Ja al gedaan.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef dekatophetspek het volgende:
Volgende nummer is mijn nieuwe lijflied...
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 3 december 2014 19:58 schreef dekatophetspek het volgende:
Laatste liedje. Zo verder met Fokker op Gutter FM. Bedankt voor het luisteren!!!!!
Tnx Kat, was weer tofquote:Op woensdag 3 december 2014 19:58 schreef dekatophetspek het volgende:
Laatste liedje. Zo verder met Fokker op Gutter FM. Bedankt voor het luisteren!!!!!
Bedankt voor de muziekjesquote:Op woensdag 3 december 2014 19:58 schreef dekatophetspek het volgende:
Testenquote:
Ja was apart iddquote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor het.
maar wel steeds zachter..
Jaquote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Kally zit je in een aquarium of zo?
stiekem aan het chattenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Bij fokker hoorde ik ook een vreemd bijgeluid trouwens. Alsof hij door pacman achterna gezeten wordt of zo.
Dat was skypequote:Op woensdag 3 december 2014 20:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Bij fokker hoorde ik ook een vreemd bijgeluid trouwens. Alsof hij door pacman achterna gezeten wordt of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |