SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pittig eten? Ja.quote:Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
Is heet eten slecht voor je?
Ik heb zo een last van mn maag. Werd er vannacht zelfs wakker van, de pijn dus.
Hmmmm heerlijkquote:Op maandag 1 december 2014 13:57 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik heet eet begin ik te zweten, tranen in.mn ogen, slijm achterin mn keel D: dus ik mijd dat al een tijdje
5 min max. Als het een hele grote hoofddoek is wat langerquote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je meestal mee bezig daarmee?
Zijn die voor wanneer je hoofd wat groter is dan normaal?quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
5 min max. Als het een hele grote hoofddoek is wat langer
Die zijn voor als je meer bedekking wilt slimbo.quote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn die voor wanneer je hoofd wat groter is dan normaal?
Doe je eigenlijk je haar voor je je hoofddoek omdoet?quote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Die zijn voor als je meer bedekking wilt slimbo.
300 sec nodig om een hoofddoek om te doen?quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
En die andere quote? Kieskeurige tante.quote:Op maandag 1 december 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk je haar voor je je hoofddoek omdoet?Anders is het wel een goeie tijdsbesparing
Een sjaal/traditionele hoofddoek wel. Die zwarte die ik vaak op doe die trek ik gwn binnen 10 seconde op mn hoofd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
300 sec nodig om een hoofddoek om te doen?
quote:Op maandag 1 december 2014 15:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En die andere quote? Kieskeurige tante.
Omdat daaromquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.
Haram. Ik zie haar.quote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sowieso
Kan je dit ook:
[ afbeelding ]
Ja eigk welquote:Op maandag 1 december 2014 15:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon kammen en in een knotje... Waarom zou ik mn haar doen.
[..]
Een sjaal/traditionele hoofddoek wel. Die zwarte die ik vaak op doe die trek ik gwn binnen 10 seconde op mn hoofd.
DENK JE IS MAKKELIJK OFSJOW
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |