Helemaal mee eens. Ik houd van Carolquote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef OMG het volgende:
Beth was al 4 seizoenen niet boeiend; een zelfmoordpoging, af en toe babysitten, en hier en daar een liedje zingen. Meer heeft ze niet echt bijgedragen, en ik heb vrij weinig wat betreft "ontwikkeling" gezien.
Carol daarentegen is van mishandelde moeder naar Rambo gemetamorfoost. Die zou ik wel missen als ze haar eruit zouden schrijven.
dit. Eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vind, dat Beth dood is? Vond het wel leuk om haar ontwikkeling te zien, net als Carol.
Februari.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wanneer begint de serie trouwens weer?
Ja, nouja, mensenkennis. Om tijdens het uitwisselen van gevangenen opeens mensen neer te gaan steken met een schaar spreekt nou niet bepaald van mensenkennis. Als je dat dan toch moet doen dan is het handiger om dat te doen voordat iedereen met volautomatische wapens staat te zwaaien.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Beth is inderdaad van een zelfmoordpoging naar het neersteken van Dawn gegaan, ondertussen heeft ze meer mensenkennis ontwikkeld.
Eerder na 3 afleveringen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef stinkie het volgende:
Z nation is vooral leuk omdat het nieuw is.
Na 3 seizoenen be je dat ook wel zat
Mensenkennis in de zin van, dat ze wist dat Dawn spelletjes speelde, en zo haar eigen spelletje probeerde te spelen, door te doen alsof ze Carol niet kende etc. Vooral de aflevering met Daryl zag je dat ze was gegroeid van een timide meisje naar iemand met meer lef en denkwijze. Dat het allemaal niet slim is, logisch, maar ze probeert wel vooruit te denken door überhaupt een schaar mee te nemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, nouja, mensenkennis. Om tijdens het uitwisselen van gevangenen opeens mensen neer te gaan steken met een schaar spreekt nou niet bepaald van mensenkennis. Als je dat dan toch moet doen dan is het handiger om dat te doen voordat iedereen met volautomatische wapens staat te zwaaien.
Anderzijds is het TWD en kon ze ingeschat hebben dat alles toch compleet onlogisch verliep
Opeens? Dawn was akkoord gegaan met de ruil en na afloop wilde ze ineens Noah hebben. Denk dat Beth daarom Dawn wilde vermoorden (oke, ze is niet zo goed daarin geslaagd).quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, nouja, mensenkennis. Om tijdens het uitwisselen van gevangenen opeens mensen neer te gaan steken met een schaar spreekt nou niet bepaald van mensenkennis. Als je dat dan toch moet doen dan is het handiger om dat te doen voordat iedereen met volautomatische wapens staat te zwaaien.
Anderzijds is het TWD en kon ze ingeschat hebben dat alles toch compleet onlogisch verliep
9febquote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wanneer begint de serie trouwens weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |