Neem het eens op?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef gianni61 het volgende:
ah, dochterlief is iets kwijt en staat nu in de kamer naast mij te schreeuwen
Gezellig buurtje zoquote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef gianni61 het volgende:
ah, dochterlief is iets kwijt en staat nu in de kamer naast mij te schreeuwen
Verstaan we toch niet.quote:
Dat is waarquote:
leuke buurt op zich. alleen de dochter van de buren is af en toe luidruchtigquote:
waarschijnlijk niet neequote:
Schelden in het limbo's.quote:
veel minder ziektes, veel meer geslachtsdelenquote:
Hier houden we van ziektes, ik heb ze allemaal weleens toegewenst gekregen....echt allemaalquote:Op woensdag 3 december 2014 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel minder ziektes, veel meer geslachtsdelen
jij?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier houden we van ziektes, ik heb ze allemaal weleens toegewenst gekregen....echt allemaal
En om correct te typen ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef AF_ het volgende:
Wie draait er? Ben te lui om op het knopje rosoter te klikken
De katophetspek Daarna Kally en daarna ikkequote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef AF_ het volgende:
quote:
Nou ikke?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De katophetspek Daarna Kally en daarna ikke
Hoe laat begin je?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De katophetspek Daarna Kally en daarna ikke
Omdat Den Haag, soms is daar heel weinig voor nodig, maar meestal omdat ik mogelijkerwijs iets gezegd of gedaan heb, dat daar aanleiding voor heeft gegevenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij?
waarom zijn mensen kwaad op jou?
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef AF_ het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat Den Haag, soms is daar heel weinig voor nodig, maar meestal omdat ik mogelijkerwijs iets gezegd of gedaan heb, dat daar aanleiding voor heeft gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |