quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.
Flauwekul.quote:Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal niet ver, seks is een basisbehoefte.
Een gemis, baby's gaan dood als geen aandacht/liefde krijgen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef yats het volgende:
Seks zelf is geen basisbehoefte in mijn ogen.Echter,geen enkel mens kan zonder intimiteit,liefde en waardering van/met anderen.Als je dat moet missen is dat zeker een flink gemis.
[Faxie-mode]quote:Op maandag 1 december 2014 11:52 schreef bamibij het volgende:
Ik vind seks wel degelijk een basisbehoefte. Niet dat ik doodga van niet klaarkomen uiteraard maar ik heb het wel op regelmatige basis nodig om niet chagrijnig te worden
Jij bent subtieler en doet het via dm/pmquote:Op maandag 1 december 2014 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[Faxie-mode]
Wanneer heb je tijd?![]()
![]()
[/Faxie-mode]
Oh boyquote:Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Ik moet zo weer rijden.vind het weer spannend, hopelijk hoef ik niemand af te zetten.
Succesquote:Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Ik moet zo weer rijden.vind het weer spannend, hopelijk hoef ik niemand af te zetten.
Gaat goed komenquote:Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
Hehe. Heb wel een piemel hoorquote:Op maandag 1 december 2014 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[Faxie-mode]
Wanneer heb je tijd?![]()
![]()
[/Faxie-mode]
Niet klaar hoor, zullen binnenkort het hier juist helemaal openbreken.quote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh boy
Wees blij dat de werkzaamheden bij jou klaar zijn
Dat vraagt iedereen me.quote:Op maandag 1 december 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Succes
In welke auto neem je rijlessen?
Maar maar maar, ze zijn net klaar met de hoofdwegquote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet klaar hoor, zullen binnenkort het hier juist helemaal openbreken.
[..]
Dat vraagt iedereen me.Niet groot, niet klein. Wit. 4 wielen en een stuur. Volgens Bart was het corso ofzo.
Haha, wel de kleurquote:Op maandag 1 december 2014 12:17 schreef Myraela het volgende:
Dat vraagt iedereen me.Niet groot, niet klein. Wit. 4 wielen en een stuur. Volgens Bart was het corso ofzo.
Ja, nu zijn ze alle secundaire wegen aan het doen. Ze zijn nog één blok voor ons bezig. De overkant hebben ze al gedaan, dus verwacht ze binnenkort ook wel bij ons.quote:Op maandag 1 december 2014 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar maar maar, ze zijn net klaar met de hoofdweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |