En nu op de 50 vrij weer zoiets, ingeschreven met 23.07 en dan even 21.65 zwemmenquote:Op woensdag 3 december 2014 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Cristian Quintero stond ingeschreven met 1:48 op de 200 vrij en zet uiteindelijk de 2e tijd neer in 1:42.40
Sjöstrom lijkt toch beter in vorm dan gisteren. Toen viel ze buiten de finale op de 200 vlinder en zwom ze (bewust) langzaam in de estafette. In de series zwom ze vanochtend een stuk sterker.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:08 schreef heywoodu het volgende:
52.44 voor Heemskerk, samen met Sjöström de snelste tijd.
Als je kijkt naar het afgelopen seizoen zou je verwachten dat Sjostrom ook makkelijk zou winnen. Ik heb juist het gevoel dat de Nederlandse dames dit toernooi goed partij kunnen bieden. Dat had ik van te voren niet verwacht op de 100 vrij.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Sjöstrom lijkt toch beter in vorm dan gisteren. Toen viel ze buiten de finale op de 200 vlinder en zwom ze (bewust) langzaam in de estafette. In de series zwom ze vanochtend een stuk sterker.
Kromo en Heemskerk gaan het héél zwaar krijgen met de Zweedse.
Ook de estafette 4x100 vrij wordt geen appeltje-eitje voor NL, want Zweden en Denemarken zijn ook erg sterk!
Nou verwacht ik van Sjöström sowieso meer op de korte afstanden dan op de langere.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het afgelopen seizoen zou je verwachten dat Sjostrom ook makkelijk zou winnen. Ik heb juist het gevoel dat de Nederlandse dames dit toernooi goed partij kunnen bieden. Dat had ik van te voren niet verwacht op de 100 vrij.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 4 december 2014 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou verwacht ik van Sjöström sowieso meer op de korte afstanden dan op de langere.
De 200 vlinder is nou ook niet echt haar afstand.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Sjöstrom lijkt toch beter in vorm dan gisteren. Toen viel ze buiten de finale op de 200 vlinder en zwom ze (bewust) langzaam in de estafette. In de series zwom ze vanochtend een stuk sterker.
Kromo en Heemskerk gaan het héél zwaar krijgen met de Zweedse.
Ook de estafette 4x100 vrij wordt geen appeltje-eitje voor NL, want Zweden en Denemarken zijn ook erg sterk!
Ik kan me nog niet zo bedenken waarom die niet officieel is.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:52 schreef heywoodu het volgende:
We beginnen zo met de 4x50m wisselslag bij de mannen, waar dit volgens mij het "echte" maar niet officiële WR is (van het EK 2009):
[ afbeelding ]
Iets met de regels, ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar tijdens het EK kortebaan ook zo'n gedoe om wasquote:Op donderdag 4 december 2014 15:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan me nog niet zo bedenken waarom die niet officieel is.
Dat het nu op de WK wordt gezwommen is alleen maar goed, dan heb je dat gedoe dus ook niet meer.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met de regels, ik kan me nog herinneren dat er vorig jaar tijdens het EK kortebaan ook zo'n gedoe om was
Als ze nou vanavond die 1:31,80 even eraan zwemmen is dat gelijk klaar.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat het nu op de WK wordt gezwommen is alleen maar goed, dan heb je dat gedoe dus ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |