Kijk, calorie neutraal zuipenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:52 schreef Lonaa het volgende:
Beloofd.
Calorietechnisch fiets ik die ene herfstbok eraf als ik op en neer naar die vergadering fiets.
Wat flauw... Het is soms ook het moment. Heb ik met wijnen ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we hadden wel een fles meegenomen voor op de hotel kamer, maar zelfs daar was die al minder lekker.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kijk, calorie neutraal zuipen
Mits afstand niet te ver is dit ok. Heb het 1 keer gedaan met een tentfeest op 15 km afstand, heen weg geen probleem. Terug weg was een flinke uitdaging.
Bierfestival Bodegraven... 25 km fietsen. Heen tegenwind 1 uur en een kwartier. Terug, wind gaan liggen en stuk in de kraag, krap uurtje... lolquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mits afstand niet te ver is dit ok. Heb het 1 keer gedaan met een tentfeest op 15 km afstand, heen weg geen probleem. Terug weg was een flinke uitdaging.
Netjes! Ik heb ook wel eens een krap uur over de terugweg gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Bierfestival Bodegraven... 25 km fietsen. Heen tegenwind 1 uur en een kwartier. Terug, wind gaan liggen en stuk in de kraag, krap uurtje... lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dat is te doen, grens ligt hier op 6km. Voordeel van een heel eind fietsen is dat je dronken weggaat en voor je gevoel nuchter thuiskomtquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik hoef maar 3 km.En die 3 km terug heb ik echt in verschillende stadia van dronkenschap afgelegd en ik ben maar een paar keer gevallen.
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Bierfestival Bodegraven... 25 km fietsen. Heen tegenwind 1 uur en een kwartier. Terug, wind gaan liggen en stuk in de kraag, krap uurtje... lol
terugweg interesseert mij nooit zoveel meerquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:19 schreef Karstman het volgende:
Afijn, ik krijg hier net een joekel van chocoladeletter in mijn handen gedrukt. 250gr melkchocolade... Ik wil puur ja! Fijn heb ik ook geen verleiding en kan hij mooi in stukken bij het koffiezetapparaat.
Dit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Bier en fietsen, gouden combinatie.
Maar in het weekend mag ik biertjes, want biertjes.En ja, dat het waarschijnlijk veel sneller zou gaan met de kilo's als ik níet aan het bier zou gaan weet ik. Maar ik ga liever wat trager mét biertjes.
Hier ligt er 1 vanquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:19 schreef Karstman het volgende:
Afijn, ik krijg hier net een joekel van chocoladeletter in mijn handen gedrukt. 250gr melkchocolade... Ik wil puur ja! Fijn heb ik ook geen verleiding en kan hij mooi in stukken bij het koffiezetapparaat.
Ruilen voor mijn reep pure chocolade?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:19 schreef Karstman het volgende:
Dat spul is ook niet bedoeld om zo op te eten, enige nut van dat spul is mee koken of verwerken in andere chocodingenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:30 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb 99% pure chocolade en dat is echt bitterDaar wil je niet eens een heel blokje van
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn reep pure chocolade?
Ik zag hem liggen, ik dacht : HEBBUHquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat spul is ook niet bedoeld om zo op te eten, enige nut van dat spul is mee koken of verwerken in andere chocodingen
Ik had een tijdje geleden een reep van 85% en een van 90% cacao in huis en die eet ik toch echt gewoon zo opquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:32 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat spul is ook niet bedoeld om zo op te eten, enige nut van dat spul is mee koken of verwerken in andere chocodingen
WTF! Zeven?! Why?quote:
Honger! En mandarijnen zijn lekker ende gezond.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
WTF! Zeven?! Why?
Heb vroeger periodes gehad dan at ik er 1 kg per dag, als compensatie
Lol. Jup ze zijn zeker lekker en vast gezond. Ik ga er nu ook gewoon een paar etenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honger! En mandarijnen zijn lekker ende gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |