okee duidelijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef Sjoerd1993 het volgende:
@pokkerdepok
Nee als ik ergens in een openbaar zwembad zou zwemmen dan doe ik dat absoluut niet omdat ik hier opgewonden van raak! Als het een fetish zou zijn dan zou ik dat binnenshuis dragen, maar niet omdat ik het zo graag zou willen laten zien aan anderen in een openbaar zwembad willen dragen.
Ik zie het (deels) meer als crossdressing is, al zou ik me nooit als vrouw zelf willen verkleden. Ja dat klinkt maf, want welke man draagt er nu een badpak en wil toch niet als vrouw voorkomen?!
Als er een badpak verkocht zou worden vergelijkbaar met een damesbadpak dan zou ik dit meteen kopen. En zelf ben ik het er niet mee eens dat het er vreemd uit zit van onderen.... want ik let wel op de maat en zorg dat er echt absoluut niks te zien is. (en het is echt exact hetzelfde als dat je zo'n model herenzwembroek zou dragen)
En het is eigenlijk niet eens puur badpakken, ik heb het ook met maillots. Als het koud is en op de fiets ver moet fietsen dan draag ik die weleens onder mijn broek.
De 1 zal dit alles crossdressing noemen, maar ik zou nooit van ze leven me voor willen doen komen als een vrouw. Een badpak zit gewoon prima (en als je niet zo'n damesbadpak hebt met bloemetjes), maar gewoon een speedo badpak dan bedekt het niks meer of minder dan een herenzwembroek.
Ik merk dat er helaas niet zoveel begrip is hiervoor. Dus het fok, jongens in badpak uitje zal nog een paar jaar moeten wachten tot deze nieuwe mode is doorgebroken
Vergeet niet dat het voor dames ook heel maf geweest schijnt te zijn 50 jaar (toen ik nog dood was) geleden toen de broek nog iets voor heren was.
Wat een zelfinzicht!quote:Op donderdag 4 december 2014 03:10 schreef -Hakuna- het volgende:
Best wel een aanstekelijk topic, een vrouwen badpak zou gezien mijn lengte, vrouwelijk slank figuur en mijn lang haar zeker niet slecht staan.![]()
Dat is misschien ook maar beter zo..quote:
Valt mee zo'n pak heeft meer rek dan je denkt. Maar afhankelijk hoe hoog gesneden bij de heup is kans dat je ballen eruit vallen iets groter.quote:Op donderdag 4 december 2014 05:29 schreef Gewas het volgende:
Respect dat je in een vrouwenbadpak gaat zwemmen haha.
Weet niet hoe strak zo'n pak is, maar lijkt me dat je piemel bekneld raakt?
Dat is meer een wet suitquote:Op woensdag 3 december 2014 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is ook een dames badpak.
Zoiets vind ik nog wel leuk en zeker niet gay:
[ afbeelding ]
Meiden die helemaal flippen als een jongen komt posten.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:00 schreef Modus het volgende:
TS.
http://forum.girlscene.nl(...)dragen-314177.0.html
Aan de ene kant snap ik ze wel dat ze een meisjes-only forum willen, maar jongens kunnen zich ook als een meisje voordoen of alles lezen.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:25 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Yup, totaal duurde dat zeker 1 minuut totdat ik de melding zag van een permanente verbanning
Ze kunnen best een hoekje maken voor jongens waar jongens vragen kunnen stellen aan meisjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:34 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja ik snap dat ook best wel, maar ik vind wel dat ze wel een klein beetje zouden moeten kijken naar de persoon. En niet zonder enige echte reden iemand levenslang verbannen.
"Sorry Gast, je bent verbannen van gebruik van dit forum! Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene. Deze verbanning is permanent."
Ik vind het prima om die hele site niet meer te kunnen openen overigens, maar vind het wel een beetje ver gaan.
In jouw geval was zoiets heel handig, jij wilt iets weten van meiden wat ze er van vinden maar zij doen zo moelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja en als ze dan duidelijk schrijven dat je in de hoek moet blijven daar, dan hoeven ze niemand te verbannen
Is dacht ik gewoon lichte vorm genderdysforie. Ik vind badpakken ook lekker zitten net als body's, leggings, rokjes en hoge hakken. Toch ga ik niet als vrouw over straat want mijn baard scheer ik niet af. En waarom ik dat lekker vind weet ik ook niet. Bepaalde theorieen zeggen een tekort aan bepaalde hormonen als je nog in de baarmoeder zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zou er wel raar van kijken. Maar hooguit vanuit mijn ooghoeken. En dan zou ik denken: iedereen heeft recht op minimaal 1 eigenaardige afwijking. Laat gaan. Van de zomer droegen tienermeiden bij hun bikini van die slobberige zwemshorts die eigenlijk voor mannen zijn. Dat vind ik niet vreemder of minder vreemd dan dit.
Maar waarom vind je een badpak dan zo fijn zitten? Ik vind het geen prettige stof en als je even uit het water bent is het kil en klam. Brrr.
Ook niet waar. Ga jij maar eens zwemmen in (alleen) zwemshorts.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Sowieso; vrouwen die mannenkleding dragen is 100% geaccepteerd
Op het strand is topless zonnen/zwemmen zo goed als ''normaal'' anders...quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook niet waar. Ga jij maar eens zwemmen in (alleen) zwemshorts.
Toch kijkt men dan ook wel raar op hoor (indien je alleen een zwemshort draagt). Geaccepteerd zou ik het niet willen noemen en het is in de meeste zwembaden iig niet toegestaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Op het strand is topless zonnen/zwemmen zo goed als ''normaal'' anders...
Google is je beste vriendquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch kijkt men dan ook wel raar op hoor (indien je alleen een zwemshort draagt). Geaccepteerd zou ik het niet willen noemen en het is in de meeste zwembaden iig niet toegestaan.
Ik weet niet of je ooit van Riek Bakker gehoord hebt (bekende stedebouwkundige, hoog aangeschreven)? Die draagt mannenpakken en hoe vaak ik (achter haar rug, zo moedig zijn die wezeltjes dan weer wel) daar wel niet opmerkingen over heb gehoord...
Dus het ligt wel wat genuanceerder.
Dat is gewoon een vrouwen badpak. Lijkt me geen gezicht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Moet er niet aan denken zoals in 1900 gekleed te gaan!
Wat ik droeg is meer zoiets als http://www.perrysport.nl/i-s-1pc_100028425.html (alleen dan zonder roze kleur)
Een vrouw in een mannenbadpak, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vrouwen badpak. Lijkt me geen gezicht.
Dit is iets mannelijker:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |