Wat een samenlevingscontract hiermee te maken heeft is me een raadsel.quote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om deze kosten altijd te ontduiken maar gewoon voor de eerst komende tijd/maanden.
Officieel samenleving contract etc. hebben we toch nog niet.
Uitstellen: niet acceptabel want je loopt met al die oudjes om je heen direct tegen de lamp (en het gaat nota bene maar om 40 euro !!!!!).quote:Dus wilde weten in hoeverre het acceptabel het is of niet om het uit stellen dit te betalen voor haar.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee maar daar kom ik niet onderuit.
Overigens zijn de standaard servicekosten bepaald op een x aantal vierkante meter van het appartement.
Er zijn dus variabele kosten die een persoon extra kost: kok en nachtzuster.
Het is niet de bedoeling om deze kosten altijd te ontduiken maar gewoon voor de eerst komende tijd/maanden.
Officieel samenleving contract etc. hebben we toch nog niet.
Dus wilde weten in hoeverre het acceptabel het is of niet om het uit stellen dit te betalen voor haar.
[..]
het is geen huurhuis hoor.
Heeft je moeder je daar in de afgelopen x jaar niets over geleerd?quote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef nils7 het volgende:
Dus wilde weten in hoeverre het acceptabel het is of niet om het uit stellen dit te betalen voor haar.
Als TS gaat sjoemelen met het niet betalen van die 40 euro komt ie de rest van de tijd dat ie daar woont terecht in het roddelcircuit van die senioren. Dát is pas een strafquote:Op maandag 1 december 2014 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Heeft je moeder je daar in de afgelopen x jaar niets over geleerd?
ingrediënten komen er nog bij... diner komt op iets van 3 euro dan nog.quote:Op maandag 1 december 2014 22:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Serieus 40 euro en dan elke dag een warme maaltijd? (Of hoe moet ik datmaalijdding zien?)
Je weet dat dat peanuts is?quote:Op maandag 1 december 2014 22:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
ingrediënten komen er nog bij... diner komt op iets van 3 euro dan nog.
En met samenlevingscontract bedoel ik gewoon eerst samen onder 1 dak leven en als dat goed gaat wat officiëler enzo.
Tafeltje dekje voor ¤ 6quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:35 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Voor 1 persoon wel, maar eet je met 2 voor ¤6,- is het een normale prijs.....
Nee want als je je eigen uurloon er ook nog eens bij rekent is het alsnog een koopje. Je bent zo 1 uur kwijt met koken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:35 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Als ik voor 2 personen voor ¤ 6,= een complete maaltijd voor de deur afgeleverd kan krijgen waar niets meer aan gedaan hoeft te worden, dan teken ik ervoor...quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:35 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Wij hebben dat een tijd gehad voor 4 euro p.p.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik voor 2 personen voor ¤ 6,= een complete maaltijd voor de deur afgeleverd kan krijgen waar niets meer aan gedaan hoeft te worden, dan teken ik ervoor...
Je gebruikt het woord dus helemaal verkeerd, nogal verwarrend. Je bedoelt dus gewoon samenwonen.quote:Op maandag 1 december 2014 22:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
En met samenlevingscontract bedoel ik gewoon eerst samen onder 1 dak leven
Ik ook! Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik voor 2 personen voor ¤ 6,= een complete maaltijd voor de deur afgeleverd kan krijgen waar niets meer aan gedaan hoeft te worden, dan teken ik ervoor...
Ja!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we samen in de serviceflat van TS gaan wonen?
Zij krijgt toch een uitwonenden beurs, die is een veelvoud van die ¤ 40.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:23 schreef nils7 het volgende:
Oke duidelijk dat we dus voor de financiën moeten gaan zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |