• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Gefeliciteerd!quote:
Dat zou zomaar Yreal kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:30 schreef Blistering het volgende:
Danku allen
En zo is dat Joosie! Moet zo ff richting Utrecht voor tutorles. Krijgen een presentatie van een notaris en iemand die een proefschrift schrijft. An sich wel boeiend, dus ik laat me graag verrassen.
Yes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo naar de FdR van de UU. Fiets er regelmatig langs, maar eigenlijk nog nooit binnen geweest.
Blistering, jij zit daar toch?
quote:jwsaeijs (gast)
Er wordt nergens gesproken over de prijsstijgingen van theaterkaartjes. Ik kan het helaas niet betalen om met mijn kleinzoontje naar bv Billy-Alliot te gaan of ik moet genoegen nemen met een plaats in het achteronder, waarvan overigens de prijs ook niet in verhouding staat tot het kijkplezier! Trouwens, die mijnheer Zijlstra moet zich maar rustig houden, want hoeveel excuses hij wel niet moet maken aan ouderen vanwege zijn ouderenbeleid is dramatisch loopt dramatisch op!
quote:frans verst (gast)
Excuses.Voor wat.Om te zien dat de bobobs in de kunst zich feteren met Amerikaanse ,Chinese en andere buitenlandse kunstenaars en projecten.Voor de Nederlander is er haast niets meer over.Die krijgen een uitkering om niet van honger dood te gaan,maar geld voor materiaal,projecten,exposities en promotie kunnen ze vergeten.Bij alle fondsen voor de kunst wordt je weggestuurd.Soms op grove denigrerende wijze.
Misschien hebben ze het zelf nog niet ontvangen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:10 schreef Mshauri het volgende:
02-12-2014 07:48 Levering is met 1 dag vertraagd.
Wat is dit nou weer
Wie bedoel je? Er staat dat gisteravond om 23u het pakketje bij Post NL was aangemeldquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het zelf nog niet ontvangen?
Dat wist ik nog niet heah. Maar Bol (assuming this is Bol) kan ook wel eens op hun eigen leverancier moeten wachten. Overigens dacht ik dat aanmelden en fysiek overhandigen niet hetzelfde zijn bij Post NL. Het is mogelijk om alvast een label aan te maken voor een nog te overhandigen zending.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:38 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Er staat dat gisteravond om 23u het pakketje bij Post NL was aangemeld
02-12-2014 00:49 Zending is opgehaald en zit in het sorteerproces.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet heah. Maar Bol (assuming this is Bol) kan ook wel eens op hun eigen leverancier moeten wachten. Overigens dacht ik dat aanmelden en fysiek overhandigen niet hetzelfde zijn bij Post NL. Het is mogelijk om alvast een label aan te maken voor een nog te overhandigen zending.
Geeft niets. De mensen voor wie ik werk filteren ook de meeste informatie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
02-12-2014 00:49 Zending is opgehaald en zit in het sorteerproces.
Ik zal voortaan meteen de hele mikmak posten
UPC?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geeft niets. De mensen voor wie ik werk filteren ook de meeste informatie.
Vervelend.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
Een van de drie katten bij mijn ouders overleden![]()
2014 is echt een kutjaar.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
Notarieel is dan ook fucking saai, stomme akte-printservicequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Notarieel klinkt echt fucking saai.
Nu gaan er enkelen hier gepikeerd reageren gok ik![]()
In het begin dacht ik ook dat notarissen oude, saaie mannen waren die alleen op een toon konden praten. Ongetwijfeld heb je die erbij zitten, maar de stof vind ik echt heel leuk en interessant.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Presentaties van proefschrift mevrouw en notaris meneer waren wel boeiend, hoewel ik echt NOOIT notaris zou willen worden. Notarieel klinkt echt fucking saai.
Lindanieuws.nl. Echt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:09 schreef Etsu het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)blijkt-reclamestunt/
Jajaa, busted Ets, busted.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lange leve Facebook. Niet dat je denkt dat ik dagelijks op die site kom ofzo...
Nope, gisteren bij IT (zelfde tijd) en vandaag geen zin.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Faillissementsrecht is wel lastig. Was je ook bij de hoorcolleges deze week?
Boschmaquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, gisteren bij IT (zelfde tijd) en vandaag geen zin.Ik kijk ze wel terug
Nethequote:Op dinsdag 2 december 2014 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boschma
Nethe kon ik echt heel slecht verstaan gister. Maar goed.
Justem, was bij mij altijd Boschma (Fw), Feenstra (Fw en verzekeringskwesties) en PFA Geerts voor IEquote:
Gefeliciteerd kerel.quote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef Etsu het volgende:
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1483quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Justem, was bij mij altijd Boschma (Fw), Feenstra (Fw en verzekeringskwesties) en PFA Geerts voor IE
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:58 schreef Paxcon het volgende:
Handelsrecht was vorig jaar nog anders toch?
Bestuurs3 is echt een eitje. Kan je makkelijk erbij doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:56 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb eind dit jaar in de laatste periode een nogal groot pakket, met strafrecht 1 van vorig jaar, bestuursrecht 3, recht en informatiemanagement en handelsrecht. Ik zit er over te denken handelsrecht en/of bestuursrecht 3 naar volgend jaar door te schuiven; mijn vraag is of iemand hier mij een van de twee vakken (meer) kan aanraden, mocht ik wel er voor kiezen een van de twee te volgenBestuursrecht 3 is 5 punten en 4 uur college per week, handelsrecht is 10 punten en 6 uur college per week.
Kort gezegd dus in ieder geval: ervaringen met bestuursrecht 3 en handelsrecht aan de RuG van vorige jaren?
Nee. Inhoudelijk niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:58 schreef Paxcon het volgende:
Handelsrecht was vorig jaar nog anders toch?
Komen nog wel eventuele herkansingen van de derde periode bij, waar ook nog een propedeuse-vak in zit bij; wil liever het zekere voor het onzekere nemen om m'n propedeuse te halenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bestuurs3 is echt een eitje. Kan je makkelijk erbij doen.
Had vorig jaar ook 7 tentamens. Beetje schuiven en 2 tentamens (?) in de herkansing doen en klaar.
Tja. Is de afweging die je zelf moet maken. Kijk naar de tentamendata en kijk of je genoeg tijd hebt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:06 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Komen nog wel eventuele herkansingen van de derde periode bij, waar ook nog een propedeuse-vak in zit bij; wil liever het zekere voor het onzekere nemen om m'n propedeuse te halen
Kutwerk indeed, daarom lang leve geschild spul. Meteen in de pan mieterenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
En ik heb zojuist 1,5 kilo aardappels geschild. Kutwerk.
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kutwerk indeed, daarom lang leve geschild spul. Meteen in de pan mieteren
100%.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
Dus bestuurs 3 is echt makkelijker dan bestuurs 2?
Dat zijn gebakken aardappels. Niet om te koken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe je ooit boodschappen en check je weleens het vak met zakjes groenten?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zijn gebakken aardappels. Niet om te koken.
Die zou ik anders niet gebruiken voor een stamppot.quote:
Ging om het voorbeeld. Ik gebruik de kruimige variantquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die zou ik anders niet gebruiken voor een stamppot.
Zojuist boerenkool gegeten. Met spekjes en rookworstquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
En ik heb zojuist 1,5 kilo aardappels geschild. Kutwerk.
Fixedquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zojuist kliekjes boerenkool gegeten. Met lekker veul rookworst
Goed zo. Binnenkort maar eens stamppot met rauwe andijvie maken. Goddelijk voerquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ging om het voorbeeld. Ik gebruik de kruimige variant
Rauwe andijvie. The awesomeness.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed zo. Binnenkort maar eens stamppot met rauwe andijvie maken. Goddelijk voer
Mja, roggebrood kan me niet bekoren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:36 schreef Joosie200 het volgende:
Sowieso met dit koude weer: snert met spek op roggebrood of stamppot ftw
Dan gewoon broodquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mja, roggebrood kan me niet bekoren.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zojuist boerenkool gegeten. Met spekjes en rookworst
Johannes-topicquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn al een uur bezig, eerste 20 minuten zaten we te bedenken hoe we het moesten aanpakken.
Mag ik je trouwens diepvriesboerenkool aanraden? Dat is vaak wat zachter dan verse (afhankelijk van of de vorst er al dan niet overheen is geweest)quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn al een uur bezig, eerste 20 minuten zaten we te bedenken hoe we het moesten aanpakken.
Mooie keuken hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, Thing in het echt gespotquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |