In jouw geval was zoiets heel handig, jij wilt iets weten van meiden wat ze er van vinden maar zij doen zo moelijkquote:Op donderdag 4 december 2014 19:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Ja en als ze dan duidelijk schrijven dat je in de hoek moet blijven daar, dan hoeven ze niemand te verbannen
Is dacht ik gewoon lichte vorm genderdysforie. Ik vind badpakken ook lekker zitten net als body's, leggings, rokjes en hoge hakken. Toch ga ik niet als vrouw over straat want mijn baard scheer ik niet af. En waarom ik dat lekker vind weet ik ook niet. Bepaalde theorieen zeggen een tekort aan bepaalde hormonen als je nog in de baarmoeder zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:59 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zou er wel raar van kijken. Maar hooguit vanuit mijn ooghoeken. En dan zou ik denken: iedereen heeft recht op minimaal 1 eigenaardige afwijking. Laat gaan. Van de zomer droegen tienermeiden bij hun bikini van die slobberige zwemshorts die eigenlijk voor mannen zijn. Dat vind ik niet vreemder of minder vreemd dan dit.
Maar waarom vind je een badpak dan zo fijn zitten? Ik vind het geen prettige stof en als je even uit het water bent is het kil en klam. Brrr.
Ook niet waar. Ga jij maar eens zwemmen in (alleen) zwemshorts.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Sowieso; vrouwen die mannenkleding dragen is 100% geaccepteerd
Op het strand is topless zonnen/zwemmen zo goed als ''normaal'' anders...quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook niet waar. Ga jij maar eens zwemmen in (alleen) zwemshorts.
Toch kijkt men dan ook wel raar op hoor (indien je alleen een zwemshort draagt). Geaccepteerd zou ik het niet willen noemen en het is in de meeste zwembaden iig niet toegestaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Op het strand is topless zonnen/zwemmen zo goed als ''normaal'' anders...
Google is je beste vriendquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch kijkt men dan ook wel raar op hoor (indien je alleen een zwemshort draagt). Geaccepteerd zou ik het niet willen noemen en het is in de meeste zwembaden iig niet toegestaan.
Ik weet niet of je ooit van Riek Bakker gehoord hebt (bekende stedebouwkundige, hoog aangeschreven)? Die draagt mannenpakken en hoe vaak ik (achter haar rug, zo moedig zijn die wezeltjes dan weer wel) daar wel niet opmerkingen over heb gehoord...
Dus het ligt wel wat genuanceerder.
Dat is gewoon een vrouwen badpak. Lijkt me geen gezicht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Moet er niet aan denken zoals in 1900 gekleed te gaan!
Wat ik droeg is meer zoiets als http://www.perrysport.nl/i-s-1pc_100028425.html (alleen dan zonder roze kleur)
Een vrouw in een mannenbadpak, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vrouwen badpak. Lijkt me geen gezicht.
Dit is iets mannelijker:
[ afbeelding ]
waar zie jij een vrouw dan? Ik zie Michael Phelps en Bruce Jenner.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een vrouw in een mannenbadpak, dat kan toch niet
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
waar zie jij een vrouw dan? Ik zie Michael Phelps en Bruce Jenner.
Het lijkt MIJ dat zo'n boxerbroekje wat prettiger om je kont en zaakje zit, en dat je je niet continue druk hoeft te maken of alles nog wel op z'n plek zit. Ook is de pasvorm afgestemd op het lichaam van een man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Zelf vind ik dit te professioneel overkomen voor iemand die gewoon wat recreatief/banen komt zwemmen. Als ik gewoon zwem ga ik in vergelijking met veel zwemmers als een slak door het water. En in een bad als het tikibad waar je meer voor de glijbanen heen gaat, lijkt het me al helemaal "vreemd". Vreemd tussen haakjes, want ik snap best dat ik ook wat vreemd ben
Bruce Jenner is tegenwoordig een vrouw toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
waar zie jij een vrouw dan? Ik zie Michael Phelps en Bruce Jenner.
Als man, in een vrouwenbadpak. Dat zit toch ook gewoon niet lekker? Wat doe je met de loze ruimte waar normale vrouwen hun tietjes laten? Waar laat je je zak?quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:38 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Vreemd tussen haakjes, want ik snap best dat ik ook wat vreemd ben
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef gewoonmeppen het volgende:
Dat je zo lekker makkelijk van de glijbaan glijd of dat je geen stijve tepels krijgt is een badpak is gewoon een lulverhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |