abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147359807
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ik heb wel enkele foto's, maar ga dit niet posten hierzo. Het internet vergeet niks, en zeker aangezien vrijwel niemand van mijn omgeving dit weet wil ik dus niet zoals deze jongeman zo bekend komen te staan.
En die 1e twee vind ik nogal krap/weird, en die 3e had geen tijgerprint moeten hebben. Misschien ben ik wat kieskeurig, maar ik vind dat je als man je wel een beetje moet beperken zodat onderaan bepaalde delen niet overduidelijk zichtbaar zijn. En qua kleur vind ik zwart eventueel met wat gekleurde strepen wel "mannelijker" in verhouding tot een tijgerprint.
(zoiets als dit bijv. http://www.wedstrijdzwemk(...)werturn%20badpak.jpg)
En zo'n model met pijpjes dan? Wat staat jou tegen bij zo'n model?
pi_147468007
Ja zo'n model met pijpjes vind ik ook leuk, maar wat mij tegen staat daarvan is dat die vaak 4x zo duur zijn :(
  woensdag 10 december 2014 @ 22:19:22 #123
434604 Pietertjuh
Jij kan echt niet fokken he
pi_147468892
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 10:11 schreef b4kl4p het volgende:
[ afbeelding ]

gevonden en klaar met dit topic. 100% zeker dat dit niets voor mij is hehehe

Wat afschuwelijk zeg. Die vent moeten ze echt van een viaduct flikkeren, dit kan toch niet man.
pi_147469020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja zo'n model met pijpjes vind ik ook leuk, maar wat mij tegen staat daarvan is dat die vaak 4x zo duur zijn :(
Zie het als een investering :D Geen hond die je dan nog vreemd aankijkt :Y
  donderdag 11 december 2014 @ 15:32:58 #125
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_147484564
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En zo'n model met pijpjes dan? Wat staat jou tegen bij zo'n model?
Dit idd, dat is nog wel mooi.
Maar een vrouwenbadpak...........
All she wants and needs is just a little taste..
pi_147490540
Een investering in iets waarvan ik een veel normaler geprijsde versie ook prima zit en zwemt (en wat 50% van de bevolking "mag" dragen zonder enig probleem) zie ik niet als een investeren die het mij waard is.
En ja, er mag dan een label "vrouwenbadpak" op zitten, maar uiteindelijk is een badpak gewoon een badpak. (en dat labeltje en prijskaartje haal ik er toch wel af).
En ja mensen kijken misschien weleens vreemd, maar het is ook wel fijn eens in ieder geval iets te doen tegen het feit dat veel mensen niet durven zijn wie ze willen zijn enkel omdat wat mensen denken. Er zijn best wel wat jongeren/mannen die een badpak zouden dragen gewoon in het zwembad als dat volkomen normaal had geweest.
pi_147490745
Het gaat mij er meer om dat zo'n vrouwenbadpak niet gemaakt is om je zaakje te herbergen, met alle risico's van dien. Lijkt me niet prettig, zo in zo'n zwembad waar ook minderjarigen rondlopen en zulks.

Jouw voornaamste reden was dat het zo lekker glijdt op de glijbaan, nou dat komt door het stof. Er zijn ook strakke mannenshorts gemaakt van dit spul, lycra heet het toch? :? Probleem opgelost lijkt me :)
  donderdag 11 december 2014 @ 19:10:42 #128
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147490853
Maar dat wilt hij niet want "te professioneel" :'). Dit is hetzelfde als dat een man vrouwen ondergoed draagt, want kleding is kleding toch. Maar goed, ik denk niet dat je een bevredigend antwoord hier zult vinden.

[ Bericht 16% gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-12-2014 19:28:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_149415257
Heb je het zo langzamerhand al eens gedaan? Ik zwem al jaren (zo'n 10 jaar) vrijwel uitsluitend nog in badpakken. Ik vind het heel prettig zwemmen, en zoals je zelf aangeeft: kies een mooi sportief badpak, en kijk niet meer terug.

Bij mij begon het na een ernstig litteken op mijn borst waar mensen raar naar keken (vonden ze eng oid) en omdat ik al wel eens eerder een badpak aan had gehad (weddenschap met mijn toenmalige vriendin) dacht ik: 'fuck it, ik heb geen zin meer in het showen van mijn litteken' en sindsdien draag ik badpakken. Ondertussen is het teken echt wel minder zichtbaar geworden (borsthaar) maar ik vind een badpak nog steeds 100x prettiger zitten met zwemmen dan een zwembroek. Ik voel me nu gewoon erg naakt in alleen een zwembroek eigenlijk, en die draag ik alleen als ik met familie of vrienden ga zwemmen. Met mijn gezin en als ik mijn baantjes zwem draak ik deze meestal (ik heb ook een paar anderen, maar die draag ik toch minder).

pi_149420555
Als ik als man zijnde liever in iets bedekkends zou zwemmen zou ik eerder voor zoiets gaan http://www.triathlonacces(...)ren-grijs-rood-2014/
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149430001
Bij decathlon hebben ze in de zomerperiode weer badpakken met pijpjes voor nog geen 30 euro.
pi_149430503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Het gaat mij er meer om dat zo'n vrouwenbadpak niet gemaakt is om je zaakje te herbergen, met alle risico's van dien. Lijkt me niet prettig, zo in zo'n zwembad waar ook minderjarigen rondlopen en zulks.

Precies.
Ik heb echt moeite te geloven dat het überhaupt kan. Zo'n vrouwenbadpak is aan de onderkant echt maar 4cm breed aan stof ofzo..
pi_149442174
Genoeg badpakken voor mannen te krijgen. Ik vind deze leuk, weer eens wat anders dan die eeuwige boxershorts modellen.

http://www.aliexpress.com(...)10127_566852068.html

pi_149442348
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:25 schreef Physsic het volgende:

Precies.
Ik heb echt moeite te geloven dat het überhaupt kan. Zo'n vrouwenbadpak is aan de onderkant echt maar 4cm breed aan stof ofzo..
Misschien als het heel koud is en je sowieso minder bedeeld bent daar... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149442683
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:38 schreef Jaden het volgende:
Genoeg badpakken voor mannen te krijgen. Ik vind deze leuk, weer eens wat anders dan die eeuwige boxershorts modellen.

http://www.aliexpress.com(...)10127_566852068.html

[ afbeelding ]
Dat.is echt veel geschikter idd.
Zelfde..stof dus gaat lekker op de glijbaan. Maar eerlijk ik denk dat het bij TS om meer te doen is dan alleen het bedekkende en dat het zo lekker gaat op de glijbaan.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 11:59:19 #136
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_149443499
Er is niets mis met badpakken speciaal gemaakt voor mannen. Die zien er in mijn ogen redelijk oké uit. Maar een man die een vrouwenbadpak draagt is niet om aan te zien. Laats zag ik een man met vrouwenhakken boodschappen doen :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:04:15 #137
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149443586
Ik heb triatlon wetsuit enzo. Maar een vrouwen badpak? No way man.

zaterdag 7 februari 2015 @ 15:19:10 #138
54408 Parzival
Where it happens
pi_149447121
je kunt ook nog hier kijken: http://www.rajoulstore.fr/

iets hoger.. wel een swimshort en iets langer bij de benen.. zou voor moslimmannen moeten zijn oid...

en ja het is geen badpak.. maar t staat net zo idioot als die foto's hierboven met zo'n wijven-tijgerprint-badpak
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  maandag 9 februari 2015 @ 00:43:55 #139
53151 T42
Pinball Wizard
pi_149497182
ts en een bikini? heb ik nog wel eens gedaan op strand ;) krijg je wel rare lijntjes
pi_149501378
ik vind die mannenbadpakken dan weer echt afschuwelijk. Ik heb er ook 2 gehad hoor, heb het een kans gegeven, maar die pijpjes vind ik afschuwelijk. Het zit niet lekker en ik vind het lelijk.

Er zijn trouwens ook nog steeds een hoop mannen die een normale speedo zwemslip dragen. (in banenzwemmen zelfs de meeste mannen) die zijn net zo breed van onderen als mijn badpak, dus ik zie niet in waarom een mannenbadpak opeen echt pijpjes moet hebben.

Het maakt natuurlijk allemaal uiteindelijk niet zoveel uit, en wat mij betreft moet iedereen dragen wat hij of zij wil, maar ook kleding is aan evolutie onderhevig, en wat we vandaag normaal vinden, kan morgen weel heel raar zijn en andersom. Ik trek me daar niets meer van aan tegenwoordig, en ben daar heel blij om. :-)
pi_149683539
Ja ik ben in de tussentijd best wel een heel aantal keer al wezen zwemmen gewoon in badpak. Mijn ervaringen zijn erg positief. Ik heb voornamelijk in de grotere zwembaden gezwommen zoals bij center parks, het tikibad en nog wat andere kleinere baden.
En het is altijd wel even eng, omdat niet zoveel mensen een badpak dragen. Maar zoals daarstraks (heb vanavond in het tikibad bijv. gezwommen), kon ik gewoon zwemmen, alle glijbanen doen gewoon als een ieder ander.
Ik was in een bad als het tikibad juist bang dat mensen zouden lachen, maar zelfs onder de douches merkte ik totaal niks. (wat ik erg prettig vond, want ik kom er om te zwemmen en niet om uitgelachen te worden).

En hier zie ik vaak de reactie over dat een badpak niet voor heren geschikt is. Maar mijn speedo badpak laat echt totaal niks meer zien als een normale zwembroek.

En ondanks dat het onbegonnen is hier iedereen te overtuigen, gaat het mij echt niks meer erom dan gewoon te kunnen zwemmen. Een badpak is in mijn ogen gewoon een kledingstuk, en wat "normaal" is is altijd aan verandering onderhevig. Ik ben niet zo van de "mode" volgen. Zoals 90% (of misschien zelfs meer), van de heren doet door ondergoed onder je zwemshort te dragen vind ik vreemd.
En ergens halverwege de vorige eeuw was een badpak voor heren nog normaal, en dat mag dan nu niet zo meer zijn. Maar er is niemand die hier ook maar enige last van heeft, en dat sommige mensen dan toch stiekem vast even lachen vind ik helemaal prima. En lachen is gezond, (en de aarde kan wel wat positiviteit gebruiken).

En ik denk dat als meer mannen het eens zouden proberen te verbaasd zullen zijn hoe goed het zwemt. Er zou eens een fok-zwemmeeting moeten plaatsvinden waar iedereen in badpak kan zwemmen :)
pi_149689159
-neuh

[ Bericht 92% gewijzigd door Mord_Sith op 15-02-2015 14:28:09 ]
  zondag 15 februari 2015 @ 13:59:52 #143
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_149691381
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ik heb wel enkele foto's, maar ga dit niet posten hierzo. Het internet vergeet niks, en zeker aangezien vrijwel niemand van mijn omgeving dit weet wil ik dus niet zoals deze jongeman zo bekend komen te staan.
En die 1e twee vind ik nogal krap/weird, en die 3e had geen tijgerprint moeten hebben. Misschien ben ik wat kieskeurig, maar ik vind dat je als man je wel een beetje moet beperken zodat onderaan bepaalde delen niet overduidelijk zichtbaar zijn. En qua kleur vind ik zwart eventueel met wat gekleurde strepen wel "mannelijker" in verhouding tot een tijgerprint.
(zoiets als dit bijv. http://www.wedstrijdzwemk(...)werturn%20badpak.jpg)
En als je je hoofd er afknipt?
Helemaal super.
pi_150261590
Ach waarom ook niet, net even een foto gemaakt: http://postimg.org/image/t7shlss49/
Heb inmiddels al een paar keer gezwommen, zowel gewoon banen als gewoon recreatief en gaat allemaal prima. Natuurlijk zullen er hier mensen zijn die het vreemd blijven vinden, en ja een enkele keer merk je wel dat iemand even langer kijkt, maar uiteindelijk is het mijn keuze. Of mijn leven lang maar doen wat "normaal" is, of gewoon mezelf zijn en misschien dan net even iets anders zijn als 99% van de mensen.
pi_150265137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:53 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ach waarom ook niet, net even een foto gemaakt: http://postimg.org/image/t7shlss49/
Heb inmiddels al een paar keer gezwommen, zowel gewoon banen als gewoon recreatief en gaat allemaal prima. Natuurlijk zullen er hier mensen zijn die het vreemd blijven vinden, en ja een enkele keer merk je wel dat iemand even langer kijkt, maar uiteindelijk is het mijn keuze. Of mijn leven lang maar doen wat "normaal" is, of gewoon mezelf zijn en misschien dan net even iets anders zijn als 99% van de mensen.
Doe toch maar een badpak voor mannen.
pi_150268922
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:53 schreef Sjoerd1993 het volgende:
ik zou een mannenbadpak gaan zoeken...
Mokkel met stuntstok
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:28:02 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150275323
Ik vind het reuze meevallen. Lekker doen wat jij wilt, je hebt groot gelijk.
Spoilers!
pi_150309563
Apart.
pi_150795435
Apart of niet, mijn ervaringen zijn tot op heden niet anders als dat ik gewoon in een zwembroek zwem. Meerdere malen gewoon banen gezwommen, maar ook in de wat grotere zwembaden van Nederland als de eemhof en tikibad kunnen zwemmen en glijden zonder reacties.
En ja tuurlijk kijken mensen wel even, en er zal vast ongetwijfeld iemand wel even gelachen hebben achteraf, maar heb daar zelf niks van gemerkt in ieder geval.

En kleding is aan evolutie onderhevig, 50 jaar geleden was dit nog volkomen normaal geweest. Nu is het bijna "not done" omdat vrijwel niemand het meer doet. Maar ik vind het maar saai om zo allemaal maar de hypes te volgen, en te leven volgens ongeschreven regels waar mensen in twee hokjes worden geduwd om vervolgens enkel kleding te kunnen dragen uit je eigen hokje.
Als iedereen nu eens zich niets zou aantrekken van zulke ongeschreven regels, en iedereen (zolang alles gewoon fatsoenlijk eruit ziet), eens zou gaan doen wat je gewoon zelf zou willen zonder altijd maar te hoeven nadenken of het op dat moment in is in de maatschappij, dan weet ik zeker dat er meer jongens/mannen zijn die een badpak zouden willen dragen.
Er zijn genoeg verhalen online te lezen van mensen die graag een badpak dragen. En het mag dan een minderheid zijn, maar er is absoluut een kleine minderheid die liever een badpak draagt.

En zolang alles gewoon bedekt is, en er niks meer zichtbaar is dan een normale zwembroek zie ik geen reden om geen badpak te dragen. En ja als je het toch grappig vind, dan lach je gerust maar even, lachen is tenslotte gezond, en persoonlijk maakt het mij niet uit. En met alles wat er in de wereld gebeurt geloof ik dat we wel wat positiviteit kunnen gebruiken.

En misschien ben ik wel gek, maar als dat zo is, dan hoor ik graag ook tips van jullie hoe je iets "niet leuk meer kan vinden".
Pas toen op de hoge veluwe liep en het best koud was, was ik ook redelijk praktisch, en droeg een maillot en een zwart rokje. En tja de 1 zal zeggen, waarom niet gewoon thermo ondergoed en een normale broek, maar ik vind het nauw eenmaal leuke kleding, en zolang ik niet uitgevonden heb hoe ik dingen niet leuk meer kan vinden maakt het me gelukkiger mezelf te zijn en misschien wat vreemd te zijn , dan altijd maar te dragen zoals 99% van de mensen doet.
  woensdag 18 maart 2015 @ 23:18:09 #150
236046 NotYou
tigerblood
pi_150796534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Apart of niet, mijn ervaringen zijn tot op heden niet anders als dat ik gewoon in een zwembroek zwem. Meerdere malen gewoon banen gezwommen, maar ook in de wat grotere zwembaden van Nederland als de eemhof en tikibad kunnen zwemmen en glijden zonder reacties.
En ja tuurlijk kijken mensen wel even, en er zal vast ongetwijfeld iemand wel even gelachen hebben achteraf, maar heb daar zelf niks van gemerkt in ieder geval.

En kleding is aan evolutie onderhevig, 50 jaar geleden was dit nog volkomen normaal geweest. Nu is het bijna "not done" omdat vrijwel niemand het meer doet. Maar ik vind het maar saai om zo allemaal maar de hypes te volgen, en te leven volgens ongeschreven regels waar mensen in twee hokjes worden geduwd om vervolgens enkel kleding te kunnen dragen uit je eigen hokje.
Als iedereen nu eens zich niets zou aantrekken van zulke ongeschreven regels, en iedereen (zolang alles gewoon fatsoenlijk eruit ziet), eens zou gaan doen wat je gewoon zelf zou willen zonder altijd maar te hoeven nadenken of het op dat moment in is in de maatschappij, dan weet ik zeker dat er meer jongens/mannen zijn die een badpak zouden willen dragen.
Er zijn genoeg verhalen online te lezen van mensen die graag een badpak dragen. En het mag dan een minderheid zijn, maar er is absoluut een kleine minderheid die liever een badpak draagt.

En zolang alles gewoon bedekt is, en er niks meer zichtbaar is dan een normale zwembroek zie ik geen reden om geen badpak te dragen. En ja als je het toch grappig vind, dan lach je gerust maar even, lachen is tenslotte gezond, en persoonlijk maakt het mij niet uit. En met alles wat er in de wereld gebeurt geloof ik dat we wel wat positiviteit kunnen gebruiken.

En misschien ben ik wel gek, maar als dat zo is, dan hoor ik graag ook tips van jullie hoe je iets "niet leuk meer kan vinden".
Pas toen op de hoge veluwe liep en het best koud was, was ik ook redelijk praktisch, en droeg een maillot en een zwart rokje. En tja de 1 zal zeggen, waarom niet gewoon thermo ondergoed en een normale broek, maar ik vind het nauw eenmaal leuke kleding, en zolang ik niet uitgevonden heb hoe ik dingen niet leuk meer kan vinden maakt het me gelukkiger mezelf te zijn en misschien wat vreemd te zijn , dan altijd maar te dragen zoals 99% van de mensen doet.
Doe je dit alleen als je gaat zwemmen of ook gewoon in het dagelijks leven? Zou dat niet ook superleuk zijn?
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')