Misschien kunnen we vragen of God Pannecoucke daar ook nog even iets aan kan doen, aan die duizend aiaiaiaiaaaas.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:25 schreef yvonne het volgende:
Zonder de aiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai is het wel een ouderwets songfestival-deuntje.
Ja dat dus. HANS DOE IETS!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:27 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat ze bij dat whaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai een stel nakende mannen heeft als gimmick, enkel bedekt door zo'n indianenschaamlap.
Of peniskoker, hebben we iig een opvallende gimmick
Ze heeft al gezegd dat dat een grap was en niet van haar af komt, ze gaat gewoon als Trijntjequote:
Dit soort grappen maak je nietquote:Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat dat een grap was en niet van haar af komt, ze gaat gewoon als Trijntje
Ze stemden in 2012 ook voor een mompelend gezongen ohohohohohohoh-inzendingquote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu maar hopen dat ze in Europa gaan stemmen op iemand die minuten lang AIAIAIAIAIAIAI zingt.
Ik heb er vertrouwen in
AIAIAIAIAIAIAI > shalalie shalalaquote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze stemden in 2012 ook voor een mompelend gezongen ohohohohohohoh-inzending
En in het verleden won Lalalalalalala ook al eens
Dit is 'gewoon' typisch een Songfestivalliedje dat duidelijk beter scoort naarmate het later in show langskomt, vermoed ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:01 schreef Jane het volgende:
Ik krijg er echt een typisch middenmotergevoel bij.
Birds en CATS waren aparter en riepen bij veel mensen sterke gevoelens op. Onze Nederlandse aard maakt dan dat het meestal negatieve gevoelens zijn.
Dit is minder controversieel, maar ik denk niet dat dat per se beter is.
Precies, CATS was een zak dampende stront. Ik vind dit al een stuk aansprekender.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
CATS is op zichzelf gewoon een kutnummer. Daar op het podium werd het wat, misschien gaat het dit jaar ook zo. *hoop houdt
Maar de laatste jaren was er juist geen typisch songfestivalliedje meer. Alleen Nederland bleef daat stug aan vasthouden.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is 'gewoon' typisch een Songfestivalliedje dat duidelijk beter scoort naarmate het later in show langskomt, vermoed ik.
Volgens mij had Anouk dit op de plank liggen, vermoedelijk om ooit nog een keer als albumtrack uit te brengen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk had ik van Anouk ook iets uitgesprokeners verwacht?
Ik zou ook de voorkeur geven aan een liedje waar je ofwel Top 5 mee kan scoren, ofwel keihard mee op je bek kan gaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar de laatste jaren was er juist geen typisch songfestivalliedje meer. Alleen Nederland bleef daat stug aan vasthouden.
2 Jaar een niet-songfestivalliedje en kijk eens hoe hoog we eindigden.
Ik zie dit liedje als een stap terug
Ja, precies!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou ook de voorkeur geven aan een liedje waar je ofwel Top 5 mee kan scoren, ofwel keihard mee op je bek kan gaan.
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu maar hopen dat ze in Europa gaan stemmen op iemand die minuten lang AIAIAIAIAIAIAI zingt.
Ik heb er vertrouwen in
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:01 schreef Jane het volgende:
Ik krijg er echt een typisch middenmotergevoel bij.
Birds en CATS waren aparter en riepen bij veel mensen sterke gevoelens op. Onze Nederlandse aard maakt dan dat het meestal negatieve gevoelens zijn.
Dit is minder controversieel, maar ik denk niet dat dat per se beter is.
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is 'gewoon' typisch een Songfestivalliedje dat duidelijk beter scoort naarmate het later in show langskomt, vermoed ik.
Eens eenser eenst!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar de laatste jaren was er juist geen typisch songfestivalliedje meer. Alleen Nederland bleef daat stug aan vasthouden.
2 Jaar een niet-songfestivalliedje en kijk eens hoe hoog we eindigden.
Ik zie dit liedje als een stap terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |