abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147256537
Beth is inderdaad van een zelfmoordpoging naar het neersteken van Dawn gegaan, ondertussen heeft ze meer mensenkennis ontwikkeld. Dat noem ik toch wel een ontwikkeling. Speelde zelf "spelletjes" en de aflevering met Daryl vond ik wel tof. Dat ze minder snel ontwikkelde dan Carol is zeker, maar wie weet waar het personage naartoe kon gaan.
pi_147256597
Wanneer begint de serie trouwens weer? :D
  woensdag 3 december 2014 @ 19:26:58 #128
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_147256946
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:06 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vind, dat Beth dood is? Vond het wel leuk om haar ontwikkeling te zien, net als Carol.
dit. Eens.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_147256947
quote:
5s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef ShinobizWinter het volgende:
Februari.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 3 december 2014 @ 19:27:31 #130
19297 stinkie
pi_147256968
Z nation is vooral leuk omdat het nieuw is.

Na 3 seizoenen be je dat ook wel zat
pi_147257026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Beth is inderdaad van een zelfmoordpoging naar het neersteken van Dawn gegaan, ondertussen heeft ze meer mensenkennis ontwikkeld.
Ja, nouja, mensenkennis. Om tijdens het uitwisselen van gevangenen opeens mensen neer te gaan steken met een schaar spreekt nou niet bepaald van mensenkennis. Als je dat dan toch moet doen dan is het handiger om dat te doen voordat iedereen met volautomatische wapens staat te zwaaien.

Anderzijds is het TWD en kon ze ingeschat hebben dat alles toch compleet onlogisch verliep :P
Conscience do cost.
pi_147257075
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef stinkie het volgende:

Eerder na 3 afleveringen.
pi_147257413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, nouja, mensenkennis. Om tijdens het uitwisselen van gevangenen opeens mensen neer te gaan steken met een schaar spreekt nou niet bepaald van mensenkennis. Als je dat dan toch moet doen dan is het handiger om dat te doen voordat iedereen met volautomatische wapens staat te zwaaien.

Anderzijds is het TWD en kon ze ingeschat hebben dat alles toch compleet onlogisch verliep :P
Mensenkennis in de zin van, dat ze wist dat Dawn spelletjes speelde, en zo haar eigen spelletje probeerde te spelen, door te doen alsof ze Carol niet kende etc. Vooral de aflevering met Daryl zag je dat ze was gegroeid van een timide meisje naar iemand met meer lef en denkwijze. Dat het allemaal niet slim is, logisch, maar ze probeert wel vooruit te denken door überhaupt een schaar mee te nemen.
pi_147257414
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Opeens? Dawn was akkoord gegaan met de ruil en na afloop wilde ze ineens Noah hebben. Denk dat Beth daarom Dawn wilde vermoorden (oke, ze is niet zo goed daarin geslaagd).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_147257521
quote:
5s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef ShinobizWinter het volgende:
9feb
(she/her)
pi_147262893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Februari.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

9feb
Thanks!
pi_147263184
Kom op, iedereen ziet toch wel dat Dawn, net zo;n manipulerende bitch was als Bryan the Governer? Daarom moest ze dood van Beth, verder geen gemis, ze was niet echt badass natuurlijk, met haar polsgips en littekens op het gezicht.
.
pi_147263555
Verdomme, ik was verliefd op Beth.
pi_147268230
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef stinkie het volgende:

Kan, maar ze zitten aan het eind van seizoen 1. En hun benadering is nog redelijk fris.
pi_147268271
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

Kan, maar ze zitten aan het eind van seizoen 1. En hun benadering is nog redelijk fris.
Lol, zit ook serie 1 weer te bekijken, jonge kopjes hadden ze nog...
Maar zombies konden toen nog iets oppakken, een steen om door een raam te beuken, dat meisje met haar beertje... later niet meer...
Ergens gek, want dan zouden ze nu 4 jaar later het besef moeten hebben dat ze te vervallen zijn om dat te kunnen doen, want ze doen het niet meer nl, dwz proberen het niet meer zelfs. En ook in de eerste aflevering waren er al zombies (meisje met rode fiets) die gek genoeg al heel vervallen waren...
Daarnaast wordt op gegeven moment gezegd dat als Rick wakker wordt de zombie Holocaust al een maand geleden was... ook gek.
Rick zal hoogstens een kleine week buiten bewustzijn daar gelegen hebben. Lichamen kunnen nooit zo vervallen zijn geweest als het meisje met de rode fiets.
Overigens het "turnen" duurde vrij lang na een beet: denk aan Jim & zuster van Andrea. Nu was er wel een soort verklaring ingebouwd dacht ik, dat het bij de 1 langer duurde dan de ander, maar toch...
Schoonheidsfoutjes, denk ik.

PS Morales gaat zijn eigen weg, ep5, zie ik nu, was ik vergeten. Was een goeie dude.
Zou Morales nog ooit terugkeren, net als Morgan nu voor de tweede keer?
Jim was ook een goeie vent btw...

[ Bericht 16% gewijzigd door Ryan3 op 04-12-2014 01:36:53 ]
I´m back.
pi_147268706
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:14 schreef Captainp00face het volgende:
Verdomme, ik was verliefd op Beth.
Dude. :{.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 01:50:42 #142
88815 The_Emotion
98.3
pi_147268974
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, zit ook serie 1 weer te bekijken, jonge kopjes hadden ze nog...
Maar zombies konden toen nog iets oppakken, een steen om door een raam te beuken, dat meisje met haar beertje... later niet meer...
Ergens gek, want dan zouden ze nu 4 jaar later het besef moeten hebben dat ze te vervallen zijn om dat te kunnen doen, want ze doen het niet meer nl, dwz proberen het niet meer zelfs. En ook in de eerste aflevering waren er al zombies (meisje met rode fiets) die gek genoeg al heel vervallen waren...
Daarnaast wordt op gegeven moment gezegd dat als Rick wakker wordt de zombie Holocaust al een maand geleden was... ook gek.
Rick zal hoogstens een kleine week buiten bewustzijn daar gelegen hebben. Lichamen kunnen nooit zo vervallen zijn geweest als het meisje met de rode fiets.
Overigens het "turnen" duurde vrij lang na een beet: denk aan Jim & zuster van Andrea. Nu was er wel een soort verklaring ingebouwd dacht ik, dat het bij de 1 langer duurde dan de ander, maar toch...
Schoonheidsfoutjes, denk ik.

PS Morales gaat zijn eigen weg, ep5, zie ik nu, was ik vergeten. Was een goeie dude.
Zou Morales nog ooit terugkeren, net als Morgan nu voor de tweede keer?
Jim was ook een goeie vent btw...
Morgan's zombievrouw probeerde nog de deur te openen in S1 herinner ik me nog, daarna kunnen zombies alleen iets openbreken door met een horde tegen een hek aan te leunen. :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_147269066
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Morgan's zombievrouw probeerde nog de deur te openen in S1 herinner ik me nog, daarna kunnen zombies alleen iets openbreken door met een horde tegen een hek aan te leunen. :')
Ja, klopt idd, maar dat is erg tegenstrijdigheid met het meisje met de rode fiets natuurlijk.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2014 @ 02:43:27 #144
88815 The_Emotion
98.3
pi_147269466
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt idd, maar dat is erg tegenstrijdigheid met het meisje met de rode fiets natuurlijk.
die had al geen benen meer, dus kon sowieso niet veel doen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_147270308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In seizoen 2 zit ook een scene waarin een walker de RV van Dale inklimt (waar Andrea zich verstopt op de WC). Die trekt nog net niet de kastjes open, maar die is echt aan het rondkijken.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_147271022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dude. :{.
Ze is 29 en ziet er prima uit, wat is er mis mee?
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2014 @ 09:43:49 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_147271622
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ze is 29 en ziet er prima uit, wat is er mis mee?
In de serie was ze 16 maar idd ook dan age of consent
  donderdag 4 december 2014 @ 09:55:56 #148
19297 stinkie
pi_147271863
Klagen over de inhoud van een spoiler :')
pi_147280178
Voor alle Maggie fans:

donderdag 4 december 2014 @ 15:52:49 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147281005
Is er ook gezegd dat Beth zestien was in de serie ? Volgens mij niet maar merk dat veel mensen dit zomaar aannemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')