New Mexicoquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Welke Amerikaanse staat was oorspronkelijk bedoeld als Indianenreservaat en heette dan ook voor het diens huidige naam kreeg Indian Territory?
Maar het klopt niet!quote:
Texas? :pquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar het klopt niet!
Hoewel Indiana net zo'n Republikeins bastion is als de staat die ik zoek
New mexico?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Texas was het dichtste bij tot nu toe.
Oklahomaquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar begint met een O...
quote:
Ja ik bedoelde Oklahoma natuurlijkquote:
Wel in Minnesota jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee... is in Minnesota trouwens...
Ik weet wel dat de hoofdstad van Minnesota Minneapolis-St. Paul is?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:24 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Wat is ditik had mn geld op jou gezet
Er ligt een state park vlakbij met dezelfde naamquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de hoofdstad van Minnesota Minneapolis-St. Paul is?
ik schaam me een beetje, ik heb de hele wiki pagina doorgelezen. Was wel van de planeet tho.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:25 schreef Targaryen het volgende:
Trouwens, er zijn al zo veel vragen over Mississippi geweestik ben best verbaasd dat niemand dit nog weet
Moeilijke naam? Anders denk ik nog even, want moet het gelezen hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Opgezocht... deed wel een bel rinkelen...
Nee het is eigenlijk niet eens zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Moeilijke naam? Anders denk ik nog even, want moet het gelezen hebben.
Indiaans...quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Moeilijke naam? Anders denk ik nog even, want moet het gelezen hebben.
Familie van mij is er geweest, Mag ik een hulplijn bellen.quote:
Hoe weet je dat die geen zoekmachine gaan gebruikenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Familie van mij is er geweest, Mag ik een hulplijn bellen.
Ik ga na deze vraag de wiki nog een keer lezen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:36 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik baal hier een beetje van. Blijkbaar zit de Mississippi kennis er nog niet goed genoeg in.
Heb ik gisteren al punt voor gekregenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef Targaryen het volgende:
Nieuwe vraag; Noem De Grote Drie naoorlogse Nederlandse schrijvers.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al punt voor gekregen
Hoe past dat met caput en veritas?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef Targaryen het volgende:
Het antwoord was trouwens, het Itascameer
veritas caputquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:41 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoe past dat met caput en veritas?
Toen was ik er niet wist het wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al punt voor gekregen
Wolkers toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Is goed, toevallig dat het al gesteld was. Was er gisteren niet bij.
Gewoon een punt waard lijkt me?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Is goed, toevallig dat het al gesteld was. Was er gisteren niet bij.
Waarom pas je je post aanquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen was ik er niet wist het wel.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Harry Mulisch
Jan Wolkers
Gerard Reve,
Er staat trouwens jan wolkers, dacht dat je je antwoord naar het juiste had aangepast, mijn excuus.quote:
Juist.quote:
Ja mijn fout dat ik het verkeerd zag, ik dacht dat je m aangepast had naar goed, maar in het vervolg beter nieuwe postquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ter verdediging, Ik had er Wolkers, Mg Schmidt Mulisch staan.
Wetend dat Mg Schmidt fout was, Maar was de eerste naam die in me opkwam.
Later kwam ik in mijn gedachten uit op Reve. Vandaar de edit.
beter nieuwe posta maken man volgende keerquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ter verdediging, Ik had er Wolkers, Mg Schmidt Mulisch staan.
Wetend dat Mg Schmidt fout was, Maar was de eerste naam die in me opkwam.
Later kwam ik in mijn gedachten uit op Reve. Vandaar de edit.
Klopt, geen antwoord met verhouding in dit deel is punt maar jou!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:57 schreef Targaryen het volgende:
pfoeh, zoutzuur en salpeterzuur. De verhouding, ik zou het niet weten, bruut spul, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |