Leuk, dan ga ik hem snel aanslingeren!quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Album. Weet niet wat de single is van al die nummersIn de stijl van King is Dead, maar wat veelzijdiger. Niet meer zo concepterig als hun oude werk, en dat vind ik een positieve ontwikkeling.Bij veel bands vind ik van dat soort lange composities fijn, maar bij Decemberists niet echt. Echt een liedjes-band wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Color Decay van Junius Meyvant is wmb één van de beste nummers dit jaar, en nu eindelijk meer nummers te beluisteren via KEXP. Echt een geweldige sound, ga dit luisteren mensen!![]()
Nog niet bekend. Je kan nu alleen nog checken of een nummer in de top2000 staat; http://www.staatieindetop2000.nlquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:20 schreef Norrage het volgende:
Oh is ie gepubliceerd? Staat Adele wat lager eindelijk? Of nog steeds met 10 nummers in de top 50?![]()
Wat een vraagquote:Op woensdag 3 december 2014 00:04 schreef Vatta het volgende:
Ben benieuwd of Typhoon live een beetje tof is. Kaartje gehaald voor Bibelot
Ik ga er wel 2 mee dubbelenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:07 schreef Beregd het volgende:
En ja hoor, Ook stereogum is er al mee.
http://bit.ly/1AbBXil
Dat valt bij mij wel mee. Als ik een lijst van 50 zie waarvan ik er max 10 een beetje ken en 1 of 2 die ik leuk vind heb ik weinig behoefte me in de rest te gaan verdiepenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:23 schreef Beregd het volgende:
Man, als ik die lijstjes zo bekijk, dan is er toch een hoop dat ik nog moet beluisteren dit jaar
No One Knows stond niet in de voorselectie, anders had ik er wel op gestemd, wel grappig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Top2000 is er dik op vooruit gegaan dit jaar. Onder andere Portishead, QOTSA, Arctic Monkeys en Black Keys erin.Geen Rebellion (Lies)
Dit ja, had het album geluisterd voordat ik hem live zag en toen was ik nog kritisch tegenover de lovende Norrage, maar na dat concert volledig van mening veranderd. Live band is ontzettend goed en Typhoon brengt zelf zoveel enthousiasme over, erg complete set, ook met een nieuwe uitvoering van Bumaye erbij, fan favorite.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een vraag
Is niet eens te vergelijken met de albums. Het is zo ontzettend veel beter live.
Ik ben blij verrast dat je 'm kent. Color Decay is echt een van mijn favoriete nummers van dit jaar. Op zich niets origineels of zo, maar ik vind de stem van de zanger erg prettig en het is gewoon zo'n ontzettend zonnig feel good nummer. Die bijna van enthousiasme overslaande trompetten op het eind.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed hè! Hij is een enorme hype waard a la Jungle vorig jaar.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Xrenity het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/nigelgod/status/540227705216958466/photo/1
Breaking News mensen, een nieuwe Radiohead-foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |