En zo'n model met pijpjes dan? Wat staat jou tegen bij zo'n model?quote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ik heb wel enkele foto's, maar ga dit niet posten hierzo. Het internet vergeet niks, en zeker aangezien vrijwel niemand van mijn omgeving dit weet wil ik dus niet zoals deze jongeman zo bekend komen te staan.
En die 1e twee vind ik nogal krap/weird, en die 3e had geen tijgerprint moeten hebben. Misschien ben ik wat kieskeurig, maar ik vind dat je als man je wel een beetje moet beperken zodat onderaan bepaalde delen niet overduidelijk zichtbaar zijn. En qua kleur vind ik zwart eventueel met wat gekleurde strepen wel "mannelijker" in verhouding tot een tijgerprint.
(zoiets als dit bijv. http://www.wedstrijdzwemk(...)werturn%20badpak.jpg)
Wat afschuwelijk zeg. Die vent moeten ze echt van een viaduct flikkeren, dit kan toch niet man.quote:Op zondag 7 december 2014 10:11 schreef b4kl4p het volgende:
[ afbeelding ]
gevonden en klaar met dit topic. 100% zeker dat dit niets voor mij is hehehe
Zie het als een investeringquote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja zo'n model met pijpjes vind ik ook leuk, maar wat mij tegen staat daarvan is dat die vaak 4x zo duur zijn
Dit idd, dat is nog wel mooi.quote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En zo'n model met pijpjes dan? Wat staat jou tegen bij zo'n model?
Precies.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Het gaat mij er meer om dat zo'n vrouwenbadpak niet gemaakt is om je zaakje te herbergen, met alle risico's van dien. Lijkt me niet prettig, zo in zo'n zwembad waar ook minderjarigen rondlopen en zulks.
Misschien als het heel koud is en je sowieso minder bedeeld bent daar...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:25 schreef Physsic het volgende:
Precies.
Ik heb echt moeite te geloven dat het überhaupt kan. Zo'n vrouwenbadpak is aan de onderkant echt maar 4cm breed aan stof ofzo..
Dat.is echt veel geschikter idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:38 schreef Jaden het volgende:
Genoeg badpakken voor mannen te krijgen. Ik vind deze leuk, weer eens wat anders dan die eeuwige boxershorts modellen.
http://www.aliexpress.com(...)10127_566852068.html
[ afbeelding ]
En als je je hoofd er afknipt?quote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ik heb wel enkele foto's, maar ga dit niet posten hierzo. Het internet vergeet niks, en zeker aangezien vrijwel niemand van mijn omgeving dit weet wil ik dus niet zoals deze jongeman zo bekend komen te staan.
En die 1e twee vind ik nogal krap/weird, en die 3e had geen tijgerprint moeten hebben. Misschien ben ik wat kieskeurig, maar ik vind dat je als man je wel een beetje moet beperken zodat onderaan bepaalde delen niet overduidelijk zichtbaar zijn. En qua kleur vind ik zwart eventueel met wat gekleurde strepen wel "mannelijker" in verhouding tot een tijgerprint.
(zoiets als dit bijv. http://www.wedstrijdzwemk(...)werturn%20badpak.jpg)
Doe toch maar een badpak voor mannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:53 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ach waarom ook niet, net even een foto gemaakt: http://postimg.org/image/t7shlss49/
Heb inmiddels al een paar keer gezwommen, zowel gewoon banen als gewoon recreatief en gaat allemaal prima. Natuurlijk zullen er hier mensen zijn die het vreemd blijven vinden, en ja een enkele keer merk je wel dat iemand even langer kijkt, maar uiteindelijk is het mijn keuze. Of mijn leven lang maar doen wat "normaal" is, of gewoon mezelf zijn en misschien dan net even iets anders zijn als 99% van de mensen.
ik zou een mannenbadpak gaan zoeken...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:53 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ach waarom ook niet, net even een foto gemaakt: http://postimg.org/image/t7shlss49/
Heb inmiddels al een paar keer gezwommen, zowel gewoon banen als gewoon recreatief en gaat allemaal prima. Natuurlijk zullen er hier mensen zijn die het vreemd blijven vinden, en ja een enkele keer merk je wel dat iemand even langer kijkt, maar uiteindelijk is het mijn keuze. Of mijn leven lang maar doen wat "normaal" is, of gewoon mezelf zijn en misschien dan net even iets anders zijn als 99% van de mensen.
Doe je dit alleen als je gaat zwemmen of ook gewoon in het dagelijks leven? Zou dat niet ook superleuk zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Apart of niet, mijn ervaringen zijn tot op heden niet anders als dat ik gewoon in een zwembroek zwem. Meerdere malen gewoon banen gezwommen, maar ook in de wat grotere zwembaden van Nederland als de eemhof en tikibad kunnen zwemmen en glijden zonder reacties.
En ja tuurlijk kijken mensen wel even, en er zal vast ongetwijfeld iemand wel even gelachen hebben achteraf, maar heb daar zelf niks van gemerkt in ieder geval.
En kleding is aan evolutie onderhevig, 50 jaar geleden was dit nog volkomen normaal geweest. Nu is het bijna "not done" omdat vrijwel niemand het meer doet. Maar ik vind het maar saai om zo allemaal maar de hypes te volgen, en te leven volgens ongeschreven regels waar mensen in twee hokjes worden geduwd om vervolgens enkel kleding te kunnen dragen uit je eigen hokje.
Als iedereen nu eens zich niets zou aantrekken van zulke ongeschreven regels, en iedereen (zolang alles gewoon fatsoenlijk eruit ziet), eens zou gaan doen wat je gewoon zelf zou willen zonder altijd maar te hoeven nadenken of het op dat moment in is in de maatschappij, dan weet ik zeker dat er meer jongens/mannen zijn die een badpak zouden willen dragen.
Er zijn genoeg verhalen online te lezen van mensen die graag een badpak dragen. En het mag dan een minderheid zijn, maar er is absoluut een kleine minderheid die liever een badpak draagt.
En zolang alles gewoon bedekt is, en er niks meer zichtbaar is dan een normale zwembroek zie ik geen reden om geen badpak te dragen. En ja als je het toch grappig vind, dan lach je gerust maar even, lachen is tenslotte gezond, en persoonlijk maakt het mij niet uit. En met alles wat er in de wereld gebeurt geloof ik dat we wel wat positiviteit kunnen gebruiken.
En misschien ben ik wel gek, maar als dat zo is, dan hoor ik graag ook tips van jullie hoe je iets "niet leuk meer kan vinden".
Pas toen op de hoge veluwe liep en het best koud was, was ik ook redelijk praktisch, en droeg een maillot en een zwart rokje. En tja de 1 zal zeggen, waarom niet gewoon thermo ondergoed en een normale broek, maar ik vind het nauw eenmaal leuke kleding, en zolang ik niet uitgevonden heb hoe ik dingen niet leuk meer kan vinden maakt het me gelukkiger mezelf te zijn en misschien wat vreemd te zijn , dan altijd maar te dragen zoals 99% van de mensen doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |