Picsquote:Op woensdag 3 december 2014 00:18 schreef LizzyDrake het volgende:
Het is Lizzy Drake mensen hou maar op
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 3 december 2014 00:18 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaaaaaallang
vrijdag gaat ie mee uiteten met sinterklaas enzo want dat vieren we niet
jaquote:Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezellig
Dus je ouders mochten hem ook wel?
Je bent een draak van een user ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:18 schreef LizzyDrake het volgende:
Het is Lizzy Drake mensen hou maar op
Hehe ik moet ook nogsteeds een keertje karten. Jij zou me alsnog hard owen denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef supersof het volgende:
[..]
jamijn vader zei dat we weer gaan karten in de kerstvakantie en vroeg hem meteen mee enzo
![]()
en mijn moeder gaat dan niet mee dus ik ben dan de slechtste
Ik was verliefd op Sam van Totally Spies.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik was vroeger verliefd op Lizzy van Beugelbekkie
ik moet zeggen dat ik nog niet eens heel slecht ben maar ik moet dan tegen vier mannen en dat ga ik niet reddenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe ik moet ook nogsteeds een keertje karten. Jij zou me alsnog hard owen denk ik.
Dat je van het mannelijk geslacht bent zegt niet meteen dat je goed kan karten hoor.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik nog niet eens heel slecht ben maar ik moet dan tegen vier mannen en dat ga ik niet redden![]()
nou, die vier mannen kunnen dat welquote:Op woensdag 3 december 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je van het mannelijk geslacht bent zegt niet meteen dat je goed kan karten hoor.
Dan ben je een wijf.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je van het mannelijk geslacht bent zegt niet meteen dat je goed kan karten hoor.
Haha ik denk dat ik alleen maar tegen die banden aanvliegquote:
vroeg vooralquote:Op woensdag 3 december 2014 00:24 schreef supersof het volgende:
over tien uur heb ik met mijn moeder afgesproken in de stad leuk he
ja stelde mijn moeder voor pfffquote:
ik welquote:
pff zwaar leef hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja stelde mijn moeder voor pfff
maar ze neemt een schoolboek mee dat ik daar had laten bezorgen en die heb ik per se nodig dus moet wel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |