Top, dankjewel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt deze trein ieder kwartier. Ik heb hem anderhalve week geleden 2x genomen (1x op een vrijdagmiddag van het vliegveld > Londen, en 1x op de dinsdagochtend de andere kant op), en beide keren ging dat vlekkeloos.
Ja, trein is inderdaad prima en heeft genoeg zitplaatsen ook. Kunt vooraf al online een ticket kopen voor de trein, scheelt significant in de kosten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Top, dankjewel.Klinkt een stuk sneller/betrouwbaarder dan de bus.
Ik zag het ja. Bedankt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, trein is inderdaad prima en heeft genoeg zitplaatsen ook. Kunt vooraf al online een ticket kopen voor de trein, scheelt significant in de kosten.
Mijn ervaringen van en naar Londen afgelopen zomer waren toch wel wat anders... Op Gatwick controleerden ze ook echt nog wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Merk ik steeds vaker op vliegvelden, waar dan ook.
Ik vind de aankomst op vliegvelden wel steeds dramatischer, vorige keer dat ik op Heathrow aankwam en het gore lef had om met m´n Poolse paspoort het land binnen te komen een kwartier aan een kruisverhoor onderworpen.
ja die is begonnen maar de wedstrijden zijn in het weekendquote:Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef XL het volgende:
Vandaag naar Londen, is de six nations al begonnen? Zijn er wedstrijden tot en met woensdag?
App CityMapperquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
Hi mensen! Ik ga in de meivakantie naar Londen via Amsterdam naar het vliegveld Southend Londen, heeft iemand nog tips hoe ik makkelijk richting het centrum kom? En weet iemand ook nog een handige app met navigatie in Londen ofzo? En dan heb ik nog een vraag! Weet iemand nog iets leuk om heen te gaan ja ik ken Londen Eye etc wel. Maar echt een aanrader (ga overigens naar White Hart Lane)
Alvast bedankt!
Tegenover de uitgang van het vliegveld is een treinstation. Treinen reiden twee keer per uur. Die brengen je in een uurtje naar Liverpool Street. Vanaf daar kun je makkelijk de metro pakkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
Hi mensen! Ik ga in de meivakantie naar Londen via Amsterdam naar het vliegveld Southend Londen, heeft iemand nog tips hoe ik makkelijk richting het centrum kom? En weet iemand ook nog een handige app met navigatie in Londen ofzo? En dan heb ik nog een vraag! Weet iemand nog iets leuk om heen te gaan ja ik ken Londen Eye etc wel. Maar echt een aanrader (ga overigens naar White Hart Lane)
Alvast bedankt!
Volgens de beschrijving van de video Brick Lanequote:Op donderdag 19 februari 2015 19:07 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand welke straat dit is in Londen?
ohquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:46 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving van de video Brick Lane
Als je daar wil gaan fotograferen moet je er rekening meehouden dat het er megadruk is met toeristen.quote:
yea, ik vond voornamelijk die oude gevels wel vetquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
Als je daar wil gaan fotograferen moet je er rekening meehouden dat het er megadruk is met toeristen.
Daarmee staat london volquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
yea, ik vond voornamelijk die oude gevels wel vet
Dan moet je naar Bermondsey, ten oosten van tower bridge road (zuid kant van de brug).quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ja, alleen is d'r nog wel een verschil tussen oud en architectonisch interessant.
ait, zal eens uitchecken, volgende keer wordt sowieso beetje de 't centrum mijden en de buitenwijken checkenquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Dan moet je naar Bermondsey, ten oosten van tower bridge road (zuid kant van de brug).
Om nog even terug te komen op mijn vraag. Ik zit vlakbij Tanners Hill dat is een straat in Londen.. als ik dan naar White Hart Lane (stadion van Tottenham) ga dan duurt via de app Citymapper meer dan een uur. Is dit dan ook zo? En ja met de bus.. ik weet alleen niet als dat ook voor de metro geld. Kan iemand mij een beetje duidelijkheid hier in geven?quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
Alvast bedankt!
Ja dit klopt wel ja. Helemaal van zuidoost naar behoorlijk noordelijk. Londen is groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op mijn vraag. Ik zit vlakbij Tanners Hill dat is een straat in Londen.. als ik dan naar White Hart Lane (stadion van Tottenham) ga dan duurt via de app Citymapper meer dan een uur. Is dit dan ook zo? En ja met de bus.. ik weet alleen niet als dat ook voor de metro geld. Kan iemand mij een beetje duidelijkheid hier in geven?
Dit is de is de site van het OV in Londen, daar kun je ook de route laten bepalen:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Om nog even terug te komen op mijn vraag. Ik zit vlakbij Tanners Hill dat is een straat in Londen.. als ik dan naar White Hart Lane (stadion van Tottenham) ga dan duurt via de app Citymapper meer dan een uur. Is dit dan ook zo? En ja met de bus.. ik weet alleen niet als dat ook voor de metro geld. Kan iemand mij een beetje duidelijkheid hier in geven?
Grappig bedankt idd. Lopen scheelt soms gewoon 10 minuten en is sneller dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:11 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dit is de is de site van het OV in Londen, daar kun je ook de route laten bepalen:
www.tfl.gov.uk
Ik heb t ook een keer gedaan met de bus, duurde idd lang. Pas aub op voor je spullen trouwens bij Tottenham want t ligt echt in een gajesbuurtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja dit klopt wel ja. Helemaal van zuidoost naar behoorlijk noordelijk. Londen is groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |