Gezellig! Ik denk dat ik wel even ga intunen dan.quote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga vanavond om 20:00 draaien in een heerlijk brakke geluidskwaliteit en het kan me geen reet schelen Grgr
Ben je op feestjes ook zo'n sfeermaker?quote:Op maandag 1 december 2014 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Het leven is kut, maar gelukkig ga je een keer dood.
Genoeg manieren om dat te omzeilen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, want jouw IP is ook hier geblokkeerd op de stream.
Niet alleen voor een hamburgerquote:Op maandag 1 december 2014 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is wel ver weg voor een hamburger
Heb ik niet.quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag jij ook niet, jij moet huiswerk maken
Laat de bierchinees maar vast komenquote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezellig! Ik denk dat ik wel even ga intunen dan.
Ja, het is toch positief bekeken? Aan alle ellende komt een keer een eind.quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je op feestjes ook zo'n sfeermaker?
Ja, ik had al wat te vieren dus ik was al bezigquote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat de bierchinees maar vast komen
Oh? Nu word ik nieuwsgierigquote:
Mazzelaarquote:
Ik altijd.quote:Op maandag 1 december 2014 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Nu word ik nieuwsgierig
[..]
Mazzelaar
Laat die Fokmeet maar zitten. Je zou m'n keel dichtknijpen tijdens het masserenquote:Op maandag 1 december 2014 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, het is toch positief bekeken? Aan alle ellende komt een keer een eind.
Ander stuk vlees hahaquote:Op maandag 1 december 2014 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Nu word ik nieuwsgierig
[..]
Mazzelaar
quote:Op maandag 1 december 2014 17:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Laat die Fokmeet maar zitten. Je zou m'n keel dichtknijpen tijdens het masseren
Lekker origineelquote:
Gewoon doen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
Geen alcohol voor mij vanavond morgen weer werken
Oh.. ik denk er komt heel watquote:
In een schoolboek?quote:Op maandag 1 december 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb Fokker eergisteren voor het eerst gezien.
Vandaar dat je zo naar doetquote:Op maandag 1 december 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb Fokker eergisteren voor het eerst gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |