Goeie vrienden kunnen ook seks hebben gehad op die handdoek die je daar gebruiktquote:Op woensdag 3 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan douche ik niet als het geen goede vrienden zijn
Gaat het nog goed tussen jullie?quote:
ja, maar is iig goede vriend. heb je toch meer vertrouwen erinquote:Op woensdag 3 december 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vrienden kunnen ook seks hebben gehad op die handdoek die je daar gebruikt
Daar ga je niet dood van.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vrienden kunnen ook seks hebben gehad op die handdoek die je daar gebruikt
TIL dat ik geen goede vrienden heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan douche ik niet als het geen goede vrienden zijn
True that.quote:
jammer manquote:Op woensdag 3 december 2014 00:15 schreef LizzyDrake het volgende:
[..]
TIL dat ik geen goede vrienden heb.
jaquote:
dan liever nacht doorhalenquote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet gemakkelijk inderdaad.
Helemaal uit mijn comfortzone
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
net weer op de trein gezet
en een vriendin zag ons vanaf een ander spoor en zei dat we een heel schattig en lief stelletje zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Sof de Fuhrerquote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
net weer op de trein gezet
en een vriendin zag ons vanaf een ander spoor en zei dat we een heel schattig en lief stelletje zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik geen last van, ligt misschien ook aan de hoeveelheid drank die ik heb genuttigd als ik bij iemand blijf slapen.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet gemakkelijk inderdaad.
Helemaal uit mijn comfortzone
Oh wacht jij bent Toto niet natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:17 schreef LizzyDrake het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ligt misschien ook aan de hoeveelheid drank die ik heb genuttigd als ik bij iemand blijf slapen.
O. Waarom doe je zo gemeen?quote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Toto flikker op met die kutkloon
En als je geen Toto bent flikker dan ook maar gewoon op
Isaacquote:
jaaaaaaaquote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Is hij nou al bij je ouders geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |