetbal ook mooi om naar te kijken.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat hafcfan haar lelijk vindt.
Uh, ja, dat klopt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou je kop nou eens.Knap en lelijk is weer iets heel anders.
Die bio is ook op een manier geschreven die je niet zou verwachten. Niet zoals ze net aan het praten was.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Apart dametje als je haar foto's zo ziet.
Deze acts overstijgen dat niveau anders niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef alors het volgende:
Ohja leuk, 3fm dj's die komen vertellen wat goed is om vervolgens de hele dag Ed Sheeran, Taylor Swift, Coldplay, Dotan, John Mayer en Kensington te draaien.
Ze is fan van de Wu Tang Clanquote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die bio is ook op een manier geschreven die je niet zou verwachten. Niet zoals ze net aan het praten was.
Dotan krijgt van mij de tumoraward voor het meest gezwelopwekkende muziek.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef alors het volgende:
Ohja leuk, 3fm dj's die komen vertellen wat goed is om vervolgens de hele dag Ed Sheeran, Taylor Swift, Coldplay, Dotan, John Mayer en Kensington te draaien.
Haha, inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef alors het volgende:
Mijn tumoraward gaat naar Pharell met Happy.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dotan krijgt van mij de tumoraward voor het meest gezwelopwekkende muziek.
Deze komt al uit 2013 maar het maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mijn tumoraward gaat naar Pharell met Happy.
Lorde vind ik wel serieus heel goed trouwensquote:
gefeliciteerd met je slechte smaak.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lorde vind ik wel serieus heel goed trouwens
Mad?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je slechte smaak.
Team is echt wel een lekker nummerquote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je slechte smaak.
Kwabs en Wolf Alice zijn wel prima, al vind ik dit niet echt geweldig van Kwabs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |