Dan zit je al heel dicht tegen het WR.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dekker kan ook een 52 laag neerzetten, is ook weer een seconde of anderhalf ten opzichte van Vermeulen
Tijdens World Cups heeft ze zelfs 51'ers gezwommen, dus wie weet.. En misschien kan Van der Meer met overnamevoordeel in de 52 duiken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zit je al heel dicht tegen het WR.
Ik betwijfel of China nog veel meer kan versnellen, Shen Duo is volgens mij hun topper op de 100 vrij op het moment en die ging tijdens de halve finales ook niet echt harder.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:50 schreef swimmie86 het volgende:
Ik zou vanmiddag Dekker, van der Meer, Kromo, Heemskerk laten zwemmen.
Zal gaan tussen Amerika, China, Denemarken en Nederland denk ik.
En ik kan het weer niet zien.
Ze is er al ruim een jaar tussenuit, denk ook dat ze niet meer terugkomt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Iemand trouwens ooit nog wat gehoord van Elise Bouwens? Die zou er even tussenuit maar volgensmij komt ze niet meer terug
Ik lees net dat ze stageloopt op Aruba.
quote:
Ik zat alweer bij de Spanjaardquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de rest zijn onze Franse vrienden er weer:
http://www.streaming-foot.info/channel3.html
Oh ja, alleen die kwaliteit is hier wat minderquote:
Vooral op een wisselslagestafette is Denemarken echt ontzettend goed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Riofan83 het volgende:
Ik denk dat de Deense vrouwen vandaag nog wel te pakken zijn, maar op de langebaan zou het komende zomer wel eens andersom kunnen zijn. Bij Denemarken veel jonge dames die zich snel ontwikkelen ... Bij Nederland blijven de talenten wat achter.
Ook op de vrije slag zijn ze onwijs goed. Ze werden afgelopen zomer al Europees kampioen, al volgde toen een diskwalificatie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral op een wisselslagestafette is Denemarken echt ontzettend goed.
Met Grueterquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:02 schreef DeLuna het volgende:
Jongens vergeet de Fransen en de Spanjaard, het is nu op NPO1
Met De Waard hadden ze ook wel een medaille kunnen pakken hier. Maar dan wordt het zo'n onmogelijk programma voor sommigequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh, weer zo'n raar "wereldrecord maar niet de snelste tijd ooit"
Op het EK van 2009 zwommen Schreuder, Nijhuis, Dekker en Kromo naar goud in 1:42.69
Heemskerk had ook rug kunnen zwemmen denk ik! De Waard is wel een nieuwe naam. Hopelijk kan zij volgende week tijdens de Swim Cup wat leuks laten zien. Zeker met het oog op de wisselslagestafette voor Rio belangrijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met De Waard hadden ze ook wel een medaille kunnen pakken hier. Maar dan wordt het zo'n onmogelijk programma voor sommige![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |