Als ze de wet breken dan kan je veel meer voor hun verzuren en als er niet een dergelijke by-law is zal de politie moeten optreden.quote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef andreas612 het volgende:
Ze zullen best het een en ander kunnen verzuren voor je als ze dat echt willen maar dan zul je wel meer moeten doen dan alleen een fotootje nemen van de skyscrapers.
Vooral die tweede. En dan zal de reactie vaak alsnog dreigen met geweld zijn. Gorillas zijn nou eenmaal niet zo slim.quote:Op maandag 29 december 2014 18:22 schreef Individual het volgende:
"Please cite the applicable by-law for restrictions on photography."
"Misrepresentation of any law subject is slanderous. Please submit to me your full name and that of your employer."
"Apologise and stop restricting myself from excercising my freedom so we can lay down this matter, thank you."
Wicked is geweldigquote:Op maandag 29 december 2014 10:49 schreef Yesse het volgende:
Oja, weet iemand of er nog een musical is die toch goed te bezoeken is voor iemand die slecht Engels verstaat?
En Stomp zal ook wel te doen zijnquote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Wicked is geweldigMijn vriend is absoluut geen ster in Engels maar heeft de musical goed kunnen volgen
klinkt eerder duits dan jamaicaansquote:Op maandag 29 december 2014 11:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet alleen bij Canary Wharf. Laatste keer dat ik er was ben ik ook weggetrapt bij de London Eye omdat ik met statief stond (gewoon in dat parkje, Jubilee Gardens). Kwam er zo'n Jamaicaanse beveiliger bitchen. "YES, DIS IESCH A PRIVATE PAAARK, You need permission from management if you use a tripod"Wilde alleen maar een schemer-foto van dat pauper rad maken
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Wicked is geweldigMijn vriend is absoluut geen ster in Engels maar heeft de musical goed kunnen volgen
Beiden bedankt! Voor het eerst dat ze in Londen zal zijn, en überhaupt lang geleden dat ze heeft gereisd dus ik wil haar het liefst de totale ervaring gevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
En Stomp zal ook wel te doen zijn
Dan zou ik echt voor Wicked gaan. Die show, wauw. Zodra de muziek begon en alles begon te bewegen kreeg ik meteen kippenvel. Echt een spektakel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Beiden bedankt! Voor het eerst dat ze in Londen zal zijn, en überhaupt lang geleden dat ze heeft gereisd dus ik wil haar het liefst de totale ervaring geven
Veel plezier!quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Beiden bedankt! Voor het eerst dat ze in Londen zal zijn, en überhaupt lang geleden dat ze heeft gereisd dus ik wil haar het liefst de totale ervaring geven
Of The Lion Kingquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
The Lion King is inderdaad ook fantastisch. Wel een van de duurdere, maar zeker de moeite waard. En ook met weinig Engels prima te volgen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:15 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Of The Lion KingMaar Wicked is ook absoluut geweldig!
Bedenk wel dat je met Ryanair ook nog transport naar London moet betalen, als je 10-20 Euro meer betaald voor Heathrow ben je goedkoper uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:02 schreef Blistering het volgende:
Ik ben in januari waarschijnlijk een maand lang vrij, dus dan wil weer eens een paar dagen richting Londen.
M'n nieuwe camera uittesten, vliegtuigen spotten (m'n hobby) en wellicht een wedstrijdje van Arsenal meepikken.
Zie dat ik voor 60 euro al heen en weer vlieg met Ryanair, dus dat ziet er wel goed uitHoewel ik ook nog KLM overweeg, iets meer geld maar wel meer comfort.
Vorige keer was ik in dit hostel: http://palmerslodges.com/swisscottage/hostel/
Echt een top hostel
Klopt. Goed punt!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je met Ryanair ook nog transport naar London moet betalen, als je 10-20 Euro meer betaald voor Heathrow ben je goedkoper uit.
Kijk voor vluchten even voor eind januari, zal wellicht goedkoper zijn. Ik heb 3 weken geleden een vlucht geboekt voor 10 januari (14 jan terug), heb ik 35 euro voor betaald. Stansted Express trein erbij was 20 euro, dus voor 55 euro was ik klaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:02 schreef Blistering het volgende:
Ik ben in januari waarschijnlijk een maand lang vrij, dus dan wil weer eens een paar dagen richting Londen.
M'n nieuwe camera uittesten, vliegtuigen spotten (m'n hobby) en wellicht een wedstrijdje van Arsenal meepikken.
Zie dat ik voor 60 euro al heen en weer vlieg met Ryanair, dus dat ziet er wel goed uitHoewel ik ook nog KLM overweeg, iets meer geld maar wel meer comfort.
Vorige keer was ik in dit hostel: http://palmerslodges.com/swisscottage/hostel/
Echt een top hostel
Goeie tip. Ryanair is ook weer aan het stunten, voor 9,99 reis je naar allemaal Europese steden (waaronder Londen).quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:22 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kijk voor vluchten even voor eind januari, zal wellicht goedkoper zijn. Ik heb 3 weken geleden een vlucht geboekt voor 10 januari (14 jan terug), heb ik 35 euro voor betaald. Stansted Express trein erbij was 20 euro, dus voor 55 euro was ik klaar.
250 euro per nacht of voor 4 nachten?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goeie tip. Ryanair is ook weer aan het stunten, voor 9,99 reis je naar allemaal Europese steden (waaronder Londen).
Ik wil op 30 januari vliegen, en op 3 februari weer terug. Door de goedkope vliegkosten overweeg ik wel een hotel te nemen i.p.v. een hostel. Als het maar voor 1 nachtje was had ik wel een hostel genomen denk ik, maar 4 nachten wordt mij iets te gortig.
De prijzen vallen wel tegenHad ook niet anders verwacht van Londen eigenlijk. Je bent zo 250 euro kwijt.
Haha, kan alle 2quote:Op zondag 4 januari 2015 16:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
250 euro per nacht of voor 4 nachten?
Fijne wijk ook!quote:Op zondag 4 januari 2015 16:53 schreef Blistering het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg, haha.
Heb 4 nachten incl. gratis annuleren & ontbijt geboekt bij http://booking.com/3b5f4bb77deb238, kost 275,-
Hebben wij de week van kerst ook in de buurt gezeten. Park International Hotel. Ook een goedkope aanrader. Al hadden wij maanden van tevoren geboekt. Verbindingen met rest van Londen is uitstekend daar.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:53 schreef Blistering het volgende:
Ok, dan weet ik genoeg, haha.
Heb 4 nachten incl. gratis annuleren & ontbijt geboekt bij http://booking.com/3b5f4bb77deb238, kost 275,-
Mits je braaf in- en uitchecked.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:47 schreef MartijnUK het volgende:
Ja het maximumbedrag op 1 dag staat gelijk aan een day travelcard voor de zones die je hebt doorkruist. Er kan op één dag dus niet meer besteed worden dan die limiet.
dat is wel hetgeen waardoor je een goedkope kamer hebt... anders is het toch snel het dubbele...quote:Op zondag 4 januari 2015 19:49 schreef Blistering het volgende:
M\n hotel heeft wel een gedeelde badkamer trouwens. Nog even bedenken hoe relaxed ik dat vind
http://securebooking.evii(...)ame=Charlotte_NW61PFquote:Op zondag 4 januari 2015 20:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga tijdens de openingsdagen van het WK Rugby naar Londen, dan zijn de hotels pas duur. Zit nu te twijfelen tussen Ibis Shepherd's Bush of Holiday Inn Express Swiss Cottage. Denk dat ik voor die laatste ga, net iets goedkoper plus er zit ontbijt bij. Toch nog steeds 219 pond voor 2 nachten.
http://www.tripadvisor.nl(...)-London_England.html
Als iemand nog een tip heeft voor 17-19 september, let me know!
eigen bathroom zit op 178 pond... ff kijken waar het zitquote:Op zondag 4 januari 2015 20:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://securebooking.evii(...)ame=Charlotte_NW61PF
139.- voor twee nachten. Fijn hotel. Geen idee hoe het ontbijt is, want dat heb ik niet gehad. 2 haltes verder dan Swiss Cottage (uit mijn hoofd)
Oh... voor twee personen... dat stond er niet bijquote:Op zondag 4 januari 2015 20:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eigen bathroom zit op 178 pond... ff kijken waar het zit
Travelodge en Premier Inn, en dan iets verder weg gaan zitten.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga tijdens de openingsdagen van het WK Rugby naar Londen, dan zijn de hotels pas duur. Zit nu te twijfelen tussen Ibis Shepherd's Bush of Holiday Inn Express Swiss Cottage. Denk dat ik voor die laatste ga, net iets goedkoper plus er zit ontbijt bij. Toch nog steeds 219 pond voor 2 nachten.
Als iemand nog een tip heeft voor 17-19 september, let me know!
Met dat gevoel kwam ik de eerste keer ook terug uit Londen. Drukke teringzooi.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil echt nog eens terug naar Londen! Mijn vriend woont in Engeland en ik ben er dus vaak genoeg. We zijn er zelf 1 keertje heen geweest, maar hij houdt niet van de drukte, voelt hij zich niet fijn bij.
zie tripadvisor... niet heel denderend, hoop mensen die het matig, slecht of vreselijk vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef daan1601 het volgende:
Heeft er iemand hier ervaringen met dit hostel? Ik hoor het graag, aangezien ik er binnenkort verblijf
Dit. Hangt er waarschijnlijk ook vanaf wat je gewend bent natuurlijk, maar er zijn zeker betere hostels te vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zie tripadvisor... niet heel denderend, hoop mensen die het matig, slecht of vreselijk vinden.
Dat was het ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:08 schreef daan1601 het volgende:
Het is al geboekt (reis vanuit mijn studie), maar ik was benieuwd of er hier mensen ervaringen hadden
Oke, bedankt! ja gezellig gaat het zeker wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat was het ook.Maar met je studie naar Londen klinkt sowieso gezellig dus je vermaakt je er vast wel.
(Scheelt ook wel als je een kamer niet met heel veel onbekenden hoeft te delen.)
Voor zover ik weet rijdt de metro maar tot een uur of 12 overal. En dan vanaf 5:30/6.00 weer.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:09 schreef Silenus het volgende:
Hoe zit het met de metro's snachts? Rijden die gewoon?
Ik ga vrijdagochtend naar Londen, maar vlieg zaterdagochtend weer terug vanuit Stansted. Moet om 6.30u daar zijn, maar ga ook de kroeg in dus waarschijnlijk trek ik soort van door ofzo. Heb al gezien dat er bussen gaan vanuit Baker Street, maar dan moet ik daar wel om een uur of vijf half zes daar zien te komen.
En je zult net zien dat die éne kroeg waarin je op dat moment staat dus echt een klote-eind lopen van Baker Street is.
Pak een nachtbus naar Baker Street?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:09 schreef Silenus het volgende:
Hoe zit het met de metro's snachts? Rijden die gewoon?
Ik ga vrijdagochtend naar Londen, maar vlieg zaterdagochtend weer terug vanuit Stansted. Moet om 6.30u daar zijn, maar ga ook de kroeg in dus waarschijnlijk trek ik soort van door ofzo. Heb al gezien dat er bussen gaan vanuit Baker Street, maar dan moet ik daar wel om een uur of vijf half zes daar zien te komen.
En je zult net zien dat die éne kroeg waarin je op dat moment staat dus echt een klote-eind lopen van Baker Street is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |