Ik was omgedraaid met de mededeling dat ik het pakketje morgen weer aanbiedt en hopelijk dat u dan wellicht een beter taalgebruik hebt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Veel!
En dan vraagt een pakketbezorger aan zo'n ontvanger op de 5e verdieping of die misschien naar beneden kan komen, is het antwoord nee en komt ie netjes naar boven... wordt ie vervolgens op twitter een paardelul genoemdwant #luiebezorger #hebkinderen
Juist
Als men toch gaat mierenneuken:quote:
Waarom is het een probleem als een bezorger vraagt of je naar beneden zou willen komen voor een pakket? Dat is toch niet onredelijk? #luieontvangerquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sommige mensen zijn het doodschoppen niet waard....
[ link | afbeelding ]
Probleem is dat de bezorger dan ook geen geld voor het pakje krijgt.quote:Op woensdag 3 december 2014 05:47 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
[..]
Ik was omgedraaid met de mededeling dat ik het pakketje morgen weer aanbiedt en hopelijk dat u dan wellicht een beter taalgebruik hebt.
Maar ik denk eerder dat ik (dat moment of de dag er na) een kennisgeving in de bus zou doen dat ie het pakketje kan komen ophalen op het dichtsbijzijnde ophaalpunt)
Je krijgt als postnl-pakketbezorger toch gewoon betaald voor je werkdag?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Probleem is dat de bezorger dan ook geen geld voor het pakje krijgt.
Plus natuurlijk een aantekening omdat het pakket niet afgeleverd is, terwijl de persoon in kwestie wel thuis was.
Het ligt er aan op wat voor manier je wordt uitgescholden.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, er zit verschil tussen de vaste krachten en de subcontractors. De eerste groep krijgt per uur uitbetaalt en rijdt in een busje van de baas, terwijl de andere groep per afgeleverd pakket geld krijgt en van dat bedrag alles moet betalen.
Uitschelden zou ik in ieder geval een reden vinden om er niet te gaan bezorgen. Pas bij excuses zou ik er weer over na gaan denken.
Eerst het gesprek aan gaan. Niet voor rede vatbaar? Dan houdt het op.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:03 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Het ligt er aan op wat voor manier je wordt uitgescholden.
ja, na een melding aan de baas uiteraardquote:Je bedoelt: geen excuses is niet meer/selectief bezorgen?
Ozo, op die manier, nou eigenlijk wat ik dus ook zou doen.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerst het gesprek aan gaan. Niet voor rede vatbaar? Dan houdt het op.
[..]
ja, na een melding aan de baas uiteraard
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef Pietertje71 het volgende:
Kledingpakket komt (eindelijk) volgende week binnen![]()
Op 2 items moet ik ietsie langer wachten:
Fleece shawl met muts
Verwachte ontvangstdatum: 16-03-2015![]()
Precies op tijd voor de horror lente des doodsquote:Op woensdag 3 december 2014 14:43 schreef Pietertje71 het volgende:
Kledingpakket komt (eindelijk) volgende week binnen![]()
Op 2 items moet ik ietsie langer wachten:
Fleece shawl met muts
Verwachte ontvangstdatum: 16-03-2015![]()
Een vak leren helpt niet altijd. Ik heb een secretaresse diploma en ik kon geen goede baan vinden. Bovendien zit ik nog met een studieschuld.quote:Teringjantje wat een kou, vooral icm met harde wind en mist was het vandaag niet zo leuk op de scooter. Had ik maar een vak geleerd
Is niet de arbo, maar collega-chauffeurs die hiervoor speciaal zijn opgeleid. Ben toch benieuwd hoe ze het willen gaan doen. Als je in het buitengebied constant iemand achter je aan ziet rijden valt 't toch wel op.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:49 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik kreeg van een chauffeur te horen dat de arbodienst meekijkt/rijdt met sommige chauffeurs en scooterrijders.
Dat vroeg ik mij ook al af. Volgens mij kregen we vorig jaar al veel eerder een berichtje hierover.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iemand al iets gehoord over het kerstpakket eigenlijk? Daarover kreeg je meestal al een tijdje van te voren bericht. Onder meer of je het niet aan het goede doel wilde doneren. Of zou het zijn afgeschaft?
Schenken aan het goede doel was toch gewoon een optie in dat boekje/die site waar je wat uit kon kiezen? Ik ga er vanuit dat we ergens volgende week wel zo'n boekje thuisgestuurd zullen krijgen, eerst sinterklaas even achter de rug hebben en dan zal het wel komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iemand al iets gehoord over het kerstpakket eigenlijk? Daarover kreeg je meestal al een tijdje van te voren bericht. Onder meer of je het niet aan het goede doel wilde doneren. Of zou het zijn afgeschaft?
Je wordt niet zomaar professioneel gleuvenstopper hoor!quote:Op woensdag 3 december 2014 14:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Teringjantje wat een kou, vooral icm met harde wind en mist was het vandaag niet zo leuk op de scooter. Had ik maar een vak geleerd![]()
Volgens de chauffeur was het wel de arbo-dienst gezien de vragen mbt/aan de scooterrijder ivm geen goede/beschikbare kledij.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Is niet de arbo, maar collega-chauffeurs die hiervoor speciaal zijn opgeleid. Ben toch benieuwd hoe ze het willen gaan doen. Als je in het buitengebied constant iemand achter je aan ziet rijden valt 't toch wel op.
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de horror lente des doods
Gezien de grootte meteen ook voor 2015?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:16 schreef gelestipjes het volgende:
Het is natuurlijk ook mogelijk dat die chocoladeletter ter vervanging van ons kerstgeschenk was
Vond je? Het was merkbaar kouder dan gisteren. De echte temperatuur lag iets onder nul, maar de gevoelstemperatuur lag dankzij een snijdende koude wind (en die hardnekkige mist) een stuk lager. Ik had vooral last van ijskoude handen, ondanks de ski-handschoenen die ik droeg en waarmee het overigens verdomd lastig bezorgen is. Maar ik heb ook geen windscherm, dat scheelt allicht ook iets.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:23 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar professioneel gleuvenstopper hoor!
Maar het viel eigenlijk nog wel mee met de kou
Klopt, ze rijden in nieuwe peugeotjes of citroens. Ze letten op je rijgedrag, kledij, klantvriendelijkheid, etc. Ze mogen mij gerust volgen. Naar mijn weten gedraag ik me netjes op de wegquote:Op woensdag 3 december 2014 17:25 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Volgens de chauffeur was het wel de arbo-dienst gezien de vragen mbt/aan de scooterrijder ivm geen goede/beschikbare kledij.
Dan weet ik het ook niet. Ze reden wel in een luxe wagen dus geen PostNL-karretje
Ik had al een vermoeden dat ik telkens een middenklasser donker van kleur zijnde Citroën zo her en der zag.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:51 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Klopt, ze rijden in nieuwe peugeotjes of citroens. Ze letten op je rijgedrag, kledij, klantvriendelijkheid, etc. Ze mogen mij gerust volgen. Naar mijn weten gedraag ik me netjes op de weg
Ik vond het echt meevallen. Jas aan, postnl-trui er onder, losse col,thermo-ondergoed, spijkerbroek en regenbroek aan. Oja, wollen handschoenen en werklaarzen met werksokken aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vond je? Het was merkbaar kouder dan gisteren. De echte temperatuur lag iets onder nul, maar de gevoelstemperatuur lag dankzij een snijdende koude wind (en die hardnekkige mist) een stuk lager. Ik had vooral last van ijskoude handen, ondanks de ski-handschoenen die ik droeg en waarmee het overigens verdomd lastig bezorgen is.
quote:Maar ik heb ook geen windscherm, dat scheelt allicht ook iets.
Als het veel kouder wordt ga ik die wijk gewoon op de fiets doen, en ze betalen de uitloop maar gewoon
er zitten hier geen pakketbezorgers maar ik ga er vanuit dat voor hen dezelfde regels gelden als voor andere bezorgers en dan is het aannemen van geld/ geschenken in principe verbodenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Travel. het volgende:
Hallo
Mogen jullie, pakketbezorgers, fooi aannemen? Die van mij moet elke dag grote afstanden afleggen om mij te kunnen bereiken.
dat is die bon van een gele brief that s allquote:Op woensdag 3 december 2014 17:15 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Schenken aan het goede doel was toch gewoon een optie in dat boekje/die site waar je wat uit kon kiezen? Ik ga er vanuit dat we ergens volgende week wel zo'n boekje thuisgestuurd zullen krijgen, eerst sinterklaas even achter de rug hebben en dan zal het wel komen.
dat is ook niet helemaal waar er zijn er bij die 50 pakketten of meer rondzeulen(gratis) dus men is terdege wel een pakketboer.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
er zitten hier geen pakketbezorgers maar ik ga er vanuit dat voor hen dezelfde regels gelden als voor andere bezorgers en dan is het aannemen van geld/ geschenken in principe verboden
Ja hoor, stiekem mag alles. Hij levert het zelf wel af bij tante Herna (ceo), om de kerst een beetje door te komen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:21 schreef Travel. het volgende:
Hallo
Mogen jullie, pakketbezorgers, fooi aannemen? Die van mij moet elke dag grote afstanden afleggen om mij te kunnen bereiken.
Die krijgen een extra kopje warme chocomelkquote:Op donderdag 4 december 2014 08:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is ook niet helemaal waar er zijn er bij die 50 pakketten of meer rondzeulen(gratis) dus men is terdege wel een pakketboer.
Ik denk dat er nu wel een paar pbz's zijn die jou een chocoladeletter willen geven...toestoppen...ergensquote:Op donderdag 4 december 2014 08:52 schreef dud0r het volgende:
Het is druk vandaag. Zie toch de kerstkaartjes mondjesmaat binnen stromen.
Maar vooral veel dik en zwaar spul. Succes gewenst lieve bezorgers.
Verzin er maar iets op ala Ria Valkquote:Op donderdag 4 december 2014 08:35 schreef posje het volgende:
[..]
Ja hoor, stiekem mag alles. Hij levert het zelf wel af bij tante Herna (ceo), om de kerst een beetje door te komen.
Trouwens, een euro steek je nog wel in je zak, maar waar laat je twee kerststollen als je je handen vol hebt...?Ach, de broodnodige waardering moet van de straat komen, zullen we maar zeggen.
Medeleven wordt zeer gewaardeerdquote:Op donderdag 4 december 2014 08:55 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Die krijgen een extra kopje warme chocomelk
Ik ben benieuwd hoeveel pakketjes Rafierafie er al heeft gehad/nog moet doen.
Ik leef zo met hem mee.....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |