Achterlijk volkquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)an-gewoon-niet-.html
http://www.rodajc.nl/Nieu(...)edt-fans-excuses-aan
Gaat om het principe uiteraard.
Jeujquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
SorryGa zo hardlopen.. is het weer wat rustiger
Nja weetje, dit gedrag kan gewoon niet. Is respect naar je fans die er elke week weer staan. Op maandagavond. Met dik 9000 man.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Achterlijk volk
Beetje als mannetjes rondlopen terwijl je gewoon jl balt
fans hoor je gewoon te bedanken ook al loop je met 30-0 van het veld af. ze staan er wel altijd (vaak van een uitkering)quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja weetje, dit gedrag kan gewoon niet. Is respect naar je fans die er elke week weer staan. Op maandagavond. Met dik 9000 man.
Jammer van dat laatste weer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
fans hoor je gewoon te bedanken ook al loop je met 30-0 van het veld af. ze staan er wel altijd (vaak van een uitkering)
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jammer van dat laatste weer.
En tevens: als je verliest ga je idd geen humba doen. Maargoed, had dat nog nooit meegemaakt ook. En iedereen stond daar van
Je mag het ze wel kwalijk nemen, maar je kunt ook overdrijvenquote:
Princiepekwestie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je mag het ze wel kwalijk nemen, maar je kunt ook overdrijven
Neehoor. Maargoed, dat is sowieso niet rulluvant nu.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:15 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
En mijn stelling klopt ook. Bij de hk tenminste
je bent zelf rulluvantquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neehoor. Maargoed, dat is sowieso niet rulluvant nu.
Ik kan ermee leven dat ik het niet snapquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met alle respect, echt, maar hoe wil jij als voetbal-leek dat snappen
Ik vind het een grof schandaal, weigeren de humba te doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)an-gewoon-niet-.html
http://www.rodajc.nl/Nieu(...)edt-fans-excuses-aan
Gaat om het principe uiteraard.
Het gaat niet om de humba zelf natuurlijk, maar om het principe. Dat ze da fans niet fatsoenijk bedanken. Gewoon respectloosquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het een grof schandaal, weigeren de humba te doen
Het gaat er vreemd aan toe in Limburg, hier in Groningen is het publiek en de spelers zeer close.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de humba zelf natuurlijk, maar om het principe. Dat ze da fans niet fatsoenijk bedanken. Gewoon respectloos
Normaal hier dus ook wel ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat er vreemd aan toe in Limburg, hier in Groningen is het publiek en de spelers zeer close.
Kan je een vakantie zonder live concert van Ariana Grande wel vakantie noemen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef Fylax het volgende:
Met deze week erbij geteld nog 3 weken school en dan vakantie.
178 nachten tot Ariana Grandequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je een vakantie zonder live concert van Ariana Grande wel vakantie noemen?
Nog maar 186 nachten totdat Pax en ik Mark Knopfler zien
Bijna, dit vindt toto leukquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijna dus
Doe haar de groeten van me!
AF_:quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:21 schreef Fylax het volgende:
Deze maand maar eens beginnen met de Fylax Megamix.
AF_ en appelen vinden dit leuk.
Fylax megamix?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een plaatje posten wat het niet doet?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe ook een AF_
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|