Dit ja. En oudjes hebben ook vaak al snel de neiging om zaken te melden die in hun ogen niet kloppen (uit verveling, of omdat ze vinden dat zij benadeeld worden).quote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef hottentot het volgende:
Ik zou het gewoon volgens de regels doen, samenwonen hebben ze in zo'n flat meestal ook snel genoeg door (zeker met die kleppende oudjes)
En 40 Extra is gewoon een fair bedrag lijkt mij.
Eens.quote:Op maandag 1 december 2014 16:54 schreef hottentot het volgende:
Ik zou het gewoon volgens de regels doen, samenwonen hebben ze in zo'n flat meestal ook snel genoeg door (zeker met die kleppende oudjes)
En 40 Extra is gewoon een fair bedrag lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eens gehoord van kiezen of delen?
Óf ze komt bij je wonen, schrijft zich in, krijgt studiefinanciering en je betaalt gewoon je ¤ 40. Of ze komt niet bij je wonen, schrijft zich niet in, krijgt geen studiefinanciering en je hoeft geen ¤ 40 te betalen.
Hoe moeilijk is het nou toch om gewoon een beetje recht voor de kar te zijn?![]()
Sorry, maar dat is helemaal niet hip meer.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Janneke141 het volgende:
Als je de lusten wil moet je ook de lasten dragen.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef Queller het volgende:
En dit dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eens gehoord van kiezen of delen?
Óf ze komt bij je wonen, schrijft zich in, krijgt studiefinanciering en je betaalt gewoon je ¤ 40. Of ze komt niet bij je wonen, schrijft zich niet in, krijgt geen studiefinanciering en je hoeft geen ¤ 40 te betalen.
Hoe moeilijk is het nou toch om gewoon een beetje recht voor de kar te zijn?
En wat mij betreft vooral: een ander voor je kosten willen laten opdraaienquote:Op maandag 1 december 2014 17:11 schreef JoPiDo het volgende:
Wat een achterlijke vraag weer in dit topic![]()
Dat enorme risico nemen (uit huis gezet worden) voor 40 euro per maand.
Mwah, dat van die toeslagen is een erg groot nadeel. Al gauw 1500-2000 euro als je net over de inkomensgrens komt.quote:Op maandag 1 december 2014 17:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dit altijd zo walgelijk dat gedoe met wel of niet inschrijven om een klein voordeeltje te behalen (en ondertussen heel veel andere voordelen laten liggen).
Net zoals van die mensen die zeggen, nee ik ga niet meer uren werken, want dan raak ik mijn toeslagen kwijt.
Tja..... Dus al kunnen mensen meer kunnen werken, meer kunnen verdienen en dus maatschappelijk vooruit kunnen komen doen ze dat maar niet omdat ze gratis geld (wat door anderen opgebracht moet worden) kunnen krijgen. Chapeau Henk!quote:Op maandag 1 december 2014 17:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mwah, dat van die toeslagen is een erg groot nadeel. Al gauw 1500-2000 euro als je net over de inkomensgrens komt.
Zit je er net onder, dan zou je in één keer zo'n 10% extra moeten verdienen om dat nadeel weg te werken.
(Afhankelijk van je functie, carrière, toekomstperspectief natuurlijk.)
Als ze dat niet wil, gebruikt ze jou dus alleen maar voor geldelijk gewin... ( Of je moet er voldoende voor terug krijgenquote:Op maandag 1 december 2014 18:02 schreef Renzoku het volgende:
Uitwonende beurs is 180 euro meer dan de thuiswonende basisbeurs. Je vriendin gaat er genoeg op vooruit om zelf die 40 euro bij te leggen.
Daarom mijn zin tussen haakjes. Iemand met een normale baan met doorgroeimogelijkheden slaat natuurlijk nooit een salarisverhoging af.quote:Op maandag 1 december 2014 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja..... Dus al kunnen mensen meer kunnen werken, meer kunnen verdienen en dus maatschappelijk vooruit kunnen komen doen ze dat maar niet omdat ze gratis geld (wat door anderen opgebracht moet worden) kunnen krijgen. Chapeau Henk!
Jij zou natuurlijk dat laatste weekend ook werken als je wg dit vraagt, ook al krijg je maar 100,- loon en kost het je over de 1000,- aan toeslagen en belasting.quote:Op maandag 1 december 2014 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja..... Dus al kunnen mensen meer kunnen werken, meer kunnen verdienen en dus maatschappelijk vooruit kunnen komen doen ze dat maar niet omdat ze gratis geld (wat door anderen opgebracht moet worden) kunnen krijgen. Chapeau Henk!
Nee maar daar kom ik niet onderuit.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Lienekien het volgende:
Dit moet je toch gewoon netjes spelen?
Heb je trouwens die geboden service ook echt nodig?
het is geen huurhuis hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 17:11 schreef JoPiDo het volgende:
Wat een achterlijke vraag weer in dit topic![]()
Dat enorme risico nemen (uit huis gezet worden) voor 40 euro per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |