• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
ik zou even een tweet sturen naar de klm om ze hierop te attenderen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
Godver nu heb ik alles perongeluk weggeklikt
daar kwam ik ook eerst op na wat google werk, maar als KLM naar die visumcentrale verwijstquote:Op maandag 1 december 2014 16:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit is m: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
bel ze opquote:Op maandag 1 december 2014 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar kwam ik ook eerst op na wat google werk, maar als KLM naar die visumcentrale verwijststraks gaat iets mis
Net even gekeken en KLM verwijst gewoon naar site die ik net plaatste.quote:Op maandag 1 december 2014 16:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zou even een tweet sturen naar de klm om ze hierop te attenderen.
Hier niet.quote:Op maandag 1 december 2014 16:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Net even gekeken en KLM verwijst gewoon naar site die ik net plaatste.
En dit. Vage plugin in browser kan het ook zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een virusscan laten lopen.
Kan dat dan?quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik eens een virusscan laten lopen.
Link die ik net plaatste van KLM, heb je het daar ook?quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan dat dan?Het is in mijn eigen account op klm.nl
Dan krijg ik de site die jij gaf.quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Link die ik net plaatste van KLM, heb je het daar ook?
Ja, dat kan. Ben je wel zelf naar klm.nl gegaan of via een e-maillink of zo?quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan dat dan?Het is in mijn eigen account op klm.nl
Enorm dom.quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
Ik heb geen virusscan volgens mij. Iets met apple.
Hee!!!quote:Op maandag 1 december 2014 16:43 schreef Blistering het volgende:
Ik denk dat je nu al op een zwarte lijst staat Etsu.
Jammer joh.
Ik wil je tickets wel ruilen voor kaartjes naar Groningen - Heerenveen komende speelronde.
Naar klm.nl gegaan, ja. En ingelogd en eigen boekingen bekeken en dat ESTA aanvragen staat gewoon onderin.quote:Op maandag 1 december 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ben je wel zelf naar klm.nl gegaan of via een e-maillink of zo?
In ieder geval zou ik het gewoon doen via de officiële US Gov site.quote:
Hmmm. Wel raar.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar klm.nl gegaan, ja. En ingelogd en eigen boekingen bekeken en dat ESTA aanvragen staat gewoon onderin.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Mshauri het volgende:
Thin-cap-achtige antimisbruikbepaling is toegestaan mits tegenbewijsregeling
Ofzoiets
Dank voor deze post.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Mshauri het volgende:
Ofzoiets
Ets, als je met je muis over die knop heen gaat, welke link zie je dan onderin je scherm verschijnen? De link die wij allemaal zien of die "foute" link?quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar klm.nl gegaan, ja. En ingelogd en eigen boekingen bekeken en dat ESTA aanvragen staat gewoon onderin.
Dit gaat vast de volle punten opleveren op het tentamen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:45 schreef Mshauri het volgende:
Ofzoiets
quote:Op maandag 1 december 2014 16:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ets, als je met je muis over die knop heen gaat, welke link zie je dan onderin je scherm verschijnen? De link die wij allemaal zien of die "foute" link?
Watte?quote:Op maandag 1 december 2014 16:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geregistreerd door een Duitse registrar. Sounds legit.
Het domein.quote:
oh.quote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij is bij een Duitse provider geregistreerd, dat visumcentrale.nl.
Die 8 voor Europees is gelukkig al binnenquote:Op maandag 1 december 2014 16:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit gaat vast de volle punten opleveren op het tentamen.
Een goed verhaal en vingers voor het binnentreden van the land of the freequote:Op maandag 1 december 2014 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh.
nouja ik doe nu via die van Bob.![]()
nog iets anders regelen, Bob? Of alleen ESTA?
En nog wel meer betrouwbare sites verwijzen er naar. Zou kunnen dat dat bedrijf een contract met KLM heeft voor dooverwijzen. Maar dan is het wel raar dat Bob er niet op komt.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Toch verwijst de ANWB er ook naar. Het zal vast wel goed zijn.
maar duurder.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wel raar. Die van de US Gov is prima te gebruiken en is ook in het Nederlands. Plus het scheelt je 2 tientjes. Zullen dan wel wat dealtjes zijn gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Neen. KLM staat helemaal los van je ESTA-aanvraag.quote:Op maandag 1 december 2014 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar duurder.
als ik via die van Bob aanvraag, dan gaat t misschien mis omdat ik niet via die Aanvraag-knop een ESTA heb aangevraagd
Maar Pax heeft ook geen virusscanner en bij aankoop van mijn Macbook zei die vent dat een virusscanner niet nodig was.quote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
Maar Etsu, regel een virusscanner. De tijd dat Macs geen virussen opliepen is al een jaar of tien voorbij.
Er zijn inderdaad meer mensen die nog in 2005 leven.quote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar Pax heeft ook geen virusscanner en bij aankoop van mijn Macbook zei die vent dat een virusscanner niet nodig was.
Als jij een beetje normaal gebruik maakt van internet is een virusscanner nergens voor nodig. Ik gebruik al jaren geen virusscanner meer op zowel m'n Windows bak als m'n rMBP, en heb nooit problemen.quote:Op maandag 1 december 2014 16:56 schreef Tchock het volgende:
Maar Etsu, regel een virusscanner. De tijd dat Macs geen virussen opliepen is al een jaar of tien voorbij.
Dat vind ik enorm naïef. Maar jouw keuze, uiteraard.quote:Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als jij een beetje normaal gebruik maakt van internet is een virusscanner nergens voor nodig. Ik gebruik al jaren geen virusscanner meer op zowel m'n Windows bak als m'n rMBP, en heb nooit problemen.
Doe heel af en toe zo'n Windows Defender scan (dat staat er standaard op?), en die vindt ook nooit wat.
Mwah. Punt is dat het niet uitmaakt of je al dan niet normaal gebruik maakt van internet. Exploits zijn altijd mogelijkquote:Op maandag 1 december 2014 16:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als jij een beetje normaal gebruik maakt van internet is een virusscanner nergens voor nodig. Ik gebruik al jaren geen virusscanner meer op zowel m'n Windows bak als m'n rMBP, en heb nooit problemen.
Doe heel af en toe zo'n Windows Defender scan (dat staat er standaard op?), en die vindt ook nooit wat.
Ja, maar een beetje fatsoenlijke exploit helpt de gemiddelde virusscanner ook niet tegen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah. Punt is dat het niet uitmaakt of je al dan niet normaal gebruik maakt van internet. Exploits zijn altijd mogelijk
Ik heb nu een vaatwasser. God wat bespaart je dat tijdquote:
Het gaat me niet per se om de tijd, want het is niet dat ik anders iets nuttigs zou doen. Ik heb gewoon een enorme hekel aan afwassen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb nu een vaatwasser. God wat bespaart je dat tijd
Ik had er nooit echt een hekel aan. Ik kan me daarentegen nu wel volledig ergeren aan een gehele uitzending van DWDD.quote:Op maandag 1 december 2014 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat me niet per se om de tijd, want het is niet dat ik anders iets nuttigs zou doen. Ik heb gewoon een enorme hekel aan afwassen.
Wat herkenbaar. Als ik die kop van die presentator zie moet ik altijd een beetje binnensmonds overgeven.quote:Op maandag 1 december 2014 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had er nooit echt een hekel aan. Ik kan me daarentegen nu wel volledig ergeren aan een gehele uitzending van DWDD.
Tot het probleem bij de bonafide site ligt, natuurlijk. Het is niet alsof je alleen van obscure malafide sites problemen kunt krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje fatsoenlijke exploit helpt de gemiddelde virusscanner ook niet tegen.
Tegen malware enzo is het wel handig, maar nogmaals, ik kom louter op bonafide sites dus maak ik me daar niet druk om.
Dan heb ik toch mooi even geluk gehad de laatste jarenquote:Op maandag 1 december 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tot het probleem bij de bonafide site ligt, natuurlijk. Het is niet alsof je alleen van obscure malafide sites problemen kunt krijgen.
Case in point: http://www.pcmweb.nl/nieu(...)uscheck-na-hack.html
Correct.quote:Op maandag 1 december 2014 17:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan heb ik toch mooi even geluk gehad de laatste jaren
Nouja, dat weet je natuurlijk niet, hè.quote:Op maandag 1 december 2014 17:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan heb ik toch mooi even geluk gehad de laatste jaren
Zijn gemoedstoestand.quote:Op maandag 1 december 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was snel.
Waar is het van afhankelijk bij die douanemedewerker, Bob?
Het zal vast niet om je taalvaardigheid gaan inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met mijn mooi hoofd wordt die sowieso vrolijk.
Hopen van niet.quote:Op maandag 1 december 2014 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zal vast niet om je taalvaardigheid gaan inderdaad.
"Wat zeg je?"quote:Op maandag 1 december 2014 17:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het zal vast niet om je taalvaardigheid gaan inderdaad.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar het ligt een beetje aan het vliegveld. Laatst op JFK liet zo'n kerel me bijna vijf minuten staan wachten, omdat zijn FB belangrijker was. Stond ik daar maar te turen naar de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |