quote:Op maandag 1 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Wie zwart gekleurd is krijgt lekkers, wie wit is de roe.
Daarom kijk ik ook nietquote:
Heeft zich opgehangen aan zijn stropdas in een poging een beter orgasme te bereiken.quote:
Oh de domme goedzak.quote:Op maandag 1 december 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft zich opgehangen aan zijn stropdas in een poging een beter orgasme te bereiken.
RIP
Hoe weet jij van dit soort praktijken.quote:Op maandag 1 december 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft zich opgehangen aan zijn stropdas in een poging een beter orgasme te bereiken.
RIP
Scherpquote:Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet jij van dit soort praktijken.
Hij woont naast me.quote:Op maandag 1 december 2014 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet jij van dit soort praktijken.
Nah. Denk het niet.quote:Op maandag 1 december 2014 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zuigt
Kutboilers, zou verboden moeten worden!
Aanvraag tot ombouw naar CV mogelijk?
Sorry!quote:Op maandag 1 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, hoeveel statusupdates kan een mens op één dag plaatsen. Teringtyfushoerenzoon.
Vragen staat vrij natuurlijkquote:
Mij ook nietquote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op Facebook dacht ik.
Zal wel wat kosten.quote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vragen staat vrij natuurlijk
Bij mijn broertje is ook alles van Boiler en gaskachel naar CV verbouwd..
Hoezo gelukkig? We zijn heel leuk hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
Ik heb gelukkig maar 1 fokker op FB
Wat is er mis met fokkers?quote:Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
Haterquote:Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig? We zijn heel leuk hoor.
En de rest is familie.quote:Op maandag 1 december 2014 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik ook, en 90% van m'n Friends is FOK!ker.
Ik zag je op cam en ik kon gewoon rustig blijven ademen. Dus het valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 1 december 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Omdat jullie dan de echte artelligence te zien krijgen.
Alleen je Tekeningen paginaquote:Op maandag 1 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op Facebook dacht ik.
Geen idee, bij ons werd het verplicht en betaald door de woningbouw, het was totaal outdated allemaal..quote:Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal wel wat kosten.En ik weet niet wat ze allemaal weg moeten halen voor zo'n verbouwing.
Zo groot is dat verschil toch niet?quote:Op maandag 1 december 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Omdat jullie dan de echte artelligence te zien krijgen.
Ander verhaal natuurlijk, als het verplicht is. Hier moet ik waarschijnlijk zelf dokken.quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, bij ons werd het verplicht en betaald door de woningbouw, het was totaal outdated allemaal..
Ze hebben toen de boiler vervangen met een cv ketel, wat gaten in de muren gemaakt voor de leidingen en that's it..
En ik ben het niet, raar.quote:Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik ben het niet, raar.
Lijkt me inderdaad een mooie locatie om met een vrouw te zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hier met een fijn meisje zijn.
Ik wil daar met 4 fijne meisjes zijnquote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat ze niet weg kan zekerquote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |