Nee. Ik ben gewoon Thijs. Ben niet zo van rollenspel denk ik.quote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
Thijs en jij bent zeker Optimus Prime
Ik ook, kinky seks is toch met het licht aanquote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon Thijs. Ben niet zo van rollenspel denk ik.
Jij bent ook gewoon Thijs?quote:Op maandag 1 december 2014 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook, kinky seks is toch met het licht aan
Ook wel, hoor. Ligt een beetje aan mijn stemming.quote:Op maandag 1 december 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had ik niet gezocht achter je. Ik had je meer als iemand gezien die toch graag de touwtjes of lakens in handen heeft.
[..]
Ik ook, ze laat me 's ochtends met moeite gaan.
Ja trek mijn Thijspak aan. Verder uitleg is niet nodig denk ikquote:
Ik moest gniffelen. Ligt ie met stelten aan in bed. "Thijs is ook zo lang!"quote:
Eigenlijk wel. Er is geen Thijspak, dat heeft zelfs Roy Donders niet uitgevonden. En indien wel draai ik hem zijn nek om.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja trek mijn Thijspak aan. Verder uitleg is niet nodig denk ik
Dat is waar.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel, hoor. Ligt een beetje aan mijn stemming.
Als je dit tegen Jofu had gezegd was het wel grappig geweest.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen. Ligt ie met stelten aan in bed. "Thijs is ook zo lang!"
quote:Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan dat niet doen natuurlijk, Geen petje met dat schuine haar gok ik.
Zelf gemaakt, was niet eens zo heel moeilijkquote:Op maandag 1 december 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Er is geen Thijspak, dat heeft zelfs Roy Donders niet uitgevonden. En indien wel draai ik hem zijn nek om.
Jij bent een dwerg vergeleken met mij Tijn. Maar dat zijn meer mensen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dit tegen Jofu had gezegd was het wel grappig geweest.
Ik voel me niet vereerd. Eerder verafschuwd.quote:Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, was niet eens zo heel moeilijk
Ik ook niet.quote:Op maandag 1 december 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Maar nee, ik draag nooit petjes. Nooit gedaan ook.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent een dwerg vergeleken met mij Tijn. Maar dat zijn meer mensen.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me niet vereerd. Eerder verafschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |