SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt, hoeveel packs willen ze nog uitbrengen manquote:Op maandag 1 december 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ter uwen informatie.
[ afbeelding ]___!
![]()
De vraag is hoeveel van die shit blijven mensen kopenquote:Op maandag 1 december 2014 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt, hoeveel packs willen ze nog uitbrengen man___!
![]()
Als je nu nog niet door hebt dat er echt geen messi uit gaat komen...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk. 6.5M is ie van jouquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef el-blanchito het volgende:
Staat er al zo'n special Messi op de markt?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:18 schreef Kamikazie het volgende:
vooral van Basten op cdm. En hij snapt de share functie niet. En chem. Maar wel coins. Denk dat hij aan de andere kant van veel DSL deals zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.
Als ik toch eens zoveel moneyz had
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zit al 5 dagen in packsquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef el-blanchito het volgende:
Staat er al zo'n special Messi op de markt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hee Mathijs, ook zo'n zin in tentamens?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heeft een Kiid benchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
![]()
Kan niet wachten.quote:Op maandag 1 december 2014 09:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Mathijs, ook zo'n zin in tentamens?
Jij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Auch nicht.quote:
Die gozert die de verkeerde gymzalen in de fik heeft gezet voor de tentamens![]()
!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat uitzendkrachten over het algemeen net wat minder gemotiveerd zijn dan een gemiddelde werknemer...althans, dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef Kiid het volgende:
2 uit 3 aanwezig, waarom is er altijd iemand ziek of is de auto ineens kapot___!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lolwhut?quote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Auch nicht.
Die gozert die de verkeerde gymzalen in de fik heeft gezet voor de tentamens![]()
!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zijn schorriemorrie, allemaalquote:Op maandag 1 december 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat uitzendkrachten over het algemeen net wat minder gemotiveerd zijn dan een gemiddelde werknemer...althans, dat is mijn ervaring.![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)monteerd+worden.aspxquote:
Hier hadden we vorig jaar bijna al de tentamens omdat de sporthallen van de UvT werden verbouwd. Nu net een paar dagen voor de tentamens gaan die de fik in, maar krijgen we weer voor het eerst tentamens in de normale sporthallen van de UvT
Elke dag![]()
Hahaquote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Auch nicht.
!
Ja ik vind het niet zon probleem, ben best prima voorbereid volgens mij.
Lekker veel recht vakken dit semester ook![]()
![]()
Godver, zou toch wat zijn als een student die echt in de fik heeft gestokenquote:Op maandag 1 december 2014 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)monteerd+worden.aspx
Hier hadden we vorig jaar bijna al de tentamens omdat de sporthallen van de UvT werden verbouwd. Nu net een paar dagen voor de tentamens gaan die de fik in, maar krijgen we weer voor het eerst tentamens in de normale sporthallen van de UvT![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou bij mij is het gewoon klote dat ik steeds 2 tentamens 2 dagen achter elkaar heb en dat de vakken die ik heb geen oefententamens ter beschikking stellenquote:Op maandag 1 december 2014 09:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha
Ja ik vind het niet zon probleem, ben best prima voorbereid volgens mij.
Lekker veel recht vakken dit semester ook
Elke dag![]()
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bij mij is het gewoon klote dat ik steeds 2 tentamens 2 dagen achter elkaar heb en dat de vakken die ik heb geen oefententamens ter beschikking stellen
Sowieso zijn oefententamens steeds lastiger om aan te komen in verhouding met jaar 1.![]()
Mijn werk is professionele FOK!ker en dat doe ik er gewoon naast om mijn hobby te bekostigenquote:Op maandag 1 december 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je werk gemaakt van trekken aan dooie paarden. Mooi man![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn werk is professionele FOK!ker en dat doe ik er gewoon naast om mijn hobby te bekostigen
25k packs zijn een feit...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Binnenkort weer wat vrije dagen op maken, Kerst, oud & nieuw en dan straks weer januari in zonder leuk vooruitzichtquote:Op maandag 1 december 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
25k packs zijn een feit...![]()
![]()
Carnaval, skivakantie... genoeg leuke dingen tussen de lente en januariquote:Op maandag 1 december 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Binnenkort weer wat vrije dagen op maken, Kerst, oud & nieuw en dan straks weer januari in zonder leuk vooruitzicht![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Carnaval, skivakantie... genoeg leuke dingen tussen de lente en januari
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal wel
Elke dag![]()
Zij snappen de lol van het feest niet. Wij snappen niet dat ze dat niet snappen. Volgende onderwerp?quote:Op maandag 1 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snap het ook niet zo, lekker 1 dag carnaval vieren en dan lekker op vakantiequote:Op maandag 1 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal wel![]()
![]()
Ik woon tussen de rivieren, lekker neutraal: ik vier het niet en ik haat het niet.
Dit zijn weer die aids 25k packs, die ze laatst hadden met alleen maar spelers waren beter (toen kreeg ik tenminste Dani Alves en Diego Costa gr gr).![]()
Het eerste zal wel ja, maar dan hoeft er toch niet op gehaat te wordenquote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij snappen de lol van het feest niet. Wij snappen niet dat ze dat niet snappen. Volgende onderwerp?Laat mensen lekker feest vieren.
En prima
Dadelijk naar de MM spellekes halenEerst even Walking dead afkijken
Daarna 4 dagen kut
Elke dag![]()
Is maar een grapje joh.quote:Op maandag 1 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal welIk vind er zelf geen fuck aan maar dat komt misschien omdat jullie er mee opgegroeid zijn en wij niet..
Genoeg Rotterdammers die het wel "snappen" En dan naar breda komen. En dan lopen jullie weer te huilen dat die Roterdammers naar breda komen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij snappen de lol van het feest niet. Wij snappen niet dat ze dat niet snappen. Volgende onderwerp?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van jou miss, maar van miljoenen Nederlanders nietquote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is maar een grapje joh.Ik vind er zelf geen fuck aan maar dat komt misschien omdat jullie er mee opgegroeid zijn en wij niet..
En dat je er niets aan vindt snap ik wel, ik vind het ook alleen maar tof omdat ik bijna iedereen dan ken en je mensen weer spreekt die je normaal niet meer tegenkomt.
Elke dag![]()
Wij lopen pas te 'huilen' als ze hier komen om ruzie te maken. En dat is helaas echt geen uitzondering.quote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Genoeg Rotterdammers die het wel "snappen" En dan naar breda komen. En dan lopen jullie weer te huilen dat die Roterdammers naar breda komen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is maar een grapje joh.Ik vind er zelf geen fuck aan maar dat komt misschien omdat jullie er mee opgegroeid zijn en wij niet..
![]()
Dat zijn die feyenoord supporters.quote:Op maandag 1 december 2014 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij lopen pas te 'huilen' als ze hier komen om ruzie te maken. En dat is helaas echt geen uitzondering.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is het denk ik. Zo kan Kwaku mij dan weer niet helemaal boeienquote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewaagd hoorquote:Op maandag 1 december 2014 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het eerste zal wel ja, maar dan hoeft er toch niet op gehaat te wordenLaat mensen lekker feest vieren.
En prima
Dadelijk naar de MM spellekes halenEerst even Walking dead afkijken
Daarna 4 dagen kut
Zo net voor de tentamens nieuwe games halen.![]()
Best bijzonder dat ze dan tijdens carnaval ook in een aantal gevallen in ADO-shirts lopen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zijn die feyenoord supporters.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1 keer geweest naar carnaval met mijn toenmalige vriendin uit Eindhoven.. was zo weer terug in Roffaquote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is het denk ik. Zo kan Kwaku mij dan weer niet helemaal boeien
Is ook een apart volkje.quote:Op maandag 1 december 2014 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best bijzonder dat ze dan tijdens carnaval ook in een aantal gevallen in ADO-shirts lopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoelang duurt het voor een negerin om te schijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach zijn toch cadeaus die anderen mij gaan geven dus kan ze toch niet openmakenquote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewaagd hoor
Zo net voor de tentamens nieuwe games halen.
Elke dag![]()
Dat kan ik me best voorstellen. Als "buitenstaander" is zo'n feest best een vreemde gewaarwordingquote:Op maandag 1 december 2014 09:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1 keer geweest naar carnaval met mijn toenmalige vriendin uit Eindhoven.. was zo weer terug in Roffa
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ga je echt veel openen?quote:Op maandag 1 december 2014 10:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
So close, yet so far away
Straks als een malle packs openen en dit gehalveerd zien worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die kreeg je toch juist uit een rare gold pack? Die met alleen maar spelers zijn juist echt niet goed.quote:Op maandag 1 december 2014 09:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik woon tussen de rivieren, lekker neutraal: ik vier het niet en ik haat het niet.
Dit zijn weer die aids 25k packs, die ze laatst hadden met alleen maar spelers waren beter (toen kreeg ik tenminste Dani Alves en Diego Costa gr gr).![]()
Wel een mooie actie. Het is dat ik net al GTA 5 digitaal heb gekocht anders had ik het misschien ook nog wel gedaan. Al zou ik niet weten wat de 3e game zou moeten wordenquote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewaagd hoor
Zo net voor de tentamens nieuwe games halen.![]()
Zet er maar wat op voor 42K tik je in ieder geval het miljoen aanquote:Op maandag 1 december 2014 10:00 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
So close, yet so far away
Straks als een malle packs openen en dit gehalveerd zien worden![]()
![]()
Kamiklaasquote:Op maandag 1 december 2014 10:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zet er maar wat op voor 42K tik je in ieder geval het miljoen aan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
10 uur scriptieonderwerpen inschrijven
nu alles volmeer mensen dan plek. hoerensysteem
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
scriptie nu hierover, m'n 6e keusexperimenteel onderzoek
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan ook wel, dan haal ik het door elkaar. Misschien had ik Costa ook wel in een 35 of 50k pack dan, heb er zoveel geopend vrijdag dat ik het niet meer bij kan houdenquote:Op maandag 1 december 2014 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die kreeg je toch juist uit een rare gold pack? Die met alleen maar spelers zijn juist echt niet goed.
Thanks, maar ben een beetje te rijk om moreel verantwoord liefdadigheid aan te nemen, als ik dat miljoen perse wilde halen zette ik nu wel 1 van mijn vele spelers die meer dan 42k waard zijn voor te weinig op de markt.quote:Op maandag 1 december 2014 10:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zet er maar wat op voor 42K tik je in ieder geval het miljoen aan![]()
![]()
Krijg je een lobotomie?quote:Op maandag 1 december 2014 10:07 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 maand en ik heb officieel recht op 3 maver maandenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
scriptie nu hierover, m'n 6e keusexperimenteel onderzoek
![]()
![]()
Moet jij daar nu al voor inschrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er werkelijk waar nog niks, nada nul van gehoordNog niet eens iets van informatie over gehad
Elke dag![]()
Vrijdag ook alles geopend wat er te openen viel aan speciale packs. Behalve die 2e ronde van 100k packs dan, want toen wist ik het niet dat er nog meer packs zouden komen voordat het te laat was.quote:
100k packs heb ik vaak goede ervaringen mee gehad, vrijdag ook SIF De Gea in zo'n pack![]()
Is gewoon een site waar je je moet inschrijven ookquote:Op maandag 1 december 2014 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij daar nu al voor inschrijven?
Ik heb er werkelijk waar nog niks, nada nul van gehoordNog niet eens iets van informatie over gehad
Als je binnen 3 jaar klaar wil zijn moet je je wel snel inschrijven nu
Tussen 7 januari en 15 januari is het volgens mij. Tweede inschrijving. Die andere is in augustus.
Maar ik doe het van de zomer pas![]()
![]()
ja man, begint in feb ofzo. nu fucking veel mensen zonder onderwerp omdat alles vol zitquote:Op maandag 1 december 2014 10:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij daar nu al voor inschrijven?
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 1 december 2014 10:14 schreef Alovenac het volgende:
Actie van MM was 3 halen 2 betalen? Kan je naast 2 ps4 games ook een pc
Game pakken?![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dan recht heb op een uitkeringquote:Op maandag 1 december 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige manier om het gedrag van Maver te verklaren.![]()
![]()
Huh wat? Ik kan me nu toch nog niet inschrijven? Pas in Januari tochquote:Op maandag 1 december 2014 10:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is gewoon een site waar je je moet inschrijven ook
Als je binnen 3 jaar klaar wil zijn moet je je wel snel inschrijven nu
Tussen 7 januari en 15 januari is het volgens mij. Tweede inschrijving. Die andere is in augustus.
Maar ik doe het van de zomer pas?
Elke dag![]()
Er staat alleen maar shit over als je je Thesis in Semester 1 wilt beginnen op BB
Elke dag![]()
Ja in Januari inschrijven (tussen 7 en 20 januari heb het even opgezochtquote:Op maandag 1 december 2014 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Huh wat? Ik kan me nu toch nog niet inschrijven? Pas in Januari toch?
)
Maar iets met onderwerpen kiezen ofzo kan al vanaf 8 december zag ik.![]()
Oja, dat vond ik zo'n ingewikkeld spelquote:Op maandag 1 december 2014 10:17 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zal wel Football Manager zijn, dat heb je niet op de PS.![]()
![]()
Blergh echt nog geen idee van, ga ik me zondag wel even op focussen danquote:Op maandag 1 december 2014 10:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja in Januari inschrijven (tussen 7 en 20 januari heb het even opgezocht)
Maar iets met onderwerpen kiezen ofzo kan al vanaf 8 december zag ik.
Maar thanks weet ik dat iig, nu geen probleem dus
Elke dag![]()
Hahahaha, serieus?quote:Op maandag 1 december 2014 10:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oja, dat vond ik zo'n ingewikkeld spel
Vroeger altijd Championship Manager spelen, wat een top spel was dat![]()
Tegenwoordig hebben ze de complete serie verpest.![]()
Yep. Ik had het vorig jaar een keer digitaal gekocht met verzonnen euro's, maar er waren zoveel opties en mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer kon zienquote:Op maandag 1 december 2014 10:19 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hahahaha, serieus?
Vroeger altijd Championship Manager spelen, wat een top spel was dat![]()
Tegenwoordig hebben ze de complete serie verpest.![]()
Wel zonde, want PC games zijn vaak een stuk goedkoper en worden ook sneller afgeprijsd, en als de goedkoopste toch gratis is dan kun je maar beter zorgen dat de goedkoopste ook duur is.![]()
Ja tegenwoordig zijn de opties niet meer normaal, ik vraag me echt af wat voor invloed al die opties nog hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yep. Ik had het vorig jaar een keer digitaal gekocht met verzonnen euro's, maar er waren zoveel opties en mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer kon zien![]()
50% van de spelers zoeken toch alle talenten eerst op internet op.![]()
Vroeger had je dat nog nietje verbazen dat modric de sterren van de hemel speelde bij ajax
#FreeTrapz![]()
Ik heb gisteravond trouwens nog een paar potjes FUT gespeeld, en het leek ineens heel anders te spelen. Solisten leken nog moeilijker te stoppen, en ik creeerde voorin bar weinig met mijn tikkie-takkie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:helemaal gespannen naar dat bewegende balkje kijken .
en als het net zo kut werkt daar als hier zou ik je aanraden een top 5-10quote:Op maandag 1 december 2014 10:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blergh echt nog geen idee van, ga ik me zondag wel even op focussen dan
Maar thanks weet ik dat iig, nu geen probleem duste maken
Ik las wel iets over een patch.quote:Op maandag 1 december 2014 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens nog een paar potjes FUT gespeeld, en het leek ineens heel anders te spelen. Solisten leken nog moeilijker te stoppen, en ik creeerde voorin bar weinig met mijn tikkie-takkieDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Welke formatie ?quote:Op maandag 1 december 2014 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens nog een paar potjes FUT gespeeld, en het leek ineens heel anders te spelen. Solisten leken nog moeilijker te stoppen, en ik creeerde voorin bar weinig met mijn tikkie-takkie
Tip van Flip: overstappen op een formatie met 3 aanvallers en een breder veld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht dat ik iets zelf moest verzinnen maar dat is dus nietquote:Op maandag 1 december 2014 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en als het net zo kut werkt daar als hier zou ik je aanraden een top 5-10te maken
Elke dag![]()
Ik leidde Chievo Verona uit de krochten van het Italiaanse profvoetbal naar grote hoogten en toen gingen ze IRL ook promoveren naar de Serie A en daar in hun eerste seizoen heel lang om het kampioenschap spelen. Dat was echt geweldig. Sergio Pellissier![]()
Sindsdien (2001 ofzo) is Chievo naast Milan mijn favoriete Italiaanse club. Al zitten er vaak minder man op de tribune dan bij RKC en dat in een stadion groter dan dat van PSV![]()
![]()
41212(2) en 4312. Zelfde teams waarmee ik alles zo ongeveer dik won, waren nu ineens belabberd. Misschien moet ik mijn aanvallers andere intructies mee gaan geven ofzo?quote:Op maandag 1 december 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Welke formatie ?
Tip van Flip: overstappen op een formatie met 3 aanvallers en een breder veld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van mijn eerste 10 potjes na de patch won ik er maar 1, door een eigen goal van de tegenstander
Toen gelijk dat team met IF Griezmann en co weggedaan, 352 is niet aan mij besteed, en terug naar Team Doumbia en en toen ging het weer wat beter. Maar blijft kut (kan ook liggen aan dat ik al een week niet gespeeld had).
Werd ook een paar keer helemaal scheel getikt, tiki taka is opeens OP schijnbaar?![]()
net als hier misschienquote:Op maandag 1 december 2014 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets zelf moest verzinnen maar dat is dus nietnu kiezen tijdens master zelf
Ik had dus ook al bijna een week niet gespeeld...maar ik had niet het idee dat dat het probleem was.quote:Op maandag 1 december 2014 10:31 schreef DutchSL het volgende:
Van mijn eerste 10 potjes na de patch won ik er maar 1, door een eigen goal van de tegenstander
Toen gelijk dat team met IF Griezmann en co weggedaan, 352 is niet aan mij besteed, en terug naar Team Doumbia en en toen ging het weer wat beter. Maar blijft kut (kan ook liggen aan dat ik al een week niet gespeeld had).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee zelfde probleem gehad, 4312 speelde altijd geod. Kon er nu echt helemaal niets meer mee. wist echt 0 kansen te creeren. Speel nu 433 (4) en positie i.p.v. pressure, verder speler taken zo voetballen mogelijk ingesteld niet alle middenvelder stay back zoals 90% van de community nu doet.quote:Op maandag 1 december 2014 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
41212(2) en 4312. Zelfde teams waarmee ik alles zo ongeveer dik won, waren nu ineens belabberd. Misschien moet ik mijn aanvallers andere intructies mee gaan geven ofzo?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Onverklaarbaar inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 10:33 schreef Kiid het volgende:
Mensen die zingen dat ze wensen net als mij te willen zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En nu speelt het weer beter?quote:Op maandag 1 december 2014 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee zelfde probleem gehad, 4312 speelde altijd geod. Kon er nu echt helemaal niets meer mee. wist echt 0 kansen te creeren. Speel nu 433 (4) en positie i.p.v. pressure, verder speler taken zo voetballen mogelijk ingesteld niet alle middenvelder stay back zoals 90% van de community nu doet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bijna vergeten: ik had gisteren ook 2 tegenstanders met beide een random brons team. Geen chem, spelers niet in formatie (spits als CB, dat soort ongein). Doorklikken tot de wedstrijd begint, en dan leaven ze. Lijkt op een soort van glitch (?)...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Anders op een of andere manier. iedereen heeft high pressure met 8 teruglopende spelers. moet nu gewoon langer in balbezit blijven en zoeken naar de kans. i.p.v. volle bak naar voren willen rennen.quote:Op maandag 1 december 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu speelt het weer beter?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Geniaal was dat, vroeger speelde ik altijd met Barcelona en Manchester United in de jaren van de opkomst van Beckham enz. Geniaal die bewegende balkjes. Toen kon je ook nog bijna iedereen kopen dus echt realistisch was het niet maar wat heb ik dat uren gespeeld.quote:Op maandag 1 december 2014 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.helemaal gespannen naar dat bewegende balkje kijken .
Dat was echt mijn manier om clubs en spelers te leren kennen. Had een beetje hetzelfde met Fulham, met hun won ik eens de CL en een aantal jaar daarna kwamen ze in de premier league.quote:Op maandag 1 december 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik leidde Chievo Verona uit de krochten van het Italiaanse profvoetbal naar grote hoogten en toen gingen ze IRL ook promoveren naar de Serie A en daar in hun eerste seizoen heel lang om het kampioenschap spelen. Dat was echt geweldig. Sergio Pellissier![]()
Sindsdien (2001 ofzo) is Chievo naast Milan mijn favoriete Italiaanse club. Al zitten er vaak minder man op de tribune dan bij RKC en dat in een stadion groter dan dat van PSV![]()
Ik had het ook hoor. Ik had al een aantal dagen niet meer gespeeld en speelde een potje - toevallig - tegen Reus en ik vond het ook anders. Maar dat zou ook gewoon kunnen omdat ik dat ritme een beetje kwijt was.quote:Op maandag 1 december 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had dus ook al bijna een week niet gespeeld...maar ik had niet het idee dat dat het probleem was.![]()
Misschien willen ze hun team weer op 99 fitness hebben.. en hadden ze dat team op de bank + reserves.quote:Op maandag 1 december 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bijna vergeten: ik had gisteren ook 2 tegenstanders met beide een random brons team. Geen chem, spelers niet in formatie (spits als CB, dat soort ongein). Doorklikken tot de wedstrijd begint, en dan leaven ze. Lijkt op een soort van glitch (?)...Ze hadden zo'n speler die heette Marazzina, die was volgens mij best wel goed.quote:Op maandag 1 december 2014 10:29 schreef DutchSL het volgende:
En dat klinkt best vreemd, aangezien mijn tegenstanders gisteren beter leken te kunnen soleren dan ooitquote:Op maandag 1 december 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Anders op een of andere manier. iedereen heeft high pressure met 8 teruglopende spelers. moet nu gewoon langer in balbezit blijven en zoeken naar de kans. i.p.v. volle bak naar voren willen rennen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel sinds de patch veel beter. De verdedigers doen nu tenminste wat. Onderscheppen meer ballen en staan vaker op de goede plek. Je moet nu meer passen en aanval opzetten inplaats van allemaal naar voren rennen met je snelle spelers. Ik win nu ook veel meer dan hier voor.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bijzonder, mijn ervaring is juist de tegenovergestelde. Overigens was het bijzondere ook dat ik kampioen in div6 werd (7 wedstrijden, 6 gelijk, 1 gewonnen), en weer overnieuw mocht beginnen in div6. Van de potjes die daarna kwamen verloor ik er 2, 1 gelijk, en 1 gewonnen. Best bijzonder...quote:Op maandag 1 december 2014 10:39 schreef over_hedge het volgende:
Ik speel sinds de patch veel beter. De verdedigers doen nu tenminste wat. Onderscheppen meer ballen en staan vaker op de goede plek. Je moet nu meer passen en aanval opzetten inplaats van allemaal naar voren rennen met je snelle spelers. Ik win nu ook veel meer dan hier voor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat komt omdat jij je spelerts nog niet allemaal stay back hebt gegeven en park the bus er tegen aan gooit. Als je dit soort gasten treftquote:Op maandag 1 december 2014 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat klinkt best vreemd, aangezien mijn tegenstanders gisteren beter leken te kunnen soleren dan ooitsucces.
Ik word in ieder geval niet meer bang van die gasten die gewoon de bal naar voren toe ramde en wel keken of ze hem te pakken kregen met hun aanvaller. Daar komt geen pass meer van aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dus je moet park the bus gaan spelen?
Ik ben ervan overtuigd dat dat voor mij niet werkt. En het gaat me vooral om het feit dat ik aanvallend ineens niks creeer. Voorheen scoorde ik er iedere wedstrijd wel een stuk of 5, dan is het minder erg als Doumbia een keer door je verdediging heen rent...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Principieel nietquote:Op maandag 1 december 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dus je moet park the bus gaan spelen?![]()
alleen als je wil dat ze niet meer door je verdediging wandelen. Ja dan kan het makkelijk zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, maar je wilt toch zelf ook aan voetballen toekomen ipv alleen verdedigen/rennenquote:Op maandag 1 december 2014 10:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Principieel niet![]()
alleen als je wil dat ze niet meer door je verdediging wandelen. Ja dan kan het makkelijk zijn.![]()
Zie mijn toevoeging.quote:Op maandag 1 december 2014 10:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Principieel niet![]()
alleen als je wil dat ze niet meer door je verdediging wandelen. Ja dan kan het makkelijk zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat niet alleen; ik ben gewend te verdedigen met de linies kort op elkaar, zodat middenveld en verdediging elkaar kunnen 'bijstaan' (verdediger schuift in, of middenvelder zakt terug); ik probeer het altijd compact te houden. Ik heb niet het idee dat mijn verdedigingswerk er beter op wordt als eerst het middenveld weggetikt wordt (omdat er geen rugdekking is), waarna er nog 4 man staat te wachten in mijn eigen 16.quote:Op maandag 1 december 2014 10:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt toch zelf ook aan voetballen toekomen ipv alleen verdedigen/rennenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Park the bus speelt echt als aids voor mij, dan creëer ik helemaal niks meer en ben ik verdedigend nog net zo kwetsbaar als op ultra defending. Echt een enorm verschil met ultra defending, dat gaat dan nog wel aanvallend.
Meestal speel ik "gewoon" defending of balanced.![]()
Cruijffquote:Cruijff begrijpt niet hoe het kan dat PSV in de eerste helft van de Europa League-wedstrijd tegen Estoril goed speelde maar toch met een achterstand van 3-2 de rust inging. “Als je weet dat de Portugezen gevaarlijk bij corners zijn en je geeft er toch drie of vier weg, dan heb je het niet helemaal goed begrepen”, vertelt de oud-international in De Telegraaf.PSV speelde toch niet goed joh
Elke dag![]()
Watskeburt trouwens met Gert-Jan Verbeek dit weekend? Hoorde iets op de radio..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Portugezen hadden volgens mij iets van 15 doelpogingen tegenover 2 van PSV (beide goals) op een gegeven moment..quote:Op maandag 1 december 2014 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
CruijffPSV speelde toch niet goed joh
![]()
![]()
Alle linies terug en kort op elkaar. CAM en 2 spitsen vol op de counter spelen. Dat kom ik het meest tegen.quote:Op maandag 1 december 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat niet alleen; ik ben gewend te verdedigen met de linies kort op elkaar, zodat middenveld en verdediging elkaar kunnen 'bijstaan' (verdediger schuift in, of middenvelder zakt terug); ik probeer het altijd compact te houden. Ik heb niet het idee dat mijn verdedigingswerk er beter op wordt als eerst het middenveld weggetikt wordt (omdat er geen rugdekking is), waarna er nog 4 man staat te wachten in mijn eigen 16.
Speel zelf 433 (4) op position en swap wings. Balk op attacking.
CB's op stay back. Backs op variabel.
CM's variabel en de CAM Free raom.
Wingers cut inside en get in behind.
ST als target man stay central.
laten verleiden tot een 25K pack. Fabregas Miranda en Konko. valt mee dus:DPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elke dag![]()
Heb echt een hekel aan die vent maar zolang er niet bekend is wie er fout zat zou het wat vroeg zijn om het te beoordelen. Als bekend iemand ben je al snel "schuldig" door de manier hoe de media het brengt.quote:Op maandag 1 december 2014 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+vrouwen+gewond.aspx
[ afbeelding ]
Bruma![]()
Voor FM. NBA2K staat ook nog op het verlanglijstje en dan kan ik er vast nog wel eentje bijvinden.quote:![]()
Ik vind Bruma niet slim over komen, maar de bestuurder van de andere auto was een vrouw dus het blijft 50/50 wie de schuldige isquote:Op maandag 1 december 2014 11:02 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb echt een hekel aan die vent maar zolang er niet bekend is wie er fout zat zou het wat vroeg zijn om het te beoordelen. Als bekend iemand ben je al snel "schuldig" door de manier hoe de media het brengt..
![]()
Brabantse vrouw zelfs, met andere kakeltantes in de auto er bij dus 75/25 eerderquote:Op maandag 1 december 2014 11:05 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik vind Bruma niet slim over komen, maar de bestuurder van de andere auto was een vrouw dus het blijft 50/50 wie de schuldige is.
![]()
![]()
Ik zou even een pagina terugscrollen...quote:Op maandag 1 december 2014 11:16 schreef Henrys het volgende:
Ik twijfel tussen 4-3-2-1 en 4-3-3 (4). Klopt het dat de LF/RF in 4-3-2-1 als spitsen spelen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon 5212 spelen. Heb nog geen 1 wedstrijd verloren.quote:Op maandag 1 december 2014 11:16 schreef Henrys het volgende:
Ik twijfel tussen 4-3-2-1 en 4-3-3 (4). Klopt het dat de LF/RF in 4-3-2-1 als spitsen spelen?![]()
Maar wel je ziel.quote:Op maandag 1 december 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon 5212 spelen. Heb nog geen 1 wedstrijd verloren.![]()
In ons groepgesprek duiken opeens de nummers van Michael de Leeuw en Stefan de Vrij op.
PSN: DePresident_![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 10:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Watskeburt trouwens met Gert-Jan Verbeek dit weekend? Hoorde iets op de radio..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zet dan tenminste Boateng centraal op die meest verdedigende plekquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Snap nog steeds niet dat geen club hem wil. Hij is zo streng maar rechtvaardig als het maar kan en kan echt discipline in een groep brengenquote:![]()
Bedankt, dacht juist dat de CM de meest aanvallende speler was. Nog meer tips?quote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet dan tenminste Boateng centraal op die meest verdedigende plek![]()
![]()
Bohhh CoD AW, FC4 en AC U voor 115 euro#dealvandedag #nuwilikspelenmaarhetkanniet
Elke dag![]()
Toch waar assassins creed halenNaja ik koop far cry 4, een vriend van mij een ander spel. Dus kiezen we als 3e gratis spel assassins creed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben nu Far Cry 4 aan het spelen, is echt vetquote:Op maandag 1 december 2014 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh CoD AW, FC4 en AC U voor 115 euro#dealvandedag #nuwilikspelenmaarhetkanniet
AC is ook leuk
![]()
Heb er echt zin in ja, ga ik helemaal coop spelenquote:Op maandag 1 december 2014 11:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ben nu Far Cry 4 aan het spelen, is echt vetAC is ook leuk
Eerst Black flag en Cod tot kerst
Elke dag![]()
Naja ik zou liever Auba en Robben omdraaien denk ik. Auba heeft de fysiek wat meer voor een spits. Verder wel een prima team.quote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, dacht juist dat de CM de meest aanvallende speler was. Nog meer tips?
Ik vind zelf Leno erg goed als keeper trouwens, maarja..keepers verschillen toch voor iedereen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou ik Mkhitaryan beter kunnen vervangen met Schweinsteiger?quote:Op maandag 1 december 2014 11:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naja ik zou liever Auba en Robben omdraaien denk ik. Auba heeft de fysiek wat meer voor een spits. Verder wel een prima team.
Ik vind zelf Leno erg goed als keeper trouwens, maarja..keepers verschillen toch voor iedereen![]()
Bohh schitterendquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor de balans wellicht beter ja. Boatank - Schwein - Gundoquote:Op maandag 1 december 2014 11:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou ik Mkhitaryan beter kunnen vervangen met Schweinsteiger?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil ook gebruik maken van die aanbieding, maar ik wil eigenlijk alleen maar GTA echt hebben
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan vraag je aan een vriend of die ook nog een spel wilt.quote:Op maandag 1 december 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook gebruik maken van die aanbieding, maar ik wil eigenlijk alleen maar GTA echt hebbenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bedankt, laatste vraag, zou Schweinsteiger of Lahm beter zijn?quote:Op maandag 1 december 2014 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor de balans wellicht beter ja. Boatank - Schwein - Gundo![]()
![]()
vraag 2 vrienden en deel totaal door 3quote:Op maandag 1 december 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook gebruik maken van die aanbieding, maar ik wil eigenlijk alleen maar GTA echt hebben'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Slimquote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vraag 2 vrienden en deel totaal door 3Mag je drie keer dezelfde game kopen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
lijkt mij welquote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
SlimMag je drie keer dezelfde game kopen?
Er staat alle Gamesquote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
SlimMag je drie keer dezelfde game kopen?
En als het niet mag gewoon laten liggen en niet dokken
Elke dag![]()
Mag gewoon. Er staat alle combinaties geldig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lahm is een midget, dus Schwein > Lahmquote:Op maandag 1 december 2014 11:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, laatste vraag, zou Schweinsteiger of Lahm beter zijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gister GTA 5 gekocht als download, maar nog niet echt aan begonnen. Staat mij een beetje tegen om alles weer opnieuw te moeten doenquote:Op maandag 1 december 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
Ik wil ook gebruik maken van die aanbieding, maar ik wil eigenlijk alleen maar GTA echt hebben![]()
Waarom koop je hem danquote:Op maandag 1 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gister GTA 5 gekocht als download, maar nog niet echt aan begonnen. Staat mij een beetje tegen om alles weer opnieuw te moeten doen![]()
![]()
Ik heb op de PS3 praktisch alleen online gespeeldquote:Op maandag 1 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gister GTA 5 gekocht als download, maar nog niet echt aan begonnen. Staat mij een beetje tegen om alles weer opnieuw te moeten doen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
Bedankt, heb trouwen Robben in de spits omdat hij echt ruimte voor zichzelf kan creeren met zijn dribble terwijl ik merk dat ik met Aubameyang wat meer ruimte nodig heb om op snelheid te komenquote:Op maandag 1 december 2014 11:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lahm is een midget, dus Schwein > Lahm![]()
oke pacehoer.quote:Op maandag 1 december 2014 11:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt, heb trouwen Robben in de spits omdat hij echt ruimte voor zichzelf kan creeren met zijn dribble terwijl ik merk dat ik met Aubameyang wat meer ruimte nodig heb om op snelheid te komen![]()
Er is niets verandert aan de Singleplayer van GTA 5 toch? Of zijn er wel wat extra missies toegevoegd?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
First person shizzlequote:Op maandag 1 december 2014 11:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er is niets verandert aan de Singleplayer van GTA 5 toch? Of zijn er wel wat extra missies toegevoegd?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja dat is wel leuk opzich, maar voor mij geen reden het spel nog een keer te kopen/spelen.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vandaag ook maar naar de MediaMarkt. Zit te denken aan Assasins Creed, Far Cry en GTA. Als het niet bevalt verkoop ik die games wel weer.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Pace is de enige manier hoe ik dit jaar in FUT kan winnen. Raar genoeg kan ik in H2H gewoon winnen met Southampton en Pelle die iets van 55 pace heeft. Vooral omdat iedereen park the bus gebruikt heb je gewoon pace nodig om er langs te komen of je moet echt heel goed zijn in flipperkast fifa maar dat ben ik helaas niet.quote:![]()
Zal vast aan mij liggen dan. Maat ik zie vrij wel nooit iemand park the bus gebruiken. Wel ultra verdedigend. Maar park the bus bijna nooit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij had CoD toch alquote:Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga dadelijk COD, FC4 en GTA halen?
Elke dag![]()
Nee die heb ik teruggestuurd gr grquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En vanwaar deze wissel van mening dan over het spelquote:Op maandag 1 december 2014 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die heb ik teruggestuurd gr gr?
Elke dag![]()
Omdat ik 3 spellen nodig heb voor die actie maar ik geen andere game kan vinden.quote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En vanwaar deze wissel van mening dan over het spel?
![]()
In de studiezaal gingen ook overal luchtalarmen af, vanwege NL-Alertquote:. Mijn telefoon trilde alleen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ik 3 spellen nodig heb voor die actie maar ik geen andere game kan vinden.![]()
![]()
The Crew? Of was die beta ook niets?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vond ik ook niksquote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
The Crew? Of was die beta ook niets?AC heb ik al.. dus tsja blijft weinig over
3=2?quote:Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga dadelijk COD, FC4 en GTA halenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
haal dan een spel wat pas net uit is, en zet die meteen op marktplaats. Dan krijg je er nog 40 a 50 euro voor.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Deze actie is wel goed voor FC4 en AC_O- Iedereen pakt hem erbij, ook vanwege de goede reviews natuurlijk
Elke dag![]()
Ik haal CoD dan ook wel, moet ik dan kiezen voor Far Cry of Assasins Creed?quote:Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga dadelijk COD, FC4 en GTA halenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Tot hoe laat is mediamarkt open in Arnhem?quote:Op maandag 1 december 2014 11:58 schreef Ozz-03 het volgende:
Vandaag ook maar naar de MediaMarkt. Zit te denken aan Assasins Creed, Far Cry en GTA. Als het niet bevalt verkoop ik die games wel weer.
(Nijmegen)
Of geldt die actie ook voor de webshop ?![]()
Far Cry 4 is bijna exact hetzelfde als 3. Als je die leuk vond zal je 4 ook wel leuk vinden alleen het verhaal slaat nog kant of wal.
Unity zit echt vol met bugs en combat is AC1 niveau, een gigantische downgrade![]()
Tot 9 uur geloof ik, elke dag.quote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tot hoe laat is mediamarkt open in Arnhem?
(Nijmegen)
Of geldt die actie ook voor de webshop ?
Wat je zelf cooler lijktquote:Op maandag 1 december 2014 12:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik haal CoD dan ook wel, moet ik dan kiezen voor Far Cry of Assasins Creed?AC vind ik wel dope.
wat een onzinquote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef Henrys het volgende:
Far Cry 4 is bijna exact hetzelfde als 3. Als je die leuk vond zal je 4 ook wel leuk vinden alleen het verhaal slaat nog kant of wal.
Unity zit echt vol met bugs en combat is AC1 niveau, een gigantische downgrade![]()
![]()
Wil wel een game die we online kunnen doen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat je zelf cooler lijktAC vind ik wel dope.
Ik heb het nog niet gespeeld maar weet gewoon dat dit BS isquote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef Henrys het volgende:
Unity zit echt vol met bugs en combat is AC1 niveau, een gigantische downgrade
Elke dag![]()
DSL post je nog even dat lijstje met bug fixes voor AC Unit?quote:Op maandag 1 december 2014 12:08 schreef Henrys het volgende:
Unity zit echt vol met bugs en combat is AC1 niveau, een gigantische downgradeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen beiden volgens mij, maar FC lijkt me qua mogelijkheden leuker als je het over de online functies hebtquote:Op maandag 1 december 2014 12:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil wel een game die we online kunnen doen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
AC heeft ook vette coop nu hoor, kan zelfs met zn vierenquote:Op maandag 1 december 2014 12:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil wel een game die we online kunnen doen.![]()
Twijfel, wil sowieso GTA hebben. Daar hebben we online echt leuke uren mee gehad.quote:
En eigenlijk wel een beetje voorzichtig met Ubisoft games omdat die vaak nogal kut zijn.
CoD maar laten zitten en voor FC en AC gaan.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Titanfall deluxe is nu 12,50quote:Op maandag 1 december 2014 12:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wil wel een game die we online kunnen doen.![]()
![]()
![]()
Na de patch iedereen voor mijn gevoel. Daarvoor vaker balanced of ultra defensive. Nepenthez ofzo zal het wel weer gepromoot hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 12:02 schreef over_hedge het volgende:
Zal vast aan mij liggen dan. Maat ik zie vrij wel nooit iemand park the bus gebruiken. Wel ultra verdedigend. Maar park the bus bijna nooit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien zie ik het verschil dan niet goed of zoquote:Op maandag 1 december 2014 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na de patch iedereen voor mijn gevoel. Daarvoor vaker balanced of ultra defensive. Nepenthez ofzo zal het wel weer gepromoot hebben.Maar deed wel eens park the bus als ik voor stond en nog 10 min te spelen waren of zo. Maar dat leer je vrij snel af. Want wat speelt dat kut zeg.
Je herkent het aan het feit dat er een gapend gat zit tussen middenveld en verdediging. Dan denk je dat je bent doorgebroken en dan staan er ter hoogte van rand 16 nog 4 verdedigers op je te wachten. En ook echt altijd.quote:Op maandag 1 december 2014 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verschil dan niet goed of zoMaar deed wel eens park the bus als ik voor stond en nog 10 min te spelen waren of zo. Maar dat leer je vrij snel af. Want wat speelt dat kut zeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heeft 1 iemand in de silver cup tegen mij 5 atb en park the bus gespeeldToen won ik met 0-1 na een ragequit in de verlenging.
![]()
Oh dat is Park the bus dus, dan speel ik daar best vaak tegen jaquote:Op maandag 1 december 2014 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je herkent het aan het feit dat er een gapend gat zit tussen middenveld en verdediging. Dan denk je dat je bent doorgebroken en dan staan er ter hoogte van rand 16 nog 4 verdedigers op je te wachten. En ook echt altijd.
Elke dag![]()
Leuk deze actie van MediaMarkt. Jammer dat er weinig games zijn. Ik zou best AC willen hebben, maar de rest boeit me gewoon niet zo
Jij en je broertje spelen toch heel veel Cod? Of hebben jullie die al?quote:Op maandag 1 december 2014 12:31 schreef DuTank het volgende:
Leuk deze actie van MediaMarkt. Jammer dat er weinig games zijn. Ik zou best AC willen hebben, maar de rest boeit me gewoon niet zoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt he. Enige wat je kunt is de bal wegroeien, tegenstander laten komen, wegroeien, etc.quote:Op maandag 1 december 2014 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verschil dan niet goed of zoMaar deed wel eens park the bus als ik voor stond en nog 10 min te spelen waren of zo. Maar dat leer je vrij snel af. Want wat speelt dat kut zeg.
Geen vrienden die mee willen doen? Of vertrouwde mensen hier uit het topicquote:Op maandag 1 december 2014 12:31 schreef DuTank het volgende:
Leuk deze actie van MediaMarkt. Jammer dat er weinig games zijn. Ik zou best AC willen hebben, maar de rest boeit me gewoon niet zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik game sowieso niet heel veel de laatste tijd. Maar wij spelen eigenlijk alleen FIFA en CoD. Hebben we allebei uiteraard alquote:Op maandag 1 december 2014 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij en je broertje spelen toch heel veel Cod? Of hebben jullie die al?
Ik dacht zelf aan FC4 en AC. De derde game is dan niet heel relevant meer. GTA ofzo.
Alleen ik ben bang dat die spellen me niet heel lang boeien. AC gaat sowieso komen, maar dat doe ik dan wel over een jaar ofzo, als ie afgeprijsd is naar 30 euro.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kan je FC4 wel echt aanraden, zieke gamequote:Op maandag 1 december 2014 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik game sowieso niet heel veel de laatste tijd. Maar wij spelen eigenlijk alleen FIFA en CoD. Hebben we allebei uiteraard al
Ik dacht zelf aan FC4 en AC. De derde game is dan niet heel relevant meer. GTA ofzo.
Alleen ik ben bang dat die spellen me niet heel lang boeien. AC gaat sowieso komen, maar dat doe ik dan wel over een jaar ofzo, als ie afgeprijsd is naar 30 euro.![]()
Samen kopen Gquote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar GTA gr gr![]()
Dan kun je beter niet in die actie mee gaan. Ga je dus extra geld uitgeven om een korting te bemachtigen. Als je ze nou sowieso allebei al ging halen, dan is het pas interessant. Je kunt de 3e game dan inderdaad gewoon verkopen op Marktplaats ofzo.quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef Freire het volgende:
Ik wil ook eigenlijk maar 1 game
AC of FarCry, weet nog niet welke..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ga waarschijnlijk met 1/2 anderen gebruik maken van de dealquote:Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet in die actie mee gaan. Ga je dus extra geld uitgeven om een korting te bemachtigen. Als je ze nou sowieso allebei al ging halen, dan is het pas interessant. Je kunt de 3e game dan inderdaad gewoon verkopen op Marktplaats ofzo.![]()
![]()
En mij die gratis game opsturen. Boohhhhquote:
PSV - Feyenoord dus definitief op 17 december om 20.45. Zal zo ook wel via alle media naar buiten komen.![]()
bohhhhh dan kan ik welquote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef vanpers het volgende:
PSV - Feyenoord dus definitief op 17 december om 20.45. Zal zo ook wel via alle media naar buiten komen.![]()
![]()
FM15quote:Op maandag 1 december 2014 13:11 schreef Alovenac het volgende:
Laptop maar eens op de kabel aansluiten en even FM15 aanschaffen. 23eu is geen geld
Een spel zonder frustraties.
Geen commentary?quote:
In het Nederlands is echt gay''nette kill'' ''druk op vierkantje om te villen''
![]()
Bohhh Far Cry ziet er wel echt tof uit zeg.quote:
Moet ik wel naar de betaalpagina van gamesdeal kunnen komenquote:. Geen enkel telefoonnummer blijkt te kloppen.
![]()
ja klopt, moet nu weg zal vnv nog wel streamen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bohhh Far Cry ziet er wel echt tof uit zeg.klopt, maar dan moet ik me ps4 op engels zetten denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 13:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen commentary?
In het Nederlands is echt gay''nette kill'' ''druk op vierkantje om te villen''
![]()
Bohhhhhhhhhhh!quote:Op maandag 1 december 2014 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Foto's Parijs vergeleken met AC Unity
BohOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je kan blijkbaar ook PSplus kopen bij de 3=2 actie in de winkel...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 1 december 2014 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je kan blijkbaar ook PSplus kopen bij de 3=2 actie in de winkel...
Jaar PSplus kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat moet je nou weer met denen?quote:Op maandag 1 december 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best aardig pakket, ik probeer bronze Denen in een pack te krijgen en ik krijg een silver. [ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn ook van die gasten die 3x 50¤ PSN tegoed hebben gekocht, maar dat schijnt niet te mogen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je kan blijkbaar ook PSplus kopen bij de 3=2 actie in de winkel...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Theme cup.quote:Op maandag 1 december 2014 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met denen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laudrup Cup op de Xbox. Dus daarom zijn Denen minimaal 600 waard.quote:Op maandag 1 december 2014 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer met denen?![]()
Maar ze zijn geen reet waardquote:
Oh alleen op xbox dus
Elke dag![]()
Yup. Het zijn bevoorrechte mensen hoor, die Xboxers.quote:Op maandag 1 december 2014 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ze zijn geen reet waard
Oh alleen op xbox dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had eigenlijk wel een spervuur aan packaanbiedingen verwacht, zo rond dit tijdstip. Maar EA houdt het voorlopig angstvallig stil
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pas om 4 uur toch? Staat nota bene op het plaatje dat je zelf gepost hebtquote:Op maandag 1 december 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had eigenlijk wel een spervuur aan packaanbiedingen verwacht, zo rond dit tijdstip. Maar EA houdt het voorlopig angstvallig stil
Elke dag![]()
Owquote:Op maandag 1 december 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pas om 4 uur toch? Staat nota bene op het plaatje dat je zelf gepost hebt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wow such profit much coins so rich wowquote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verkocht Jacobsen voor 4k en Okore en Schmeichel (die ik allebei in mijn BPL team had) voor resp. 24 en 6.5k.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat krijg je bij winst van die cup? Ik heb een paar keer spelers proberen in te kopen en met winst te verkopen voor zo'n theme cup, maar die hadden amper prijsveranderingen tot gevolg.quote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verkocht Jacobsen voor 4k en Okore en Schmeichel (die ik allebei in mijn BPL team had) voor resp. 24 en 6.5k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2k en een legends shot volgens mijquote:Op maandag 1 december 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat krijg je bij winst van die cup? Ik heb een paar keer spelers proberen in te kopen en met winst te verkopen voor zo'n theme cup, maar die hadden amper prijsveranderingen tot gevolg.![]()
![]()
Als ik op xbox zat zou ik hiervoor gaan/sparen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mediamarkt
Playstation 4 + Fifa 15 kost 450 euro, maar een losse Playstation 380 en losse Fifa 60
Elke dag![]()
Een legends shot?? Klinkt als een pijpbeurt om en om van Beckenbauer en Valderrama...quote:Op maandag 1 december 2014 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2k en een legends shot volgens mijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh en dan Zimling CDMquote:Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Los kopen en als bundel terugbrengenquote:Op maandag 1 december 2014 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mediamarkt
Playstation 4 + Fifa 15 kost 450 euro, maar een losse Playstation 380 en losse Fifa 60
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kans op een legend natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een legends shot?? Klinkt als een pijpbeurt om en om van Beckenbauer en Valderrama...![]()
wat je volgens mij ieder pack hebt.
alle xboxers danny Koevermans in een packkoningen.
#FreeTrapz![]()
Leuk zo'n 75 rated spits voorinquote:Op maandag 1 december 2014 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom heet het dan niet gewoon een gratis pack?quote:Op maandag 1 december 2014 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kans op een legend natuurlijk![]()
wat je volgens mij ieder pack hebt.
alle xboxers danny Koevermans in een packkoningen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon vipcoins man. /;pquote:Op maandag 1 december 2014 13:51 schreef wieisboos het volgende:
Is hier iemand die coins wil verkopen? Heb tegen beter weten in weer eens zin in fifaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Extra kans op een legend. En het is een pack met 8 kaarten, een mix van bronze/silver/gold. En dan maar 1 rarequote:Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom heet het dan niet gewoon een gratis pack?![]()
![]()
Wow. Dat klinkt wel echt als een musthavequote:Op maandag 1 december 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Extra kans op een legend. En het is een pack met 8 kaarten, een mix van bronze/silver/gold. En dan maar 1 rare
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Extra kans op een legend. En het is een pack met 8 kaarten, een mix van bronze/silver/gold. En dan maar 1 rare__! wat een gaypack.
Echt het slechtste pack ooit bedoel je.quote:Op maandag 1 december 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Dat klinkt wel echt als een musthave![]()
Alle EA packs zijn slecht en scriptedquote:Op maandag 1 december 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt het slechtste pack ooit bedoel je.![]()
die 25K all gold krijg je ook standaard 3 spelers uit. waarom niet gewoon kans op 10 spelers
#FreeTrapz![]()
Tenzij je shot raak is natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2014 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt het slechtste pack ooit bedoel je.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan gaan zeiken als je blauwe messi krijgt i.p.v. een legendquote:Op maandag 1 december 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tenzij je shot raak is natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Ja, maar die moet je ook niet openen. Eigenlijk geen enkel gold pack, maar met mijn pack luck hoopte ik vrijdag ook wel geluk te hebben.quote:Op maandag 1 december 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alle EA packs zijn slecht en scripted![]()
die 25K all gold krijg je ook standaard 3 spelers uit. waarom niet gewoon kans op 10 spelers![]()
1 Zo'n ellendig ding gekocht vanmorgen. viel nog alles mee denk 5K loss.quote:Op maandag 1 december 2014 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je ook niet openen. Eigenlijk geen enkel gold pack, maar met mijn pack luck hoopte ik vrijdag ook wel geluk te hebben.
vanavond gewoon geen tijd hebben dus ook geen packs openenna de training mooi even wat spelerts inkopen
#FreeTrapz![]()
Not yet not yet not yet my friend. gr grquote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Ben je er al uit? ik ga zo de deur uit gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het blijft mij verbazen inderdaadquote:Op maandag 1 december 2014 14:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Apart he dat niet iedereen voor Feyenoord is.![]()
Wat is er mis met de training ?quote:
Het training voor jou dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
![]()
Prima baan heeft die man.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo? Hij kan toch niet FOK!en onder werktijdquote:Op maandag 1 december 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima baan heeft die man.![]()
Behalve als ie ook moet testen of de BH'tjes en stringetjes goed uitgaan is er weinig prima aan. Is het alleen maar kijken kijken niet kopenquote:Op maandag 1 december 2014 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Prima baan heeft die man.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh, en hij zal wel homo zijn als ie werkt bij Hunkemoller
Elke dag![]()
In dit geval zal ik dat niet eens erg vindenquote:Op maandag 1 december 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve als ie ook moet testen of de BH'tjes en stringetjes goed uitgaan is er weinig prima aan. Is het alleen maar kijken kijken niet kopen![]()
![]()
Misschien zit hunkemuller ook in de adult industrie.quote:Op maandag 1 december 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh, en hij zal wel homo zijn als ie werkt bij HunkemollerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarom is iedereen hardcore aan het handelen, FUT coins verkopen = money = bitchesquote:Op maandag 1 december 2014 14:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niks mis mee. Een les voor de lelijkerds op het forum hier... Money = Bitches![]()
Squad fitness of goede positiekaart is vaak meer waard dan de meeste discard paupers.quote:Op maandag 1 december 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 25K all gold krijg je ook standaard 3 spelers uit. waarom niet gewoon kans op 10 spelers![]()
Die 60 euro besparen van het spel niet kopen was sneller gegaan.quote:Op maandag 1 december 2014 14:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Daarom is iedereen hardcore aan het handelen, FUT coins verkopen = money = bitches
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In de beschrijving staat niet dat je standaard 3 spelers krijgt ofzo.quote:Op maandag 1 december 2014 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 25K all gold krijg je ook standaard 3 spelers uit. waarom niet gewoon kans op 10 spelers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe maar open maken Tim en kijken of Suarez zijn theorie kloptquote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de beschrijving staat niet dat je standaard 3 spelers krijgt ofzo.
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Ik ben benieuwd naar de resultaten.quote:Op maandag 1 december 2014 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe maar open maken Tim en kijken of Suarez zijn theorie klopt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: