Ik was omgedraaid met de mededeling dat ik het pakketje morgen weer aanbiedt en hopelijk dat u dan wellicht een beter taalgebruik hebt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Veel!
En dan vraagt een pakketbezorger aan zo'n ontvanger op de 5e verdieping of die misschien naar beneden kan komen, is het antwoord nee en komt ie netjes naar boven... wordt ie vervolgens op twitter een paardelul genoemdwant #luiebezorger #hebkinderen
Juist
Als men toch gaat mierenneuken:quote:
Waarom is het een probleem als een bezorger vraagt of je naar beneden zou willen komen voor een pakket? Dat is toch niet onredelijk? #luieontvangerquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sommige mensen zijn het doodschoppen niet waard....
[ link | afbeelding ]
Probleem is dat de bezorger dan ook geen geld voor het pakje krijgt.quote:Op woensdag 3 december 2014 05:47 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
[..]
Ik was omgedraaid met de mededeling dat ik het pakketje morgen weer aanbiedt en hopelijk dat u dan wellicht een beter taalgebruik hebt.
Maar ik denk eerder dat ik (dat moment of de dag er na) een kennisgeving in de bus zou doen dat ie het pakketje kan komen ophalen op het dichtsbijzijnde ophaalpunt)
Je krijgt als postnl-pakketbezorger toch gewoon betaald voor je werkdag?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Probleem is dat de bezorger dan ook geen geld voor het pakje krijgt.
Plus natuurlijk een aantekening omdat het pakket niet afgeleverd is, terwijl de persoon in kwestie wel thuis was.
Het ligt er aan op wat voor manier je wordt uitgescholden.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, er zit verschil tussen de vaste krachten en de subcontractors. De eerste groep krijgt per uur uitbetaalt en rijdt in een busje van de baas, terwijl de andere groep per afgeleverd pakket geld krijgt en van dat bedrag alles moet betalen.
Uitschelden zou ik in ieder geval een reden vinden om er niet te gaan bezorgen. Pas bij excuses zou ik er weer over na gaan denken.
Eerst het gesprek aan gaan. Niet voor rede vatbaar? Dan houdt het op.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:03 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Het ligt er aan op wat voor manier je wordt uitgescholden.
ja, na een melding aan de baas uiteraardquote:Je bedoelt: geen excuses is niet meer/selectief bezorgen?
Ozo, op die manier, nou eigenlijk wat ik dus ook zou doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst het gesprek aan gaan. Niet voor rede vatbaar? Dan houdt het op.
[..]
ja, na een melding aan de baas uiteraard
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef Pietertje71 het volgende:
Kledingpakket komt (eindelijk) volgende week binnen![]()
Op 2 items moet ik ietsie langer wachten:
Fleece shawl met muts
Verwachte ontvangstdatum: 16-03-2015![]()
Precies op tijd voor de horror lente des doodsquote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef Pietertje71 het volgende:
Kledingpakket komt (eindelijk) volgende week binnen![]()
Op 2 items moet ik ietsie langer wachten:
Fleece shawl met muts
Verwachte ontvangstdatum: 16-03-2015![]()
Een vak leren helpt niet altijd. Ik heb een secretaresse diploma en ik kon geen goede baan vinden. Bovendien zit ik nog met een studieschuld.quote:Teringjantje wat een kou, vooral icm met harde wind en mist was het vandaag niet zo leuk op de scooter. Had ik maar een vak geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |