SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt, hoeveel packs willen ze nog uitbrengen manquote:Op maandag 1 december 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ter uwen informatie.
[ afbeelding ]___!
![]()
De vraag is hoeveel van die shit blijven mensen kopenquote:Op maandag 1 december 2014 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt, hoeveel packs willen ze nog uitbrengen man___!
![]()
Als je nu nog niet door hebt dat er echt geen messi uit gaat komen...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk. 6.5M is ie van jouquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef el-blanchito het volgende:
Staat er al zo'n special Messi op de markt?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:18 schreef Kamikazie het volgende:
vooral van Basten op cdm. En hij snapt de share functie niet. En chem. Maar wel coins. Denk dat hij aan de andere kant van veel DSL deals zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.
Als ik toch eens zoveel moneyz had
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zit al 5 dagen in packsquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef el-blanchito het volgende:
Staat er al zo'n special Messi op de markt?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hee Mathijs, ook zo'n zin in tentamens?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heeft een Kiid benchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
![]()
Kan niet wachten.quote:Op maandag 1 december 2014 09:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Mathijs, ook zo'n zin in tentamens?
Jij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Auch nicht.quote:
Die gozert die de verkeerde gymzalen in de fik heeft gezet voor de tentamens![]()
!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat uitzendkrachten over het algemeen net wat minder gemotiveerd zijn dan een gemiddelde werknemer...althans, dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef Kiid het volgende:
2 uit 3 aanwezig, waarom is er altijd iemand ziek of is de auto ineens kapot___!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lolwhut?quote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Auch nicht.
Die gozert die de verkeerde gymzalen in de fik heeft gezet voor de tentamens![]()
!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zijn schorriemorrie, allemaalquote:Op maandag 1 december 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat uitzendkrachten over het algemeen net wat minder gemotiveerd zijn dan een gemiddelde werknemer...althans, dat is mijn ervaring.![]()
![]()
http://www.omroepbrabant.(...)monteerd+worden.aspxquote:
Hier hadden we vorig jaar bijna al de tentamens omdat de sporthallen van de UvT werden verbouwd. Nu net een paar dagen voor de tentamens gaan die de fik in, maar krijgen we weer voor het eerst tentamens in de normale sporthallen van de UvT
Elke dag![]()
Hahaquote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Auch nicht.
!
Ja ik vind het niet zon probleem, ben best prima voorbereid volgens mij.
Lekker veel recht vakken dit semester ook![]()
![]()
Godver, zou toch wat zijn als een student die echt in de fik heeft gestokenquote:Op maandag 1 december 2014 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)monteerd+worden.aspx
Hier hadden we vorig jaar bijna al de tentamens omdat de sporthallen van de UvT werden verbouwd. Nu net een paar dagen voor de tentamens gaan die de fik in, maar krijgen we weer voor het eerst tentamens in de normale sporthallen van de UvT![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou bij mij is het gewoon klote dat ik steeds 2 tentamens 2 dagen achter elkaar heb en dat de vakken die ik heb geen oefententamens ter beschikking stellenquote:Op maandag 1 december 2014 09:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha
Ja ik vind het niet zon probleem, ben best prima voorbereid volgens mij.
Lekker veel recht vakken dit semester ook
Elke dag![]()
Ja dat heb ik ookquote:Op maandag 1 december 2014 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou bij mij is het gewoon klote dat ik steeds 2 tentamens 2 dagen achter elkaar heb en dat de vakken die ik heb geen oefententamens ter beschikking stellen
Sowieso zijn oefententamens steeds lastiger om aan te komen in verhouding met jaar 1.![]()
Mijn werk is professionele FOK!ker en dat doe ik er gewoon naast om mijn hobby te bekostigenquote:Op maandag 1 december 2014 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je werk gemaakt van trekken aan dooie paarden. Mooi man![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn werk is professionele FOK!ker en dat doe ik er gewoon naast om mijn hobby te bekostigen
25k packs zijn een feit...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Binnenkort weer wat vrije dagen op maken, Kerst, oud & nieuw en dan straks weer januari in zonder leuk vooruitzichtquote:Op maandag 1 december 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
25k packs zijn een feit...![]()
![]()
Carnaval, skivakantie... genoeg leuke dingen tussen de lente en januariquote:Op maandag 1 december 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Binnenkort weer wat vrije dagen op maken, Kerst, oud & nieuw en dan straks weer januari in zonder leuk vooruitzicht![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Carnaval, skivakantie... genoeg leuke dingen tussen de lente en januari
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal wel
Elke dag![]()
Zij snappen de lol van het feest niet. Wij snappen niet dat ze dat niet snappen. Volgende onderwerp?quote:Op maandag 1 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snap het ook niet zo, lekker 1 dag carnaval vieren en dan lekker op vakantiequote:Op maandag 1 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal wel![]()
![]()
Ik woon tussen de rivieren, lekker neutraal: ik vier het niet en ik haat het niet.
Dit zijn weer die aids 25k packs, die ze laatst hadden met alleen maar spelers waren beter (toen kreeg ik tenminste Dani Alves en Diego Costa gr gr).![]()
Het eerste zal wel ja, maar dan hoeft er toch niet op gehaat te wordenquote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij snappen de lol van het feest niet. Wij snappen niet dat ze dat niet snappen. Volgende onderwerp?Laat mensen lekker feest vieren.
En prima
Dadelijk naar de MM spellekes halenEerst even Walking dead afkijken
Daarna 4 dagen kut
Elke dag![]()
Is maar een grapje joh.quote:Op maandag 1 december 2014 09:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nooit dat gehaat op carnaval van boven de rivieren maar het zal welIk vind er zelf geen fuck aan maar dat komt misschien omdat jullie er mee opgegroeid zijn en wij niet..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Genoeg Rotterdammers die het wel "snappen" En dan naar breda komen. En dan lopen jullie weer te huilen dat die Roterdammers naar breda komen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij snappen de lol van het feest niet. Wij snappen niet dat ze dat niet snappen. Volgende onderwerp?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van jou miss, maar van miljoenen Nederlanders nietquote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is maar een grapje joh.Ik vind er zelf geen fuck aan maar dat komt misschien omdat jullie er mee opgegroeid zijn en wij niet..
En dat je er niets aan vindt snap ik wel, ik vind het ook alleen maar tof omdat ik bijna iedereen dan ken en je mensen weer spreekt die je normaal niet meer tegenkomt.
Elke dag![]()
Wij lopen pas te 'huilen' als ze hier komen om ruzie te maken. En dat is helaas echt geen uitzondering.quote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Genoeg Rotterdammers die het wel "snappen" En dan naar breda komen. En dan lopen jullie weer te huilen dat die Roterdammers naar breda komen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is maar een grapje joh.Ik vind er zelf geen fuck aan maar dat komt misschien omdat jullie er mee opgegroeid zijn en wij niet..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: