Ligt er aan wat je er mee wil doen.quote:
Patience en klaverjassen?quote:Op zondag 30 november 2014 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er mee wil doen.
Die heb je alleen op Windowsquote:
Die van mij kan alleen pestenquote:
Het zijn allemaal .flac's hè. Ik ben kieskeurig bij het downloadenquote:Op zondag 30 november 2014 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
Moet zeggen, klinkt netjes hoor. Dit is wel wat ik verwacht bij een internetstream
Ohquote:
Welterustenquote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Maar heren...ik hoor iets roepen en ik denk dat het mijn bed is.
Trustequote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Ja, ik wil binnenkort alles vernieuwen, dus pc, AKG-microfoon en BD-hoofdtelefoon.quote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh![]()
Volgens mij zijn die interne geluidskaarten van tegenwoordig al heel goed. Verschil zit hem voornamelijk in de mogelijkheden. Ben je van plan om een microfoon aan te sluiten?
Ik draai zelf op een Mbox 3 Pro, maar goed, heb ook een Pro Tools set daarop draaien.
Als je geen mengpaneel er tussen gooit heb je wel iets nodig om een AKG te voeden, mits die phantom nodig heeftquote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik wil binnenkort alles vernieuwen, dus pc, AKG-microfoon en BD-hoofdtelefoon.
Nee, ik ben het!quote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Nu wordt het te audiotechnischquote:Op zondag 30 november 2014 23:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je geen mengpaneel er tussen gooit heb je wel iets nodig om een AKG te voeden, mits die phantom nodig heeft
quote:Op zondag 30 november 2014 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het!
* Fogel gaat ook pitten
Truste allemaal
Een condensator microfoon heeft extra stroom nodig, 48v phantom power. Anders doet hij niets. Sowieso werkt dat via XLR. Dat gaat niet werken via mini-jack.quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu wordt het te audiotechnischIk heb dit moederbord op het oog:
http://www.asus.com/nl/Motherboards/X99DELUXE/specifications/
Dat wordt dus mic + voeding. Wat is beter, condensatormicrofoon of dynamische?quote:Op maandag 1 december 2014 00:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een condensator microfoon heeft extra stroom nodig, 48v phantom power. Anders doet hij niets. Sowieso werkt dat via XLR. Dat gaat niet werken via mini-jack.
Een dynamische microfoon hoort wel te werken via mini-jack.
Ligt aan de toepassing. Voor stem wordt vaak genoeg een dynamische gebruikt.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt dus mic+ voeding. Wat is beter, condensatormicrofoon of dynamische?
Dat lijkt me genoeg voor mij. Welke zou je adviseren?quote:Op maandag 1 december 2014 00:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt aan de toepassing. Voor stem wordt vaak genoeg een dynamische gebruikt.
Mag wel simpeler hoor. AKG P5 kom ik net tegen:quote:Op maandag 1 december 2014 00:15 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm, ik probeer studio microfoons te zoeken die dynamisch zijn maar Bax werkt niet mee.
Ongetwijfeld. Het hoeft echt geen hightech te zijn. Zo goed kan ik niet zingenquote:Op maandag 1 december 2014 00:19 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens mij zijn er tafelstatieven te krijgen hoor
Genoeg audiofielen. Een vriend van mij is akoesticus, maar woont een beetje ver wegquote:Op maandag 1 december 2014 00:22 schreef FritsFlits het volgende:
Heb je trouwens nog iets van een audiozaak in je woonplaats? Wellicht dat je wat microfoons kan uitproberen
Shotgun microfoon, moet je wel echt goed richting de voorkant van de microfoon pratenquote:Op maandag 1 december 2014 00:25 schreef ACT-F het volgende:
Ik bedenk me net, voor video-opnames (ik heb een Canon 5D MKII) zou ik deze willen![]()
http://www.bax-shop.nl/sh(...)te-shotgun-microfoon
Kan ik gelijk op mijn bureau zetten
Dat is het nadeelquote:Op maandag 1 december 2014 00:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Shotgun microfoon, moet je wel echt goed richting de voorkant van de microfoon pratenEn niet te dichtbij ook..
geloof er niks vanquote:Op maandag 1 december 2014 06:57 schreef Samzz het volgende:
Vanavond ga ik om negen uur slapen. Ik ben kapot, thanks
.
Ja, ik ga het wel doen. Ik ben echt smerig chagrijnig ook nog eens.quote:
smerig zelfsquote:Op maandag 1 december 2014 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga het wel doen. Ik ben echt smerig chagrijnig ook nog eens.
hoe laat moet je morgen?quote:Op maandag 1 december 2014 09:25 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook vroeg naar bed.
Moet morgen een stuk fris en fruitiger zijn dan vandaag.
beterquote:Op maandag 1 december 2014 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Niet meer chagrijnig, wel smerig.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij op zijn rapport op alles een voldoende staat.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De kans is nog groter dat ik een keer draai dan dat dat gebeurt.
Per onvoldoende een week lang geen shows mogen doen. Moet jij eens opletten hoe hard ie gaat studerenquote:Op maandag 1 december 2014 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als hij op zijn rapport op alles een voldoende staat.
quote:Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Per onvoldoende een week lang geen shows mogen doen. Moet jij eens opletten hoe hard ie gaat studeren
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Uccie het volgende:
Woooooohooooooo baby please don't goooooo!!
quote:Op maandag 1 december 2014 16:42 schreef Uccie het volgende:
Ja in de trein meezingen is nooit een topshow. Dus dan maar zo.
Mooi liedjequote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Uccie het volgende:
Woooooohooooooo baby please don't goooooo!!
O.quote:Op maandag 1 december 2014 17:09 schreef Fylax het volgende:
Er komt straks trouwens weer een terecht klacht topic van Fylax heb ik gehoord.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:13 schreef Uccie het volgende:
Fylax is een terechte klacht....oh hoi je bent er.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:13 schreef Uccie het volgende:
Fylax is een terechte klacht....oh hoi je bent er.
Ja, ik snap 'mquote:Op maandag 1 december 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zei dat het een MOOI liedje is.
En jij ook.
Daarom past het bij je
ofzo
Niet doen. Doe eens aardigquote:Op maandag 1 december 2014 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom dan met je kuttopic, dan kan ik die even verkrachten
Nee.quote:Op maandag 1 december 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
Gaan we rellen in Fylax' topic
Oh Fylax, hoi je bent er nog.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
Gaan we rellen in Fylax' topic
Oh Fylax, hoi je bent er nog.
Ligt het hele land weer platquote:
Bergen is hier een half uur fietsen vandaanquote:Op maandag 1 december 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nederland is al plat. Geen bergen toch xd haha
Ik moest lachen n.a.v. vannachtquote:Op maandag 1 december 2014 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat mijn uitkering dan optijd komt
Pics in dm morgenquote:Op maandag 1 december 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
Ja godverkut sneeuw. Ik moet solliciteren in mijn parmantige outfit met hakken...sneeuwboots staan daar niet onder
Omkleden in een telefooncel?quote:Op maandag 1 december 2014 17:21 schreef Uccie het volgende:
Ja godverkut sneeuw. Ik moet solliciteren in mijn parmantige outfit met hakken...sneeuwboots staan daar niet onder
Waar maak je je dan druk overquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh die user heb ik op ''negeer'' staan
quote:Op maandag 1 december 2014 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh die user heb ik op ''negeer'' staan
Die zijn groter dan ik!!!quote:Op maandag 1 december 2014 17:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All day, every day
Jawelquote:Op maandag 1 december 2014 17:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet of ze er in jouw maat zijn.
Ik zag ze laatst staan bij de Playmobil afdelingquote:Op maandag 1 december 2014 17:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet of ze er in jouw maat zijn.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 december 2014 17:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst staan bij de Playmobil afdeling
Omdat je zo'n schatjepatatje, poepiewoepie bent, en een makkelijk doelwitquote:
Je zit mag ik hopen wel op de camping?quote:Op maandag 1 december 2014 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
Hoi Yoki en Kally
gezellig dat jullie er ook zijn hoor,
Nou groetjes Anita en de kids. en een pootje van Bello
Nee we zijn al weer thuis, want Willem krijg last van zijn rugquote:Op maandag 1 december 2014 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zit mag ik hopen wel op de camping?
Ik zei nog zo, koop nou die unisex trainingspakken met ingebouwde rugmassage.quote:Op maandag 1 december 2014 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee we zijn al weer thuis, want Willem krijg last van zijn rug
gr grquote:Op maandag 1 december 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
haha ja maar dat kon niet.
nou ik gaat even eten maken we eten vanavond makaroni want dat vinden de kinderen zo lekker haha doei
Ik krijg liever een massagequote:Op maandag 1 december 2014 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, koop nou die unisex trainingspakken met ingebouwde rugmassage.
Ik ook.quote:
quote:
Ik wil ook, ik heb trekquote:
In Afrika hebben ze trek. Hier hebben we ho.. Oh wachtquote:
Moet ik nu ook ja papa gaan zeggen?quote:Op maandag 1 december 2014 17:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze trek. Hier hebben we ho.. Oh wacht
Godverdommequote:Op maandag 1 december 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
Honger èn Ebola...ze krijgen ook alles!!
Nu heb ik de neiging om het choo choo filmpje te plaatsenquote:
Het is wel ver weg voor een hamburgerquote:
Zij zijn dood en ik ben klein. Dat is niet eerlijkquote:Op maandag 1 december 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
Echt, en maar klagen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:47 schreef Uccie het volgende:
Kusjon op je aandachtstekortquote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga vanavond om 20:00 draaien in een heerlijk brakke geluidskwaliteit en het kan me geen reet schelen Grgr
Lekker viesquote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga vanavond om 20:00 draaien in een heerlijk brakke geluidskwaliteit en het kan me geen reet schelen Grgr
Ik drijf nu al wegquote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ok.quote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Nee het moet nu wel weer beter zijn, maar dan kan ik weer geen mic. gebruiken. Waardeloosquote:
Het leven is kut, maar gelukkig ga je een keer dood.quote:Op maandag 1 december 2014 17:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee het moet nu wel weer beter zijn, maar dan kan ik weer geen mic. gebruiken. Waardeloos
Jaquote:Op maandag 1 december 2014 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Het leven is kut, maar gelukkig ga je een keer dood.
Klopt, want jouw IP is ook hier geblokkeerd op de stream.quote:Op maandag 1 december 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga dus echt niet luisteren om 20:00
Grapje.
Mag jij ook niet, jij moet huiswerk makenquote:Op maandag 1 december 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga dus echt niet luisteren om 20:00
Grapje.
Gezellig! Ik denk dat ik wel even ga intunen dan.quote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ben je op feestjes ook zo'n sfeermaker?quote:Op maandag 1 december 2014 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Het leven is kut, maar gelukkig ga je een keer dood.
Genoeg manieren om dat te omzeilen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, want jouw IP is ook hier geblokkeerd op de stream.
Niet alleen voor een hamburgerquote:Op maandag 1 december 2014 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is wel ver weg voor een hamburger
Heb ik niet.quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag jij ook niet, jij moet huiswerk maken
Laat de bierchinees maar vast komenquote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezellig! Ik denk dat ik wel even ga intunen dan.
Ja, het is toch positief bekeken? Aan alle ellende komt een keer een eind.quote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je op feestjes ook zo'n sfeermaker?
Ja, ik had al wat te vieren dus ik was al bezigquote:Op maandag 1 december 2014 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat de bierchinees maar vast komen
Oh? Nu word ik nieuwsgierigquote:
Mazzelaarquote:
Ik altijd.quote:Op maandag 1 december 2014 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Nu word ik nieuwsgierig
[..]
Mazzelaar
Laat die Fokmeet maar zitten. Je zou m'n keel dichtknijpen tijdens het masserenquote:Op maandag 1 december 2014 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, het is toch positief bekeken? Aan alle ellende komt een keer een eind.
Ander stuk vlees hahaquote:Op maandag 1 december 2014 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Nu word ik nieuwsgierig
[..]
Mazzelaar
quote:Op maandag 1 december 2014 17:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Laat die Fokmeet maar zitten. Je zou m'n keel dichtknijpen tijdens het masseren
Lekker origineelquote:
Gewoon doen.quote:Op maandag 1 december 2014 17:55 schreef Ro-ald het volgende:
Geen alcohol voor mij vanavond morgen weer werken
Oh.. ik denk er komt heel watquote:
In een schoolboek?quote:Op maandag 1 december 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb Fokker eergisteren voor het eerst gezien.
Vandaar dat je zo naar doetquote:Op maandag 1 december 2014 17:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb Fokker eergisteren voor het eerst gezien.
wutquote:Op maandag 1 december 2014 17:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, jij bent hier alleen maar welkom omdat we iemand nodig hadden die het lulletje kon zijn.
Dankje.quote:Op maandag 1 december 2014 18:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja idd. Hij was wel een baasje zaterdagavond
Dat weet ik niet, ik luisterde naar Radio49quote:Op maandag 1 december 2014 18:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja idd. Hij was wel een baasje zaterdagavond
quote:Op maandag 1 december 2014 18:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik luisterde naar Radio49
quote:Op maandag 1 december 2014 18:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik luisterde naar Radio49
Eigen radio eerst.quote:Op maandag 1 december 2014 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daar was Melting, dan moet je toch keuzes maken he
Ze waren gewoon bang om op de radio te komen, ze houden van me.quote:Op maandag 1 december 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kon wel lachen om de Fylax-belt-mensen-die-hem-niet-willen-spreken show.
Ik was er nietquote:Op maandag 1 december 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kon wel lachen om de Fylax-belt-mensen-die-hem-niet-willen-spreken show.
Ik durf welquote:Op maandag 1 december 2014 18:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze waren gewoon bang om op de radio te komen, ze houden van me.
Bel mij.quote:Op maandag 1 december 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgende keer bel ik jou tijdens de Fylax Friday/Saturday Datingshow.
Weer samern met Hork?quote:Op maandag 1 december 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgende keer bel ik jou tijdens de Fylax Friday/Saturday Datingshow.
Je piept?quote:
Misschien is het deze week Fylax Friday. Moet nog ff kijken.quote:Op maandag 1 december 2014 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
Zaterdagavond ga ik ook weer luisteren denk ik
quote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax mag wel 112 bellen tijdens zijn show
Ik klink als Joe Cocker met een Rotterdams accentquote:Op maandag 1 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah gelukkig nietdenk dat het meer m'n accent is trouwens
Oehquote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik klink als Joe Cocker met een Rotterdams accent
Geen idee, misschien maak ik het nog mee mits je me tegen die tijd nog niet stilletjes hebt gewurgdquote:
Goed plan.quote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax mag wel 112 bellen tijdens zijn show
Oke ja ik ben sowieso thuis van het weekend denk ikquote:Op maandag 1 december 2014 18:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien is het deze week Fylax Friday. Moet nog ff kijken.
quote:
🚬quote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee had het al vrij jongquote:
Je kan er erger uitzienquote:Op maandag 1 december 2014 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik klink een beetje als... ja, geen idee.
Ik lijk op [ afbeelding ] hoorde ik eens
Was wel 3 jaar geledenquote:Op maandag 1 december 2014 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee had het al vrij jong
[..]
Je kan er erger uitzien
Vind ik wel mooi voor de zondagquote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef FritsFlits het volgende:
Is er zaterdag- of zondagavond een gaatje voor een Scrubs-thema van twee uur? Mits ik kan inloggen natuurlijk
Beide avondenquote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef FritsFlits het volgende:
Is er zaterdag- of zondagavond een gaatje voor een Scrubs-thema van twee uur? Mits ik kan inloggen natuurlijk
Je bent een broekkiequote:
Ik ben al 45 joh.quote:Op maandag 1 december 2014 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Beide avonden
[..]
Je bent een broekkie
Ja dag. Ik ben dan weer wel 41.quote:
Oh thanksquote:Op maandag 1 december 2014 18:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi voor de zondagen zie PM
Dus?quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
NU wel, en Ja.quote:Op maandag 1 december 2014 18:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh thanksik zie geen rode 1 op de mobiel.
Kan het vanaf 20u?
Nou als zijn zoon danquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Topquote:
SAM broadcaster 4.2.2. moet je hebbenquote:Op maandag 1 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
Oké ik heb nu dat SAM party DJ gedownload maar ik snap er nog geen jota van
Whahaha, hoi ik ben Meta en ik ben eigenlijk een mannnnnnquote:Op maandag 1 december 2014 18:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet zo negatief doen Meta.. euh.. Siep, je hebt gewoon een goede stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |