abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147258871
@pokkerdepok
Nee als ik ergens in een openbaar zwembad zou zwemmen dan doe ik dat absoluut niet omdat ik hier opgewonden van raak! Als het een fetish zou zijn dan zou ik dat binnenshuis dragen, maar niet omdat ik het zo graag zou willen laten zien aan anderen in een openbaar zwembad willen dragen.

Ik zie het (deels) meer als crossdressing is, al zou ik me nooit als vrouw zelf willen verkleden. Ja dat klinkt maf, want welke man draagt er nu een badpak en wil toch niet als vrouw voorkomen?! :)
Als er een badpak verkocht zou worden vergelijkbaar met een damesbadpak dan zou ik dit meteen kopen. En zelf ben ik het er niet mee eens dat het er vreemd uit zit van onderen.... want ik let wel op de maat en zorg dat er echt absoluut niks te zien is. (en het is echt exact hetzelfde als dat je zo'n model herenzwembroek zou dragen)

En het is eigenlijk niet eens puur badpakken, ik heb het ook met maillots. Als het koud is en op de fiets ver moet fietsen dan draag ik die weleens onder mijn broek.

De 1 zal dit alles crossdressing noemen, maar ik zou nooit van ze leven me voor willen doen komen als een vrouw. Een badpak zit gewoon prima (en als je niet zo'n damesbadpak hebt met bloemetjes), maar gewoon een speedo badpak dan bedekt het niks meer of minder dan een herenzwembroek.

Ik merk dat er helaas niet zoveel begrip is hiervoor. Dus het fok, jongens in badpak uitje zal nog een paar jaar moeten wachten tot deze nieuwe mode is doorgebroken :)
Vergeet niet dat het voor dames ook heel maf geweest schijnt te zijn 50 jaar (toen ik nog dood was) geleden toen de broek nog iets voor heren was.
pi_147260127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef Sjoerd1993 het volgende:
@pokkerdepok
Nee als ik ergens in een openbaar zwembad zou zwemmen dan doe ik dat absoluut niet omdat ik hier opgewonden van raak! Als het een fetish zou zijn dan zou ik dat binnenshuis dragen, maar niet omdat ik het zo graag zou willen laten zien aan anderen in een openbaar zwembad willen dragen.

Ik zie het (deels) meer als crossdressing is, al zou ik me nooit als vrouw zelf willen verkleden. Ja dat klinkt maf, want welke man draagt er nu een badpak en wil toch niet als vrouw voorkomen?! :)
Als er een badpak verkocht zou worden vergelijkbaar met een damesbadpak dan zou ik dit meteen kopen. En zelf ben ik het er niet mee eens dat het er vreemd uit zit van onderen.... want ik let wel op de maat en zorg dat er echt absoluut niks te zien is. (en het is echt exact hetzelfde als dat je zo'n model herenzwembroek zou dragen)

En het is eigenlijk niet eens puur badpakken, ik heb het ook met maillots. Als het koud is en op de fiets ver moet fietsen dan draag ik die weleens onder mijn broek.

De 1 zal dit alles crossdressing noemen, maar ik zou nooit van ze leven me voor willen doen komen als een vrouw. Een badpak zit gewoon prima (en als je niet zo'n damesbadpak hebt met bloemetjes), maar gewoon een speedo badpak dan bedekt het niks meer of minder dan een herenzwembroek.

Ik merk dat er helaas niet zoveel begrip is hiervoor. Dus het fok, jongens in badpak uitje zal nog een paar jaar moeten wachten tot deze nieuwe mode is doorgebroken :)
Vergeet niet dat het voor dames ook heel maf geweest schijnt te zijn 50 jaar (toen ik nog dood was) geleden toen de broek nog iets voor heren was.
okee duidelijk.
ja mensen hebben wat moeite om het te plaatsten (ikzelf ook geloof ik, haha..)
daar zal je toch al gauw tegenaan lopen, als je dit doet. maar laat je niet tegenhouden hoor. gewoon doen wat je gelukkig maakt. je vindt gewoon iets mooi en dat mag.
pi_147262566
Gvd, nu heb ik op een paar links geklikt, zie ik op Fok ineens overal badpakken advertenties :(
pi_147269598
Best wel een aanstekelijk topic, een vrouwen badpak zou gezien mijn lengte, vrouwelijk slank figuur en mijn lang haar zeker niet slecht staan. :)

Alleen ik kom nooit in zwembaden. -O-
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_147269669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 03:10 schreef -Hakuna- het volgende:
Best wel een aanstekelijk topic, een vrouwen badpak zou gezien mijn lengte, vrouwelijk slank figuur en mijn lang haar zeker niet slecht staan. :)
Wat een zelfinzicht! :X
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 03:10 schreef -Hakuna- het volgende:
Alleen ik kom nooit in zwembaden. -O-
Dat is misschien ook maar beter zo.. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147269747
Respect dat je in een vrouwenbadpak gaat zwemmen haha.

Weet niet hoe strak zo'n pak is, maar lijkt me dat je piemel bekneld raakt?
pi_147275197
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:29 schreef Gewas het volgende:
Respect dat je in een vrouwenbadpak gaat zwemmen haha.

Weet niet hoe strak zo'n pak is, maar lijkt me dat je piemel bekneld raakt?
Valt mee zo'n pak heeft meer rek dan je denkt. Maar afhankelijk hoe hoog gesneden bij de heup is kans dat je ballen eruit vallen iets groter.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_147276324
Waarom wil je dit eigenlijk?

Verder gewoon doen. Mensen die erover zeuren zijn allemaal bekrompen sukkeltjes.
pi_147276805
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat is ook een dames badpak ;).

Zoiets vind ik nog wel leuk en zeker niet gay:

[ afbeelding ]
Dat is meer een wet suit ;)
pi_147279278

pi_147286506
quote:
Meiden die helemaal flippen als een jongen komt posten. :')
(she/her)
pi_147286791
Yup, totaal duurde dat zeker 1 minuut totdat ik de melding zag van een permanente verbanning 8)7
En bij een badpak is de kans net zo groot als een zwembroek dat alles eruit valt als je een veeel te kleine maat zou kopen.
pi_147286875
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Yup, totaal duurde dat zeker 1 minuut totdat ik de melding zag van een permanente verbanning 8)7
Aan de ene kant snap ik ze wel dat ze een meisjes-only forum willen, maar jongens kunnen zich ook als een meisje voordoen of alles lezen. :')

Wat jongens op dat forum kan best gezellig zijn.
(she/her)
pi_147287118
Ja ik snap dat ook best wel, maar ik vind wel dat ze wel een klein beetje zouden moeten kijken naar de persoon. En niet zonder enige echte reden iemand levenslang verbannen.

"Sorry Gast, je bent verbannen van gebruik van dit forum! Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene. Deze verbanning is permanent."

Ik vind het prima om die hele site niet meer te kunnen openen overigens, maar vind het wel een beetje ver gaan.
pi_147287177
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja ik snap dat ook best wel, maar ik vind wel dat ze wel een klein beetje zouden moeten kijken naar de persoon. En niet zonder enige echte reden iemand levenslang verbannen.

"Sorry Gast, je bent verbannen van gebruik van dit forum! Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene. Deze verbanning is permanent."

Ik vind het prima om die hele site niet meer te kunnen openen overigens, maar vind het wel een beetje ver gaan.
Ze kunnen best een hoekje maken voor jongens waar jongens vragen kunnen stellen aan meisjes.
(she/her)
pi_147287276
Ja en als ze dan duidelijk schrijven dat je in de hoek moet blijven daar, dan hoeven ze niemand te verbannen O~)
pi_147287497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja en als ze dan duidelijk schrijven dat je in de hoek moet blijven daar, dan hoeven ze niemand te verbannen O~)
In jouw geval was zoiets heel handig, jij wilt iets weten van meiden wat ze er van vinden maar zij doen zo moelijk :')

Maar nog ff OT:
Ik heb zelf nooit jongens/mannen in een badpak gezien en zelf ook nooit gedragen, maar geen idee waarom het niet zou kunnen als het er sportief uit ziet.
(she/her)
  donderdag 4 december 2014 @ 19:46:49 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147287577
Een forum dat mensen descrimineert op basis van geslacht. Dat dit kan in Nederland. Bel Alberto Stegeman :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_147294548
Ik zou er wel raar van kijken. Maar hooguit vanuit mijn ooghoeken. En dan zou ik denken: iedereen heeft recht op minimaal 1 eigenaardige afwijking. Laat gaan. Van de zomer droegen tienermeiden bij hun bikini van die slobberige zwemshorts die eigenlijk voor mannen zijn. Dat vind ik niet vreemder of minder vreemd dan dit.

Maar waarom vind je een badpak dan zo fijn zitten? Ik vind het geen prettige stof en als je even uit het water bent is het kil en klam. Brrr.
pi_147299377
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zou er wel raar van kijken. Maar hooguit vanuit mijn ooghoeken. En dan zou ik denken: iedereen heeft recht op minimaal 1 eigenaardige afwijking. Laat gaan. Van de zomer droegen tienermeiden bij hun bikini van die slobberige zwemshorts die eigenlijk voor mannen zijn. Dat vind ik niet vreemder of minder vreemd dan dit.

Maar waarom vind je een badpak dan zo fijn zitten? Ik vind het geen prettige stof en als je even uit het water bent is het kil en klam. Brrr.
Is dacht ik gewoon lichte vorm genderdysforie. Ik vind badpakken ook lekker zitten net als body's, leggings, rokjes en hoge hakken. Toch ga ik niet als vrouw over straat want mijn baard scheer ik niet af. En waarom ik dat lekker vind weet ik ook niet. Bepaalde theorieen zeggen een tekort aan bepaalde hormonen als je nog in de baarmoeder zit.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
pi_147304531
Sowieso; vrouwen die mannenkleding dragen is 100% geaccepteerd maar andersom is jakkiebah. :N

Draag waar jij je goed en prettig bij voelt, of dat nou thuis of in het zwembad is. Mocht je worden weggestuurd omdat het nog niet algemeen geaccepteerd is, tja, dan zou ik dat ook accepteren en er respect voor hebben.
pi_147308764
Ik heb het juist altijd koud als ik het water uitkom, en met een badpak daar juist een stuk minder last van. En vind zelf de mode van ondergoed onder je zwemshort dragen juist totaal weer niks.

En voor zover ik weet maakt 99% van de zwembaden er geen enkel punt van een badpak en kan je zo zwemmen. In ieder geval heb ik het toen bij center parks eerst gevraagd via email en kreeg daar een uitgebreide reactie op terug met dat zolang je maar gewoon badkleding draagt het absoluut geen enkel probleem is.

En ja als er een zwembad is dat wel het een probleem zou vinden dan zal ik dat ook altijd respecteren.
pi_147308909
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Sowieso; vrouwen die mannenkleding dragen is 100% geaccepteerd
Ook niet waar. Ga jij maar eens zwemmen in (alleen) zwemshorts. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147309059
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook niet waar. Ga jij maar eens zwemmen in (alleen) zwemshorts. ;)
Op het strand is topless zonnen/zwemmen zo goed als ''normaal'' anders...
pi_147309238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:

Op het strand is topless zonnen/zwemmen zo goed als ''normaal'' anders...
Toch kijkt men dan ook wel raar op hoor (indien je alleen een zwemshort draagt). Geaccepteerd zou ik het niet willen noemen en het is in de meeste zwembaden iig niet toegestaan.

Ik weet niet of je ooit van Riek Bakker gehoord hebt (bekende stedebouwkundige, hoog aangeschreven)? Die draagt mannenpakken en hoe vaak ik (achter haar rug, zo moedig zijn die wezeltjes dan weer wel) daar wel niet opmerkingen over heb gehoord...

Dus het ligt wel wat genuanceerder.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147309383
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toch kijkt men dan ook wel raar op hoor (indien je alleen een zwemshort draagt). Geaccepteerd zou ik het niet willen noemen en het is in de meeste zwembaden iig niet toegestaan.

Ik weet niet of je ooit van Riek Bakker gehoord hebt (bekende stedebouwkundige, hoog aangeschreven)? Die draagt mannenpakken en hoe vaak ik (achter haar rug, zo moedig zijn die wezeltjes dan weer wel) daar wel niet opmerkingen over heb gehoord...

Dus het ligt wel wat genuanceerder.
Google is je beste vriend ^O^

Met mannenkleding doelde ik meer op spijkerbroeken, t-shirts, leren jasjes, legerkistjes/bergschoenen, boxershorts and so on.
De tijd dat vrouwen enkel in panty en jurk liepen ligt al járen achter ons.

Waarom dan zo moeilijk doen als we nu de andere kant op gaan?! Waarom zou een man geen vrouwenkleding mogen dragen? Waarom heet het andere tegenwoordig unisex maar blijft dit persé kleding voor de VROUW?

Bijzonder opmerkelijk.
pi_147309399
Oh, en volgens mij is het een probleem wat meer bij de mannen ligt dan bij de vrouwen. Ik denk dat er aanzienlijk minder vrouwen problemen mee zouden hebben dan mannen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 15:34:14 #88
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_147309483
Je mag alles in dit land (zolang het binnen de juridische kaders blijft). Dus als jij je als vrouw wil aankleden (als man zijnde), prima. Ik vind het alleen er niet uitzien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 december 2014 @ 15:34:46 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_147309493
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Moet er niet aan denken zoals in 1900 gekleed te gaan! :)
Wat ik droeg is meer zoiets als http://www.perrysport.nl/i-s-1pc_100028425.html (alleen dan zonder roze kleur)
Dat is gewoon een vrouwen badpak. Lijkt me geen gezicht.

Dit is iets mannelijker:

pi_147309529
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is gewoon een vrouwen badpak. Lijkt me geen gezicht.

Dit is iets mannelijker:

[ afbeelding ]
Een vrouw in een mannenbadpak, dat kan toch niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')