Met maximaal ER: anderzorgquote:Op maandag 1 december 2014 21:25 schreef µ het volgende:
...en wat de allerallerallergoedkoopste verzekering is.
Hangt af van de declaratie van het ziekenhuis. Ziekenhuizen declareren in DBC. Eerste loopt max 3 maanden en daarna steeds max een jaar. Zodra ze de declaratie sluiten valt het geheel in het eigen risico wanneer deze is geopend. Indien er dus nu recent een nieuwe DBC is geopend door het ziekenhuis van een jaar, vallen de nacontroles in 2015 in het eigen risico van 2014. Kun je beste in ziekenhuis navragen hoe en wat qua declquote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
Hallo, ik heb een aantal vragen die jullie mss wel snel kunnen beantwoorden. M'n vriendin heeft chronisch last van der schouder en gaat daaraan geopereerd worden begin volgend jaar. Ze loopt inmiddels al bijna een jaar ervoor onder behandeling bij de orthopeed.
- Als ze overstapt naar een nieuwe zorgverzekering moet ze dan weer opnieuw eigen risico betalen of vallen de vervolg behandelingen onder de oude verzekering?
- Er staat bij heel veel polissen
[..]
geldt dit ook als ze een verwijzing krijgt van het ziekenhuis na de operatie voor chronische behandeling?
All right, anderzorg dusquote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met maximaal ER: anderzorg
Met wettelijke: Zekur/Promovendum.nl
Indien student: ZK met studentgoedverzekerd collectief van Iso/Lsvb
Promovendum de goedkoopste? Op hun site zie ik basispremie ¤ 99,95 - ¤ 107,95quote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met wettelijke: Zekur/Promovendum.nl
Ik zou sowieso nog wachten, vorig jaar is ook weer gebleken dat de echte acties en kortingen half December komenquote:
Gedeeltelijk mee eens, ik accepteer dat ik een beperkte verzekering aan ga. Ik accepteer niet dat een verzekeraar pas op 31-12 bekend zal maken met welke zorgverleners hij wenst te werken.quote:Op maandag 1 december 2014 20:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat heb je met natura. Daarom zijn ze ook goedkoper. Dat komt niet zomaar ergens vandaan, vrij logisch. Wil je niet beperkt worden dan betaal je meer. Of eigenlijk krijg je geen korting, t is maar net hoe je het ziet.
True. Maar ik zit al bij AnderZorgquote:Op maandag 1 december 2014 21:47 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nog wachten, vorig jaar is ook weer gebleken dat de echte acties en kortingen half December komen
Ditzo, klopt, had hem even niet paraat. Kiemer zegt mij niks. Zeker zo klein als DSW?quote:Op maandag 1 december 2014 21:46 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Promovendum de goedkoopste? Op hun site zie ik basispremie ¤ 99,95 - ¤ 107,95
Met vrije zorgkeuze zitten Ditzo en Kiemer etc daar nog onder, rond 90 euro per maand met alleen verplichte ER.
Als ik bij Anderzorg met max ER en 100% 250 tandarts neem dan kom ik uit op 79. Toch wel 3 eu goedkoper als ZKquote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met wettelijke: Zekur/Besured en of Promovendum/Kiemer/Ditzo
wat beter uitgebreid:quote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met wettelijke: Zekur/Besured en of Promovendum/Kiemer/Ditzo
Thanks!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:56 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Tot 1 feb. 2015.
Wel uiterlijk 31 dec. 2014 zelf je huidige verzekering opzeggen.
Kiemer is onderdeel van De Friesland zorgverzekeraar.quote:Op maandag 1 december 2014 22:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ditzo, klopt, had hem even niet paraat. Kiemer zegt mij niks. Zeker zo klein als DSW?
Ah, op die manier. En allemaal hangen ze onder de Achmea tak.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:53 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Kiemer is onderdeel van De Friesland zorgverzekeraar.
Vallen PMA en Anderzorg beiden onder Menzis?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:56 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens de Consumentenbond is PMA de goedkoopste, niet Anderzorg.
PMA valt onder Menzis. Ik heb gezien dat ik bij hetzelfde ziekenhuis terechtkan als bij Anderzorg. Aan het eind van het jaar moet je je bonus aanvragen, het is me alleen niet duidelijk of je daar bericht van krijgt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vallen PMA en Anderzorg beiden onder Menzis?
En zo ja, hebben ze dan per definitie dezelfde contracten met zorgverzekeraars? In dat geval stap ik wellicht toch over (naar PMA).
Wat bedoel je met die bonus?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
PMA valt onder Menzis. Ik heb gezien dat ik bij hetzelfde ziekenhuis terechtkan als bij Anderzorg. Aan het eind van het jaar moet je je bonus aanvragen, het is me alleen niet duidelijk of je daar bericht van krijgt.
Je maandpremie is in eerste instantie hoger dan Anderzorg, maar aan het eind van het jaar krijg je een bedrag terug, waardoor de gemiddelde maandpremie een paar euro lager uitvalt dan Anderzorg. Dat bedrag aan het einde van het jaar, moet je zelf terugvragen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die bonus?
En hebben AnderZorg en PMA dan dezelfde contracten?
wat ik heb gelezen op diverse fora krijg je daar geen bericht van, er zijn behoorlijk wat klachten van mensen die dus te laat waren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
PMA valt onder Menzis. Ik heb gezien dat ik bij hetzelfde ziekenhuis terechtkan als bij Anderzorg. Aan het eind van het jaar moet je je bonus aanvragen, het is me alleen niet duidelijk of je daar bericht van krijgt.
Je gaat dit soort premies vergelijken juķst om de goedkoopste optie te kiezen. Dan wil je dus ook de cashbackacties meenemen want dit is gewoon indirect een premieverlaging. Dus als de ene mét cashback goedkoper is dan een ander die geen actie heeft dan is de eerste dus gewoon voordeliger. Lijkt me niet echt appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:56 schreef AngryAngel het volgende:
[..]
wat ik heb gelezen op diverse fora krijg je daar geen bericht van, er zijn behoorlijk wat klachten van mensen die dus te laat waren.
consumentenbond geeft aan dat pma het goedkoopste is, maar dat is niet helemaal fair. dit wekt de indruk dat pma de laagste premie heeft, maar dat is dus helemaal niet zo.
door cashback mee te nemen vergelijkt men eigenlijk appels met peren
Dat doet je nieuwe zorgverzekeraar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:13 schreef MagnumPI het volgende:
Als je overstapt naar een andere zorgverzekeraar, zegt deze dan je huidige zorgverzekering op (per 01-01-2015) of dien je dat zelf te doen?
Wordt in principe gedaan. Ik doe het altijd zelf ook nog eens, voorkom je vaak dat de premie voor januari afgeschreven wordt (die je wel terugkrijgt).quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:13 schreef MagnumPI het volgende:
Als je overstapt naar een andere zorgverzekeraar, zegt deze dan je huidige zorgverzekering op (per 01-01-2015) of dien je dat zelf te doen?
Mooi. Ik stap nu voor het eerst over, naar Anderzorg, en heb geen zin in een dubbele premie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat doet je nieuwe zorgverzekeraar.
Precies. Vergelijk het met een fles cola halen bij de supermarkt. Als jij vergeet om terug te gaan naar de supermarkt om het statiegeld te claimen van die fles, dan is je cola een kwartje duurder. Maar de supermarkt zal de prijs zonder statiegeld laten zien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:56 schreef AngryAngel het volgende:
[..]
wat ik heb gelezen op diverse fora krijg je daar geen bericht van, er zijn behoorlijk wat klachten van mensen die dus te laat waren.
consumentenbond geeft aan dat pma het goedkoopste is, maar dat is niet helemaal fair. dit wekt de indruk dat pma de laagste premie heeft, maar dat is dus helemaal niet zo.
door cashback mee te nemen vergelijkt men eigenlijk appels met peren
Juist niet, je moet maar afwachten wanneer ze het doorgeven. Zo zegt CZ dat wijzigingen voor 8 december tijdig doorgevoerd zullen worden en daarna moet je wachten op je centjes terug.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:35 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Mooi. Ik stap nu voor het eerst over, naar Anderzorg, en heb geen zin in een dubbele premie.
Inloggen kan pas 1 januari 2015 waarschijnlijk, vond ik ook zo raar vorig jaar. Blijkbaar heeft dat met je Digi D te maken, dat je nu nog actief bent bij de huidige verzekeraar en je maar bij 1 verzekeraar kan inloggen met je digid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:43 schreef Leandra het volgende:
Ik heb van Univé al bericht dat mijn verzekering beėindigd wordt omdat ik een andere verzekeraar heb genomen, maar van ONVZ verder nog geen bericht, ik kan er ook nog niet inloggen.
Dat lijkt me sterk, je kunt namelijk je basisverzekering en aanvullende verzekering bij verschillende verzekeraars afsluiten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inloggen kan pas 1 januari 2015 waarschijnlijk, vond ik ook zo raar vorig jaar. Blijkbaar heeft dat met je Digi D te maken, dat je nu nog actief bent bij de huidige verzekeraar en je maar bij 1 verzekeraar kan inloggen met je digid.
Zo werd het vorig jaar aan me uitgelegd door anderzorg. Mogelijk dat je dan vanaf 1 januari wel bij zowel je basis verzekering kan inloggen en bij de andere verzekeraar voor je aanvullende maar dan wel pas vanaf het nieuwe verzekeringsjaar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, je kunt namelijk je basisverzekering en aanvullende verzekering bij verschillende verzekeraars afsluiten.
Bellen inderdaad, vaak betaal je dan wel een toeslag op de normale prijs, vaak zelfs 50%.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:55 schreef keko het volgende:
Hoe sluit je alleen een aansluitende verzekering af? Mailen/bellen? Op de sites kan het alleen in combinatie met...
Normaal moet het mogelijk zijn zodra je polis daadwerkelijk bij hen in het systeem is verwerkt..quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zo werd het vorig jaar aan me uitgelegd door anderzorg. Mogelijk dat je dan vanaf 1 januari wel bij zowel je basis verzekering kan inloggen en bij de andere verzekeraar voor je aanvullende maar dan wel pas vanaf het nieuwe verzekeringsjaar.
Ah... dus als ik niet met DigiD zou inloggen maar een account bij ONVZ zou aanmaken zou het wel kunnen denk je?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inloggen kan pas 1 januari 2015 waarschijnlijk, vond ik ook zo raar vorig jaar. Blijkbaar heeft dat met je Digi D te maken, dat je nu nog actief bent bij de huidige verzekeraar en je maar bij 1 verzekeraar kan inloggen met je digid.
Bij de meeste verzekeraars (lees: 95%) kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:55 schreef keko het volgende:
Hoe sluit je alleen een aansluitende verzekering af? Mailen/bellen? Op de sites kan het alleen in combinatie met...
Zeker weten? Naar mijn weten moeten ze dat gewoon aanbieden. Het feit dat het administratief misschien wat lastig is, is hun probleem. Al rekenen ze dat dan vast wel aan de klant door.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bij de meeste verzekeraars (lees: 95%) kan dat gewoon niet.
Dit moet je altijd zelf checken, want dat gaat geregeld mis. Zit 'm vaak in de koppeling naar VeCoZo, het systeem waar alle zorgverzekerden in vermeld staan (en waar blijkbaar tegenwoordig ook een koppeling naar DigiD in zit).quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:35 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Mooi. Ik stap nu voor het eerst over, naar Anderzorg, en heb geen zin in een dubbele premie.
Waarom zouden ze dat moeten? (sterker: ik denk dat geen enkele verzekeraar het aanbiedt)quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten? Naar mijn weten moeten ze dat gewoon aanbieden. Het feit dat het administratief misschien wat lastig is, is hun probleem. Al rekenen ze dat dan vast wel aan de klant door.
fbto kan je aanvullend verzekeren zonder basisverzekering, volgens mij doen de grote labels het ook zoals zilveren kruis en vgzquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten? (sterker: ik denk dat geen enkele verzekeraar het aanbiedt)
Uhm nee, daar zit geen DigiD-koppeling in.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit moet je altijd zelf checken, want dat gaat geregeld mis. Zit 'm vaak in de koppeling naar VeCoZo, het systeem waar alle zorgverzekerden in vermeld staan (en waar blijkbaar tegenwoordig ook een koppeling naar DigiD in zit).
Kan wel hoor. FBTO biedt het aan, wel tegen 25 euro adminstratiekosten. Zie hieronder:quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat moeten? (sterker: ik denk dat geen enkele verzekeraar het aanbiedt)
quote:Kan ik ook losse aanvullende verzekeringen afsluiten zonder basisverzekering?
Dat kan. Dan geldt:
De looptijd van de modules is vanaf 1 januari tot 1 januari van het nieuwe kalenderjaar.
Naast de premie betaal je ook administratiekosten. Dit jaar is dat ¤ 25,- per module per jaar. Je betaalt deze administratiekosten in gelijke maandelijkse termijnen, tegelijk met de maandpremie.
Je kunt gedurende het kalenderjaar geen hogere of lagere maximale vergoeding kiezen. Dat kun je alleen doen met ingang van 1 januari van het nieuwe kalenderjaar.
Je kunt niets online regelen
Wil je meer weten over het afsluiten van aanvullende modules? Bel ons op (058) 234 56 78.
De wet?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat de overheid blijkbaar een dubbele boekhouding erop na zou houden.... Je kunt (lees ik hier) alleen bij je huidige verzekeraar inloggen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhm nee, daar zit geen DigiD-koppeling in.
Zat ik met mijn eerder genoemde 95% er niet ver naast. (het zijn er overigens meer dan ik dacht, maar met hoge toeslagen of gezondheidsverklaringen)quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:33 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan wel hoor. FBTO biedt het aan, wel tegen 25 euro adminstratiekosten. Zie hieronder:
[..]
Dan ga jij me vast aangeven waar precies staat dat ze verplicht zijn losse aanvullende verzekeringen aan te bieden? Je weet dat er geen acceptatieplicht is?quote:
Dat weet ik ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan ga jij me vast aangeven waar precies staat dat ze verplicht zijn losse aanvullende verzekeringen aan te bieden? Je weet dat er geen acceptatieplicht is?
Promoten doen ze het niet nee maar het is wel mogelijk. Als je via google zoekt op ' Aanvullende verzekering zonder basisverzekering' kom je uit bij veel verschillende verzekeraars.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bij de meeste verzekeraars (lees: 95%) kan dat gewoon niet.
naar anderzorg (66) en dan via de sociale shop afsluiten zodat je nog 40 euro krijgt.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik zit nu bij zorg en zekerheid. Ik maak eigenlijk nooit zorgkosten en als ik toevallig een keertje gebruik wil maken van mijn zorgverzekering, dan valt het altijd onder eigen risico. Ik kom ook nooit boven mijn eigen risico. Ik heb dus besloten om maximaal eigen risico te nemen, en alleen basisverzekering. Bij zorg en zekerheid kom ik dan uit op afgerond 67 euro uit. Dit is inclusief studentenkorting(10% volgens mij). Als ik via independer kijk is het goedkoopste alternatief maar 1 euro goedkoper, namelijk 66 euro. Dan heeft het weinig nut om over te stappen.
Weten jullie goedkopere alternatieven?
Oh ja?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:38 schreef Black-Death het volgende:
En ik gooi volgend jaar de tandartsverzekering eruit. Wel deze maand nog even een controle + foto's laten maken. Dan midden in het jaar 2015 een controle voor 20 tientjes en ik bespaar flink wat geld.
Heb zelf net even telefonisch bij VGZ opgezegd, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit moet je altijd zelf checken, want dat gaat geregeld mis. Zit 'm vaak in de koppeling naar VeCoZo, het systeem waar alle zorgverzekerden in vermeld staan (en waar blijkbaar tegenwoordig ook een koppeling naar DigiD in zit).
Op dit moment is volgens mij inderdaad Ditzo de goedkoopste vrije keus, zit je op ¤ 89,95, daarna komt Kiemer met premie van ¤ 90,95. Beide zijn restitutiepolissen.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:50 schreef Webschip het volgende:
Klopt het dat Ditzo de goedkoopste polis aanbied met vrije zorgkeuze? Zo'n 90 euro?
Is dat restitutie of natura?
Iemand ervaring?
Dat is scherp!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:54 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Op dit moment is volgens mij inderdaad Ditzo de goedkoopste vrije keus, zit je op ¤ 89,95, daarna komt Kiemer met premie van ¤ 90,95. Beide zijn restitutiepolissen.
Laat maarquote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is scherp!
Vrije zorgkeuze is belangrijk.
Wat ik me afvraag is: moet je ten alle tijde geld voorschieten bij een restitutiepolis als je zorg afneemt? Ik moet er niet aan denken dat je een ziekenhuisopname of operatie even moet voorschieten...
Nee, als je naar een gecontracteerde zorgverlener gaat, gaat het gewoon rechtstreeks. Alleen als je naar een niet gecontracteerde zorgverlener gaat krijg je een nota zelf van de zorgverlener, Kiemer betaald wel binnen 10 dagen uit dus als je de nota meteen opstuurt hoef je het vaak niet zelf voor te schietenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is scherp!
Vrije zorgkeuze is belangrijk.
Wat ik me afvraag is: moet je ten alle tijde geld voorschieten bij een restitutiepolis als je zorg afneemt? Ik moet er niet aan denken dat je een ziekenhuisopname of operatie even moet voorschieten...
Dank!quote:Op woensdag 3 december 2014 18:00 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Nee, als je naar een gecontracteerde zorgverlener gaat, gaat het gewoon rechtstreeks. Alleen als je naar een niet gecontracteerde zorgverlener gaat krijg je een nota zelf van de zorgverlener, Kiemer betaald wel binnen 10 dagen uit dus als je de nota meteen opstuurt hoef je het vaak niet zelf voor te schieten![]()
Kiemer heeft overigens met alle ziekenhuizen in NL een contract dus jouw voorbeeld zal dan ook niet gebeuren, of dit ook voor Ditzo geldt weet ik zo niet.
Kiemer is er sinds 2011, erg tevreden, staat ook op nummer 1 met de klantenservice ergens dit jaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank!
Is Kiemer een nieuwe ofzo? ik had nog nooit van gehoord!
Jouw ervaringen met hen?
Kiemer was tot 2015 gericht op gezinnen met kinderen, nu zijn ze prijsvechter voor restitutie verzekering geworden, hun aanvullende pakketen zijn nu ook compleet veranderd/uitgekleed.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:03 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Kiemer is er sinds 2011, erg tevreden, staat ook op nummer 1 met de klantenservice ergens dit jaar.
Met Ditzo heb ik overigens geen ervaringen verder
Waarom moet je langs de mondhygiėniste als er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:45 schreef _Dido_ het volgende:
Moet nog wel even naar de mondhygiėnist in januari,
tandsteen weghalenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom moet je langs de mondhygiėniste als er niks aan de hand is?
Kan de tandarts dat niet meteen doen bij een controle?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tandsteen weghalenniet netjes gestokerd
niets nieuws onder de zon!
blijkbaar niet. Ik had ook meteen een afspraak met de mondhygiėnist moeten plannen voor vandaag, want dit is standaard bij mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan de tandarts dat niet meteen doen bij een controle?
Doet die van mij ook gelijk, maar op deze manier kunnen ze natuurlijk dubbel cashen. Eerst langs de tandarts voor een controle, vervolgens nog een afspraak bij een mondhygiėniste.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan de tandarts dat niet meteen doen bij een controle?
Toevallig een keten of grote praktijk met mondhygiėnist in huis?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Doet die van mij ook gelijk, maar op deze manier kunnen ze natuurlijk dubbel cashen. Eerst langs de tandarts voor een controle, vervolgens nog een afspraak bij een mondhygiėniste.
zou kunnen, maar ik kreeg gewoon 1 rekening met maar 1 consult erop.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:11 schreef keko het volgende:
[..]
Toevallig een keten of grote praktijk met mondhygiėnist in huis?
Je moet wel 2 jaar blijven, moet je ook maar willen....quote:Op donderdag 4 december 2014 14:53 schreef Webschip het volgende:
VGZ icm United consumers .....ipad air 2 kado??? ipv 10% korting?????????????
Serieus?
Iemand?
quote:Apple iPad Air 16 GB Wi-Fi t.w.v. ¤ 499,00
Dit kado kunt u kiezen wanneer u met 2 of meer volwassenen op een polis staat. U ruilt uw korting over 2015 in voor de Apple iPad Air. In 2016 wordt er nog een restbedrag verrekend tot het totaal van ¤ 499,-. Naar verwachting zal dit gelijk staan aan de korting van 2016 voor 2 volwassenen.
Voor de overige volwassenen ontvangt u de korting van 2015 gewoon in uw kortingstegoed.
2 personen: per persoon 24 maanden korting inruilen (één jaar + restbedrag of + 12 maanden)
Allright. Thanks. Vanmiddag het ziekenhuis gelijk maar bellen. Gelukkig heeft ze net te horen gekregen dat ze volgende week geopereerd moet worden en dan het revalidatie traject in gaat. Komt wel goed dus.quote:Op maandag 1 december 2014 21:34 schreef CountingStars het volgende:
[..]
Hangt af van de declaratie van het ziekenhuis. Ziekenhuizen declareren in DBC. Eerste loopt max 3 maanden en daarna steeds max een jaar. Zodra ze de declaratie sluiten valt het geheel in het eigen risico wanneer deze is geopend. Indien er dus nu recent een nieuwe DBC is geopend door het ziekenhuis van een jaar, vallen de nacontroles in 2015 in het eigen risico van 2014. Kun je beste in ziekenhuis navragen hoe en wat qua decl
En ja, verwijzing van wie maakt niet uit. Eerste 20 of voor eigen rekening of uit een AV en vanaf 21e uit BV met aanspraak eigen risico
Dat zou kunnen, maar daar valt algemeen niets over te zeggen. Daar moet je je polis voor raadplegen...quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Andere vraag, ik zie dat bij sommige tandheelkundige ongevallen buiten de tandverzekeringen vergoed worden (tot 10k). Nu vraag ik mij af zit zoiets al in je normale verzekeringspakketje van inzittende verzekering voor de auto en reisverzekering, etc?
Ik bedoelde meer in het algemeenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef keko het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar valt algemeen niets over te zeggen. Daar moet je je polis voor raadplegen...
Voor de inzittendenverzekering van de auto zit het erin (alle kosten ten gevolge van een ongeval, wanneer je een schadeverzekering voor inzittenden hebt. Een ongevalsverzekering voor inzittenden (schande dat dat nog wordt aangeboden, overigens) dekt maar tot een bepaald bedrag en niet de daadwerkelijke schade.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in het algemeen.
IK heb de polissen zo niet voor de hand.
Want dat zou wel meerwaarde hebben.
Dat zit wel in mijn reisverzekering. Overigens zit daar daadwerkelijk verschil inquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor de inzittendenverzekering van de auto zit het erin (alle kosten ten gevolge van een ongeval, wanneer je een schadeverzekering voor inzittenden hebt. Een ongevalsverzekering voor inzittenden (schande dat dat nog wordt aangeboden, overigens) dekt maar tot een bepaald bedrag en niet de daadwerkelijke schade.
Bij een reisverzekering ligt dat anders. Geneeskundige kosten moet je vaak apart bijverzekeren.
Op de fiets? Sport? Vallen terwijl je wandelt? Uitglijden door ijs? Ongeluk in het huishouden? (veel dodelijke ongelukken!)quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik zie namelijk bijna geen andere manieren wanneer ik een ongeluk krijg zodat ik al mijn tanden verlies. Hetzij in het verkeer, hetzij op vakantie.
Sport niet, op de fiets wel idd en dan geldt mijn autoverzekering idd nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op de fiets? Sport? Vallen terwijl je wandelt? Uitglijden door ijs? Ongeluk in het huishouden?
Niet?quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Sport niet, op de fiets wel idd en dan geldt mijn autoverzekering idd niet.
IK zag mijzelf eerder met mijn tanden op het stuur klappen dan bij een fietsongeluk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |